Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pearl Exporteista Tama Superstar Hyperdriveihin
1
(Ade)
18.12.2011 22:36:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli olen ajatellut hommata tuommoiset superstar hyperdrivet, mutta olen alkanut epäilemaan että onko ero niin suuri noissa seteissä että kannattaa vaihtaa nuo exportit pois.?
 
ferodoz
18.12.2011 22:39:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On. Mitä haet uudelta setiltäsi?
 
Handmade in Finland. #348
(Ade)
18.12.2011 22:51:43 (muokattu 19.12.2011 16:39:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parempi ääniset pöntöt saisi olla. Noissa Exporteissa tuntuu olevan aika "kova" saundi. En siis tarkoita että olisivat kovaääniset desibelimittarilla laskettaessa vaan että ääni on kuin löisi peltikattoa ( vähän liioiteltuna 8) ).
 
Edit: Ja onhan nuo superstarien kelluvat tomitelineet ja tomien lugit plussaa...
 
Kailis
19.12.2011 02:42:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

(Ade): Parempi ääniset pöntöt saisi olla. Noissa Exporteissa tuntuu olevan aika "kova" saundi. En siis tarkoita että olisivat kovaääniset desibelimittarilla laskettaessa vaan että ääni on kuin löisi peltikattoa (ehkä vähän liioiteltuna 8)).
 
Edit: Ja onhan nuo superstarien kelluvat tomitelineet ja tomien lugit plussaa...

 
Opettelisin ensin virittämään ja hankkisin oikeanlaiset kalvot. Huoneakustiikassakin saattaa olla parannettavaa.
 
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
(Ade)
19.12.2011 16:46:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Opettelisin ensin virittämään ja hankkisin oikeanlaiset kalvot. Huoneakustiikassakin saattaa olla parannettavaa.
 
Sanoin tuon saundiongelman melkein vitsillä. Evansin geekakkoset on kiinni exporteissa ja pidän itseäni ihan tarpeeksi hyvänä virittäjänä, että saan kyllä rumpuihin sellaisen saundin kun haluan.
 
No mutta asiaan... Eli pääasiassa haen kaikin puolin parempaa settiä sekalaisen musiikin soittoon ja nuo hyperdraivit tuntuvat siihen sopivilta.
 
tjteuski
19.12.2011 20:59:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

(Ade): Eli olen ajatellut hommata tuommoiset superstar hyperdrivet, mutta olen alkanut epäilemaan että onko ero niin suuri noissa seteissä että kannattaa vaihtaa nuo exportit pois.?
mitä pyydät exportista\\\\ mulla myynnissä taman superin efx setti jos kiinnostaa ota yhteyttä.rumpuja pauketettu noin 4kk. kuin uudet .jos kiinnostaa von vaihtaa kiitos.
 
Kailis
20.12.2011 12:52:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanoin tuon saundiongelman melkein vitsillä.
 
Aaa no sit joo. Heh heh...
 
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «