Kailis 21.12.2011 02:42:57 | |
---|
markkuliini: Joo, mää järjestin asian. No totta puhuen, Kaija kyllä esittelee koko bändin aina koko nimillä, joten yksityisyydensuoja on mennyt jo aikaa sitten. :) Eikö meinasin vaan sitä kun kimmahdit joskus kun käytin sun nimeä täällä. Mut nythän se on ihan sama kun ne stalkkaajat on täällä ja sä Ruotsissa =D Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Kailis 21.12.2011 03:24:41 | |
---|
drummerolli: Kiitti. Nuo on äänitetty treeniksellä ja kotona ja solisti on miksannu kotonaan. Tosiaan homma on seisonu aika hyvän aikaa jostain syystä? Ei oo kyllä keikkoja tiedossa ja ei oo treenattukaan ku muistaakseni aika tarkkaan vuosi sitten viimeksi. Ehkäpä tämä biisien julkituominen innostaisi bändiä taas aktivoitumaan. No prekele! Kiinnostaiskohan sitä miksata meidän bändiä? Lähetätkö yhteystiedot pikana? Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
markkuliini 21.12.2011 08:15:02 (muokattu 21.12.2011 08:15:11) | |
---|
Kailis: Eikö meinasin vaan sitä kun kimmahdit joskus kun käytin sun nimeä täällä. Mut nythän se on ihan sama kun ne stalkkaajat on täällä ja sä Ruotsissa =D Niin, no jos silleen aattelee... :) Mut täällä mä oon mielummin Markkuliini joka tapauksessa. ;) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini: Niin, no jos silleen aattelee... :) Mut täällä mä oon mielummin Markkuliini joka tapauksessa. ;) Okei, siis ei Samiliini =D Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Jarkko Laiho 29.12.2011 20:05:44 | |
---|
|
hollmi-5 29.12.2011 20:33:30 | |
---|
Jarkko Laiho: http://www.youtube.com/watch?v=qAzOttuu0Wg http://www.youtube.com/watch?v=qvdYjdwTLwk Ketju on: Rummut -> Soittaminen -> ääninäytettä soitostanne... Jarkko hei! Osaatko soittaa rumpusettiä? Cajonia osaat. Sehän on selvä. Meikäläisen rajoittuneiseen musiikkimakuun ja korvaan cajon on samaa kastia suolasirottimen kanssa. Ruokapöydän kansikin menee samaan kerhoon, jos siinä on joitain heliseviä ruokailuvälineitä ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
VeKrio 29.12.2011 21:01:11 (muokattu 29.12.2011 21:01:41) | |
---|
hollmi-5: Ketju on: Rummut -> Soittaminen -> ääninäytettä soitostanne... Meikäläisen rajoittuneiseen musiikkimakuun ja korvaan cajon on samaa kastia suolasirottimen kanssa. Ruokapöydän kansikin menee samaan kerhoon, jos siinä on joitain heliseviä ruokailuvälineitä ;) Mnetissä ei käsittääkseni oli perkussio-osastoa erikseen. Kiva poljento oli tossa cajonsoolossa. Jos sun mieles on tyyni niinkuin keväinen sää, on helppo sinun silloin kitaraasi virittää |
moderndrummer88 29.12.2011 21:04:04 (muokattu 29.12.2011 21:06:17) | |
---|
hollmi-5: Jarkko hei! Osaatko soittaa rumpusettiä? Cajonia osaat. Sehän on selvä.
Öhh, mitä helvettiä? "Olmi hei! Osaatko soittaa pandeiroa? Rumpusettiä osaat." E: Itse sooloista, olis kiva jos niissä olisi pientä taukoakin välillä, niin niihin tulisi kaarta ja ilmaa, nythän ne on aikamoista tykitystä alusta loppuun. |
hollmi-5 29.12.2011 23:25:43 | |
---|
moderndrummer88: Öhh, mitä helvettiä? "Olmi hei! Osaatko soittaa pandeiroa? Rumpusettiä osaat." E: Itse sooloista, olis kiva jos niissä olisi pientä taukoakin välillä, niin niihin tulisi kaarta ja ilmaa, nythän ne on aikamoista tykitystä alusta loppuun. Cajon ei ole rumpusetti. Antti perkele! Lopeta poika olmittelemasta... Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 29.12.2011 23:48:11 | |
---|
Miksi pitää olla rumpusetti? Tää palstahan on Rummut: soittaminen. Eiköhän tänne mahdu kaikki rummutukset, oli sitten setti tai muu lyömäsoitin. Vai perkussioilleko pitäis olla oma palsta? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
-Dr.DW- 29.12.2011 23:48:35 | |
---|
No ompas täällä herneitä taas nenässä...? =D Viina on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! |
hollmi-5 29.12.2011 23:59:28 | |
---|
markkuliini: Miksi pitää olla rumpusetti? Tää palstahan on Rummut: soittaminen. Eiköhän tänne mahdu kaikki rummutukset, oli sitten setti tai muu lyömäsoitin. Vai perkussioilleko pitäis olla oma palsta? Cajon ei ole rumpu. Se on puulaatikko. Pitäisi olla perkussioille oma palsta :) En pidä cajonista. Kun hyväkin rumpali menee persellään cajonin päälle, niin minua alkaa jyrsimään. Mun sanavarasto ei riitä sen nyhjäämisen kuvailuun... Rumpuhärpäkkeistaä joku duallist-spedu molempiin jalkoihin edustaa samaa osastoa... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Vallu-Veke 30.12.2011 09:06:15 | |
---|
hollmi-5: Cajon ei ole rumpu. Se on puulaatikko. ... Rumpuhärpäkkeistaä joku duallist-spedu molempiin jalkoihin edustaa samaa osastoa... Virvelikoneistohan niissä usein on ? Osassa taitaa olla valmiina jalkaa varten jonkinlainen poljin. Usein kait kantapäällä tai jalan syrjällä poljetaan sen kylkeä kuten bassorumpua ... Kyllä se rummusta menee ja soittajat on usein taitavia, kuten yo. esimerkki. En ole soittanut, mutta luulis olevan sellainen laatikko, joka kehittää myös rumpusettisoittoa, kun polkee ja naputtaa erilaisia polyrytmikuvioita. On ollut mielessä hankkia olohuoneen tuoliksi, mutta annan vaimolle armoa sen verran etten hanki sitä. Hän saa osansa kärsimyksistä kun naputtelen bassoa samalla ku katselen töllöä. Juu ja en kyllä vertais noihin tuplaspedu-juttuihin alkuunkaan :) |
-Dr.DW- 30.12.2011 09:56:27 | |
---|
Viina on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! |
Duro 30.12.2011 11:48:53 (muokattu 30.12.2011 12:08:53) | |
---|
Jarkko Laiho: http://www.youtube.com/watch?v=qAzOttuu0Wg http://www.youtube.com/watch?v=qvdYjdwTLwk Pirun hyvää poljentoa kyllä. Arvostan! Huomaa että soittimeen on todellakin perehdytty. Kaverin cajonia joskus soittelin niin kaikkea metkaa siitä saa kyllä irti kun vähän tutustuu. Hieno peli. Vallu-Veke: Virvelikoneistohan niissä usein on ? Osassa taitaa olla valmiina jalkaa varten jonkinlainen poljin. Usein kait kantapäällä tai jalan syrjällä poljetaan sen kylkeä kuten bassorumpua ...) Kaik totta. Mallista riippuen niis on myös tuo basaripedalille tarkoitettu kiinnityskohta kanssa juu. --- Ja niin, jos nyt lähdetään tälle nillityslinjalle niin eihän se symbaalikaan ole rumpu. Pitäskö siis symbaaleita varten olla oma alueensa mihin voidaan sitte änkeä symbaalisoolot? Ihan hyvin voi olla tässä munsta percussiosoittimillakin tehtyjä sooloja. öggöbö. |
artsipartsi 30.12.2011 12:23:28 | |
---|
Kannattaa lukea viestit tarkkaan,siellähän lukee selvästi "jos cajon kiinnostaa niin..." Ja jos ei,niin... Ja niinpä niin. |
Kailis 30.12.2011 12:58:40 | |
---|
artsipartsi: Kannattaa lukea viestit tarkkaan,siellähän lukee selvästi "jos cajon kiinnostaa niin..." Ja jos ei,niin... Ja niinpä niin. Mä ainakin valitsen TV-ohjelmistakin just ne jotka hatuttaa eniten ja puren kynsiäni ja kiroilen niitä katsoessani. =D Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Linnunlaulupuu 30.12.2011 13:26:06 | |
---|
Kailis: Mä ainakin valitsen TV-ohjelmistakin just ne jotka hatuttaa eniten ja puren kynsiäni ja kiroilen niitä katsoessani. =D Tv-ohjelmat ja rumpujen soittaminen menee yhteen kuin triplapedaali molempiin jalkoihin. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
markkuliini 30.12.2011 13:29:30 | |
---|
Kailis: Mä ainakin valitsen TV-ohjelmistakin just ne jotka hatuttaa eniten ja puren kynsiäni ja kiroilen niitä katsoessani. =D Hyvä pointti. Etenkin kun tuossa kuvauksessakin on kerrottu sisältö. Eihän tänne nyt yhden ihmisen allergian takia mitään eristysosastoja tarvita. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Kailis 30.12.2011 13:48:52 | |
---|
Linnunlaulupuu: Tv-ohjelmat ja rumpujen soittaminen menee yhteen kuin triplapedaali molempiin jalkoihin. No hei P. Punakuono, meniskö youtube-videoiden ja TV-ohjelmien katsominen joteski enemmän yhteen? Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |