Aihe: Keskustelua divaritason roots-skabasta
1 2 3 4 532 33 34 35 3698 99 100 101 102
Grugi
19.12.2011 20:57:54
Se tunne kun ajattelee hetken itekseen että nyt tuli ihan ok veto ja sitte menee ja kuuntelee muitten vedot niin se on sitte siinä. --> takki ja ohranjyvään viikoksi.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. [Sokrates]
Tuomo_
19.12.2011 21:24:51
Se tunne kun ajattelee hetken itekseen että nyt tuli ihan ok veto ja sitte menee ja kuuntelee muitten vedot niin se on sitte siinä. --> takki ja ohranjyvään viikoksi.

Tuttu tunne. Tapailin uutta roots-skabaa ja mielestäni meni ok. Kuuntelin Juccizen vedon ja unohdin koko jutun. Mukavinta on soitella himassa yxin taustojen päälle ja kuvitella olevansa kitarasankari :) :)
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
Jucciz
19.12.2011 21:41:45
tahtah: Tuttu tunne. Tapailin uutta roots-skabaa ja mielestäni meni ok. Kuuntelin Juccizen vedon ja unohdin koko jutun. Mukavinta on soitella himassa yxin taustojen päälle ja kuvitella olevansa kitarasankari :) :)

Heeei, et rupee tollaseks! Mun vetohan oli aivan kuraa ja kitarakin epiksessä. En vaan jaksanu enää alkaa virittämään ja vetämään uusiks, koska narulle päätyneeseen vetoon puristin kaiken senhetkisen fiiliksen, mitä suinkin irtosi.

Eikä se välttämättä paljon oo sekään. :(
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Tuomo_
20.12.2011 08:39:57
Heeei, et rupee tollaseks! Mun vetohan oli aivan kuraa ja kitarakin epiksessä. En vaan jaksanu enää alkaa virittämään ja vetämään uusiks, koska narulle päätyneeseen vetoon puristin kaiken senhetkisen fiiliksen, mitä suinkin irtosi.

Eikä se välttämättä paljon oo sekään. :(

Ei se mitään kuraa mun mielestä ollut. Kuuntelin sen moneen kertaan läpi ja siinä oli niin paljon mielenkiintoisia elementtejä, että harvoin kolahtaa minuun näin. Nyt täytyy muistaa, että en ole pallinaama, joka pystyisi analysoimaan oikeaoppisesti rootsin nyansseja ja hyvyyttä. Sen vuoksi voidaan jättää tämä minun arviointi omaan arvoonsa. Hyvä veto se oli kuitenkin ;)
Jucciz
20.12.2011 15:39:32 (muokattu 20.12.2011 15:40:11)
Bluestumppi: Ei se mitään kuraa mun mielestä ollut. Kuuntelin sen moneen kertaan läpi ja siinä oli niin paljon mielenkiintoisia elementtejä, että harvoin kolahtaa minuun näin.

Oho. No hyvä, että kolahti. Muulla ei olekaan merkitystä.

Nyt täytyy muistaa, että en ole pallinaama, joka pystyisi analysoimaan oikeaoppisesti rootsin nyansseja ja hyvyyttä.

Enpä oo minäkään. Mun roots-tietämys on samalla viivalla urheilu-, kuvataide-, politiikka-, kirjallisuus-, elokuva-, ja historiatietämykseni kanssa - ts. ei kannata kummoisia kekkereitä aiheen tiimoilta järjestää. :D

Vetelen vaan korvalla, fiiliksellä ja sen pohjalta, mitä kasetille on tarttunut tähänastisen elämän aikana. Onkin joka kerta kiinnostavaa kuulla, keitä mestareita nämä enemmän rootsiin perehtyneet soittajat kuulevat mun soitossa - itse kun en pysty yhtään analysoimaan, kun en yksinkertaisesti tunne heidän tuotantoaan... ainakaan vielä. Kertokaa siis rohkeasti, oon innostunut kuulemaan.

Vaikka meneeköhän tää vähän ohi, kun näemmä ollaan divarin backstagella ja osallistuminen tuolla normaalipuolella? No, kai näitä vähän ristiin seurataan...?

Kappas, vaihdoit sitten nimimerkkiä. :D
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Tuomo_
20.12.2011 15:53:26
Kappas, vaihdoit sitten nimimerkkiä. :D

Sain anomuksesta läpi nimimerkin vaihdon. Halusin vaihtaa, koska pyörin aikoinani Käpylän kaduilla ja minua kutsuttiin Tumpiksi. Siihen on tullut sitten tätä bluesia mukaan, niin ajattelin sen olevan sopivampi, kuin tahtah.
rheinone
20.12.2011 23:31:45
Anteeks ku tumpeloin dead linen kanssa. Kyseessä oli Too Much Seconal.

http://www.youtube.com/watch?v=RKGLzm41Xzk
kekehe
22.12.2011 21:10:20
Onnea Nikke91 ja Illu 56. divari-skaban voitosta!
Illu
23.12.2011 11:17:39
Siellä olis nyt pari kiertoa tsuflea tarjolla, pelit soimaan ja p***eet paukkumaan!
Illu
28.12.2011 21:16:39
Skaba 57 äänestys avattu, olkka hyvät!
Grugi
28.12.2011 22:04:59
Nyt se on tapahtunut, juamalauta mun vedossa on väärät äänet. ;)

Grugi: Minun mielestä veto nojaa "vääriin" ääniin.
poppamies
28.12.2011 23:00:22 (muokattu 28.12.2011 23:01:08)

Grugi: Nyt se on tapahtunut, juamalauta mun vedossa on väärät äänet. ;)

Grugi: Minun mielestä veto nojaa "vääriin" ääniin.

En sanonut että soitossa on vääriä ääniä. Soitossa on ääniä mitä sopii painottaa enemmän tai vähemmän. Siellä oli joitain ääniä mihin minä en olisi laittan painotusta. Tää on siis vain mun mielipide. Ei kannata polttaa ratokasteria saunanpesässä tämän takia.
G strings are for strippers
Grugi
29.12.2011 07:40:21
poppamies: En sanonut että soitossa on vääriä ääniä. Soitossa on ääniä mitä sopii painottaa enemmän tai vähemmän. Siellä oli joitain ääniä mihin minä en olisi laittan painotusta. Tää on siis vain mun mielipide. Ei kannata polttaa ratokasteria saunanpesässä tämän takia.

Juu ei ihan huumorilla mennään :) Se on kato kun ei osaa niin sitte saattaa tulla näitä vääriä ääniä ja ties mitä.
Karvamammutti
29.12.2011 23:17:20
Hieno soittoa poijaat! Hyve meining!
Ba-dumm-ptsihh! The Eastwood
pekka_
30.12.2011 21:39:37 (muokattu 30.12.2011 22:18:59)
Sieltähän tuli ttj:ltä rehellistä palautetta :D
Grugi
30.12.2011 22:08:42
Whittu ihan väärässä loodassa meikän veto :D
jhh
30.12.2011 22:23:52

Kiitokset skabailijoille! Uusi kisa alkaa, nyt on sitten vähän totuttua pitempi tausta mihin vääntää.
Vade retro religio
jhh
04.01.2012 21:17:53

Olikohan liian pitkä tausta vai mikä, kun jäi skaba 58:n osallistujamäärä noin vähäksi...
Vade retro religio
Vesa423
04.01.2012 21:33:22
jhh: Olikohan liian pitkä tausta vai mikä, kun jäi skaba 58:n osallistujamäärä noin vähäksi...

Ajankohtakin voi olla hankala monelle. Musta ainakin tausta oli ihan kiva. Mentiin sekä pituuden että tyylilajin osalta ihan eri alueelle kuin muutamalla edelliskierroksella.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)