Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 577 78 79 80 81414 415 416 417 418
janneto
06.12.2011 09:38:12
passe: Uusi läppäri nauhoitteluhommiin ja eiköhän tällä uskalla jo tehdä kaiken muunkin. Jotenkin olisi vähän tehnyt mieli kokeilla vihdoinkin MAC:ä, mutta on ne vaan järjettömän hintaisia koneita. Samsung on nyt rulettanut aika kybällä pari päivää, eli pitäkööt omenansa!

Väittäisin jopa että omput tulevat halvemmaksi, ( alumiiniset ) ovat todella kestäviä ja kone säilyy käyttiksen puolesta pelikunnossa erittäin pitkään. Mulla on aktiivikäytössä koneet vm 2005, 2006 ja 2011.. Vanhin pyörittää pro toolsia vieläkin.
www.captaincougar.net
Krille
06.12.2011 09:48:02
hollmi-5: No niin. Parasta pannaan... Se on oikein. Jaa sitten kuvaa ja samplea meille kateellisille ;)

Kyllä laittelen,mutta odottavan aika on pitkä:) Craviottolla on materiaalit loppu.Linnunsilmävaahteraa ei enää saa lainkaan.Ja kuulema jos joskus saa,niin niitten hinta tulee olemaan aika hunajaa.Mahonki on kanssa aika lopussa.
Päädyin kuitenkin "perus vaahteraan".
Även på svenska..
passe
06.12.2011 12:54:20 (muokattu 06.12.2011 12:54:36)
hollmi-5: Kalliitahan nämä on, mutta takaisin ei ole paluuta.

Joo, niinhän ne sanovat. Kodinhoitovapaan "liksalla" täytyy kuitenkin tehdä voimakkaita kompromisseja. Tähän minun käyttööni tuntuu piisaavan enemmän kuin hyvin tällaiset vähän enemmän huolella valkatut viihdemasiinat. Jopa poistettu HP toimi hienosti, kunnes alkoi potku loppumaan. Nyt on taas enemmän hauista.
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
majuku
06.12.2011 13:31:40
Krille, onko 10-luginen? Meinasin ostaa Tanskasta cravioton mutta kaikki 3 mitkä oli liikkeessä oli 8-lugisia niin jänistin.
- It's business in the front and party in the back -
markkuliini
06.12.2011 13:52:51

Krille: Kyllä laittelen,mutta odottavan aika on pitkä:) Craviottolla on materiaalit loppu.Linnunsilmävaahteraa ei enää saa lainkaan.Ja kuulema jos joskus saa,niin niitten hinta tulee olemaan aika hunajaa.Mahonki on kanssa aika lopussa.
Päädyin kuitenkin "perus vaahteraan".

Oho! Pitänee pitää omasta linnunsilmävaahteraisesta ja mahonkisesta entistä tiukemmin kiinni. :)
Onnea hankinnasta, odottavan aika tunnetusti on pitkä. ;)
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Krille
06.12.2011 16:30:15
majuku: Krille, onko 10-luginen? Meinasin ostaa Tanskasta cravioton mutta kaikki 3 mitkä oli liikkeessä oli 8-lugisia niin jänistin.

Kyllä on 10 luginen, tubelugeilla myös.Tilasin sen Soundstorelta.Soundstore on Cravioton maahantuoja.Kysy sieltä..
Även på svenska..
Krille
06.12.2011 16:36:17
markkuliini: Oho! Pitänee pitää omasta linnunsilmävaahteraisesta ja mahonkisesta entistä tiukemmin kiinni. :)
Onnea hankinnasta, odottavan aika tunnetusti on pitkä. ;)

Kiitos..Kyllä, kannattaa pitää,arvo nousee vaan enemmän.Ja nämähän ovat arvokkaita jo uutenakin:)
Även på svenska..
Lieto Pst
12.12.2011 19:09:05
Ihkaviimeisimpinä mainittakoot Turkishin Moderate sarjan 20'' mediumi raidi ja Turkish Classic sarjan 14'' mediumi haikat

Kiva sointi, raidis gargantuaaninen sustaini mut onneks aika kontrolloitavis. Haitsu chikaa ku latinogimma
Bobana
12.12.2011 19:34:11
Noniin.
Löytyi aivan täydellisyyttä hipova 14" x 8" Signature virppa(hld 588). Pari noita tuossa lähtikin kiertoon ja hyväkuntoisia nekin mutta tämä sillä erotuksella ettei badgea ole hinkattu/kiillotettu pilalle. Collectors item siis. Tämä jää.
Ai nyvvai??!
jazzmies
12.12.2011 19:36:29
Bobana: Noniin.
Löytyi aivan täydellisyyttä hipova 14" x 8" Signature virppa(hld 588). Pari noita tuossa lähtikin kiertoon ja hyväkuntoisia nekin mutta tämä sillä erotuksella ettei badgea ole hinkattu/kiillotettu pilalle. Collectors item siis. Tämä jää.

Onneksi olkoon! Onhan upea peli. Aikanaan soittelin musiikkikoulussa tuollaista soitinta ja olihan se!
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Ruutikallo
15.12.2011 13:38:17
Muutama nippu kapuloita, moongeliä, kalvokierros ja sälää.

Tilasin minulle uudet "pädikepit" testattavaksi ja taisin osua meko nappiin.
Vissiin viimeisen kymmenisen vuotta pädiä olen naputellut Vic Firth SD 1 General kapuloilla ja nyt testiin tuli Pro Mark DC 9.
Ja oh-hoh.. Nämä on kyllä melkoiset takkaklapit jopa SD 1:n verrattuna, joita pidin melko "isoina" kapuloina omaan käteen. Mutta nytpä tuntuvat nekin höyheniltä kun vaikkapa rudimental ritualin pistelee ensin läpi noilla DC 9: llä.

Pituus on likipitäen sama, mutta painossa ja painotuksessa seä tipin muodossa on melkoisesti eroa.
Pro Markit tuntuu melko etupainoiselta, mutta varsin hyvä tuntuma omaan kätöseen.

Verrokkina sen verran että normaalisti settikäytössä VF:n 85A ja jos vahingossa rankemalla ranteella pitää soittaa niin sitten normi 5A:t.
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
mattjuha
15.12.2011 20:36:12
Viininpunaiset koivurunkoiset Pearlin Masters Studiot tulivat kotiovelle tiistaina. Koot 10"x8", 12"x9", 14"x12" Optimounteilla ja 22"x18" bassorumpu. Huomenna kalvokaupoille, vaikkei Clear Emperoreissakaan mitään vikaa ole.
kamelisko
16.12.2011 13:52:19
Kotiin hankittiin hiljattain käyttö/harjoitusrummuiksi itselle ja pojalle Taman Rockstar-pöntöt. Kalvokaupassa pitäisi käydä, vaikka sai ne nytkin ihan ok vireeseen - soivat jopa yllättävän hyvin!
Ja juuri lähti tilaus läjästä laadukkaita Taman Roadpro-peltiständejä sekä ah! kunnon penkki!
Kirsikkana kakkuun haen tänään Iron Cobran haitsutelineen. (kyseiset tuplaspedut on jo olleet vuosia..)

Ja ei - en ole TAMA-friikki, mutta jotkut noita Roadpro-telineitä ovat kehuneet ja Rockstarit löytyivät sattumalta...
zak69
16.12.2011 22:58:09
Yamaha Oak Custom 22, 12 ja 16......kalvoina oli loppuunhakatut pinstripet :) eli olisko hyviä vinkkejä mitä noihin kannattaisi kokeilla, rokkia väännetään pääasiassa?
Case on aina niin tapauskohtainen juttu...
VeKrio
17.12.2011 00:45:48

zak69: Yamaha Oak Custom 22, 12 ja 16......kalvoina oli loppuunhakatut pinstripet :) eli olisko hyviä vinkkejä mitä noihin kannattaisi kokeilla, rokkia väännetään pääasiassa?

Rokkiin laittaisin Aquarian Response 2 clearit. Basarin paras kalvo missään on Remon PS 3. Olisko muuten Aquarianilla jotain hyvää basarikalvoa? Mä oon kokeillut coated Full Force 1 ja edessä mustaa Regulatoria mut en tykännyt ainakaan niissä Beverleyissä missä kokeilin.
Jos sun mieles on tyyni niinkuin keväinen sää, on helppo sinun silloin kitaraasi virittää
Kailis
17.12.2011 01:41:55

VeKrio: Rokkiin laittaisin Aquarian Response 2 clearit. Basarin paras kalvo missään on Remon PS 3. Olisko muuten Aquarianilla jotain hyvää basarikalvoa? Mä oon kokeillut coated Full Force 1 ja edessä mustaa Regulatoria mut en tykännyt ainakaan niissä Beverleyissä missä kokeilin.

Toimiko Beverleyssä joku kombinaatio paremmin? Mulla toi Force 1 pelittää oikeinkin kivasti. Toinen, hieman enemmän dempattu, olisi Super-Kick. Siitä löytyy myös kaksikerrosversio.
Toi Response on hieman paksumpi (toinen kerros 7 mil) joten Super-2 vois toimia paremmin. Riippuu mitä hakee.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
Weetoz
17.12.2011 10:23:00
VeKrio: Olisko muuten Aquarianilla jotain hyvää basarikalvoa? Mä oon kokeillut coated Full Force 1 ja edessä mustaa Regulatoria mut en tykännyt ainakaan niissä Beverleyissä missä kokeilin.

Ite oon käyttäny basarissa viimeset pari vuotta lyöntikalvona tota Kailiksen mainitsemaa Super Kick 1:tä ja resokalvona on ollu PS 3. On toiminut erittäin hyvin sellasen perus tymäkän rokkisoundin saavuttamiseen, kunhan ei jätä sitä lyöntikalvoa ihan löysimpään mahdolliseen vireeseen. Ei sitä nyt mihinkään jazzikireydellekään tarvii vetää, mutta jostain syystä tykkään laittaa sen vähän tiukemmalle kuin esim. PS 3:n. Ja tolla yhistelmällä tosiaan ei sitten kannata pahemmin enää mitään ylimääräsiä demppejä heittää sinne rumpuun.
Bobana
17.12.2011 19:17:02
jazzmies: Onneksi olkoon! Onhan upea peli. Aikanaan soittelin musiikkikoulussa tuollaista soitinta ja olihan se!

Juu. Niinpä se on. Olikin sellainen aukko tossa kavalkadissa kun ne kaks tyrkkäsin menemään mutta nyt on ehyttä. Ällistyttävän monipuolinen tollaseksi tynnyriksi. : )
Ai nyvvai??!
MxS
17.12.2011 22:31:53
Crown Percussion by Remo Low Pitched Tempo Block. 70% alennus ja naurettava huulimainen ulkonäkö saivat liipaisimen liikahtamaan. Äänikin oli aika hyvin se mitä tuolta blokilta hain.

Ja rytmimuna jälkikasvulle kun sitä hinkui ja kun jaksoi odotella kun isä hieroi rummuista diiliä. Itse rumpukaupat jäivät vielä tekemättä.
"Harkintaa ja faktaa on vähän, mutta luuloa ja oman näkemyksen erinomaisuutta sitäkin enemmän."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)