Aihe: Motörhead!!
1 2 3 4 539 40 41 42 4364 65 66 67 68
Tawsky
18.12.2011 13:00:31
Tinippa84: Jep, oli hyvä keikka!
Olis saanu olla anniskelualue erikseen minusta. Niitä kaatuilevia känniääliöitä oli aika paljon yleisössä.

Samaa mieltä. Kuulostaa aika homolta jne. mutta ennemmin olisin keskittynyt keikkaan kuin sammumispisteessä olevien spugejen väistelyyn.
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Tawsky
18.12.2011 13:59:04
Tinippa84: Jep, kyllä noi ottaa keikasta oman osansa. Oltiin vielä varmaan suomen suurimman ihmisen vieressä alkuosa keikasta :D Jossain vaiheessa tuli luikahdettua sitten etupuolelle, niin ei tarvinnu enään katella sitä tyvitukin paksuista käsivartta...

Joo, onneks ei mulla ollut ongelmia nähdä muutaman rivin yli. Mutta sitten sellanen satakilonen metrimake tulee takaa ja luulee että se vaan voi kävellä ihmismassan läpi. Sitä paineen määrää ja horjuvia ihmisiä.
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Dead Samaritan
18.12.2011 14:39:36
Meikälle eka kerta kun näin Motörheadin ja kyllä oli aikakin, kova keikka. Kurkku vieläkin suht paskana kun Phil huudatti siinä yhdessä vaiheessa yleisöä, ja sille tielleenhän se ääni sitten jäi. No, Lemmy sentään kommentoi, että ensimmäinen kerta kiertueella kun ei tarvinnut pyytää huutamaan toista kertaa. :D

Erityismaininta keikassa pitää antaa Mikkey Deelle, käsittämättömän kova jätkä!

Jorn oli melkoisen tylsä ainakin biisimateriaalinsa puolesta, lähinnä se joku "Shadowpeople" tms. oli hyvä biisi. Rainbow in the Dark kuulosti sekin tosi yksioikoiselta niiden käsittelyssä, vaikka muuten olisi silkkaa loistoa.

Samaa mieltä siitä, että anniskelualueen olisi voinut rajoittaa jotenkin, juomiensa ja motöriikkansa (sic) kanssa sohlaavat känniset typerät apinat ottivat välillä suht raskaasti päähän. Vielä kun sitä elopainoakin oli aivan liikaa suhteessa älykkyysosamäärään.
~ Rot'n'Roll ~
orjake
18.12.2011 15:10:05
Noniin täällä on jo pohjustus oluella aloitettu, kohta kaverille pasilaan ja sieltä kaapeliin. Hyvät keikat kaikille jotka moiseen osallistuu.
Bang that head that doesn't bang!
orjake
18.12.2011 15:11:21 (muokattu 18.12.2011 15:12:20)
orjake: Noniin täällä on jo pohjustus oluella aloitettu, kohta kaverille pasilaan ja sieltä kaapeliin. Hyvät keikat kaikille jotka moiseen osallistuu.

Ja nyt siis joutuu vielä ylemmät viestit luettuna selventää, että aion nauttia keikasta ihan omilla jaloillani ja about järjissäni.

Hohhoijjaa... Piti kirjoittaa tuohon ylempään omaan viestiin, misclick.
MannihilatoR
18.12.2011 21:16:36

kyllähän se vitutti kun trokarit vei heti kaikki liput! prkl ..ja niiltä en osta periaattesta.
...ja hymiöt viestini loppuun: :D :D :D :D :D :D
TaikuriHärvä
19.12.2011 00:15:33
Olihan tuo mahtava nähdä eturivistä. Settilista oli muuten mitä mainioin.
"Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa." -Spiral
orjake
19.12.2011 00:57:44 (muokattu 19.12.2011 06:42:27)
KaleviHärvä: Olihan tuo mahtava nähdä eturivistä. Settilista oli muuten mitä mainioin.

Hyvä keikka muuten joo mutta tuo kaapeli ei oikeen keikkapaikkana toiminut. Sama settilista kuin tampereella, Mike Monroe tuli vetämään tokan säkeistön Killed By Deathiin ja Whorehouse Bluessin jälkeen ainakin yksi akkari hakattiin soittokelvottomaksi.

Tulipa bongattua Joutsenniemen Jannekin keikalla.
besamme
19.12.2011 04:28:58
ADEHD: Samaa mieltä. Kuulostaa aika homolta jne. mutta ennemmin olisin keskittynyt keikkaan kuin sammumispisteessä olevien spugejen väistelyyn.

Juuh, samaa vikaa havaittiin. Mun ja velipojan vieressä leikki yks sankari jotain flipperipalloa. Ping & pong. Ite en ymmärrä että ekaks maksetaan lipusta tommonen vajaa kuuskybää ja sit tullaan paikalle 4,0 promillea veressä. Ei varmaan ihmeempiä muistikuvia jää.
Ite keikka oli kyllä hyvä, tosin hiukka rutiininkatkua ilmassa. Olin myös kiitollinen että oli tulpat korvissa, aika infernaalisen metelin ukot sai aikaseks. Salin perälle asti tuntu mr deen basarit rintakehässä(: Pakkiksellekin voi siis saada hyvän ja jyhkeen soundin.
Jokapaikanapina
24.12.2011 17:33:25
Eikö kukaan muu muista Lemmyä näin syntymäpäivänään?
arppah8
24.12.2011 17:38:54

Jokapaikanapina: Eikö kukaan muu muista Lemmyä näin syntymäpäivänään?

Aamupäivällä pyörähti Inferno läpi soittimessa :)
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Nidhöggr
24.12.2011 18:00:51
Jokapaikanapina: Eikö kukaan muu muista Lemmyä näin syntymäpäivänään?

Tietenkin. Mikä helvetin joulu, Lemmynpäivä se on.
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
Funkånaut
24.12.2011 23:09:34

Jawski: Tietenkin. Mikä helvetin joulu, Timo Jutilan päivä se on.
"Fills bring thrills but a groove pays the bills." Kuuntelen tälläistä
pekka montin
24.12.2011 23:54:24

Lemmy on toivottanut mulle joulua facebookissa ystävien kautta jo seitsemän kertaa tänään. Paree uskoa kun toistetaan.
Abgrund
28.12.2011 19:19:54
Miten mulla on sellainen olo, että One More Fucking Time on rikollisen aliarvostettu kappale?
Älä ala mulle!
Påskägg
31.12.2011 01:03:37
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Marshallga
31.12.2011 03:35:58
No jo on isketty boksille hintaa! Oikeasti, mikä tuossa voi maksaa noin paljon?
"Support music, not rumors."
Mad-Mike
31.12.2011 10:08:05
No huh huh. "hieman" ylihinnoiteltua, luulen että ulkomailta tilaamalla saa taatusti halvemmalla ton boksin.
Dreadmonboogaloo
kaljataiteilija
31.12.2011 21:26:15
Hieno bändi tuo Motörhead.
Lemmyllä alkaa ikää olemaan mutta musiikissa potku pysyy edelleen.
Pitääkin kohta laittaa Motörheadia soimaan tämän MC 5 jälkeen.
Hyvää uuttavuotta !
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)