RstoU 15.12.2011 14:31:53 | |
---|
JanneO: Tsekkaa löytyykö tuolle numerolle omistajaa. Mä lupailin että 1200 noista voi maksaa... Katsellaan miten pitkään se yrittää tätä juttua. Mulle tuli kans tekstari, numeroa ei löytynyt hakupalveluista. Tingitty hinta nyt 650 euroa. Setin vie se joka latoo ensimmäisenä taaloja tiskiin. Toivottavasti ei kukaan ehdi ladella.. Oikea henkilöllisyyskin lienee mahdollista jäljittää tilinumeron perusteella. Sillä oletuksella toki, että tilinumeroa tulee jos vain lupautuu maksamaan. Näitä pikkuhuijareitahan on usein samoja jätkiä usein eri nimimerkeillä, Eetu Pakkanen lienee tunnetuin. Nilkkimeininkiä joka tapauksessa. |
Michajahu 15.12.2011 15:01:24 | |
---|
Sitten tästä tulee hauskaa ku se ei kuseta nii kuka sit lopulta saa ne! :o ;D Vaikka 99,9% todennäköisyydellä kusettaa.. ;/ |
JanneO 15.12.2011 15:10:56 (muokattu 15.12.2011 15:11:14) | |
---|
RstoU: Mulle tuli kans tekstari, numeroa ei löytynyt hakupalveluista. Tingitty hinta nyt 650 euroa. Setin vie se joka latoo ensimmäisenä taaloja tiskiin. Toivottavasti ei kukaan ehdi ladella.. Oikea henkilöllisyyskin lienee mahdollista jäljittää tilinumeron perusteella. Sillä oletuksella toki, että tilinumeroa tulee jos vain lupautuu maksamaan. Näitä pikkuhuijareitahan on usein samoja jätkiä usein eri nimimerkeillä, Eetu Pakkanen lienee tunnetuin. Nilkkimeininkiä joka tapauksessa. tilinumeron perusteella ei voi henkilöllisyyttä selvittää, se on pankkisalaisuus, siis ainakaan kivijalkapankista. Mä olen käyttänyt sellaista taktiikkaa, että kun olen saanut tilinumeron, olen kysynyt että millä nimellä se tili on ja vedonnut verkkopankkiin. Oikeastikin verkkopankki ei anna maksaa jos tilinsaajan nimi ja tilinumero ei täsmää. Sillä tavalla sen tai ainakin tilinomistajan tiedot saa lypsettyä kyllä. Voihan sinne siirtää vaikka sentin niin sitten tilisiirrosta näkee kenen tilille se fyrkka on mennyt. |
Speedy 15.12.2011 15:28:44 | |
---|
JanneO: tilinumeron perusteella ei voi henkilöllisyyttä selvittää, se on pankkisalaisuus, siis ainakaan kivijalkapankista. Viranomaisilla onnistuu ainakin, tosin vaatii sitten jo rikosilmoituksen tekemistä.. Oikeastikin verkkopankki ei anna maksaa jos tilinsaajan nimi ja tilinumero ei täsmää. Tuossakin taitaa olla eri käytäntojä pankeista riippuen, tai sitten homma on tiukentunut.. 6-7 vuotta sitten maksoin muutaman euron lainan puolitutun kaverin tilille, ja saajaksi riitti "kitaristi seppo".. Tai sitten riittää että on puoliksi oikein..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
JanneO 15.12.2011 15:48:14 | |
---|
Michajahu: Sitten tästä tulee hauskaa ku se ei kuseta nii kuka sit lopulta saa ne! :o ;D Vaikka 99,9% todennäköisyydellä kusettaa.. ;/ vai oisko 99,999999% todennäköisyydellä kusettaa. Jos tuossa on suostunut tinkimään hintaansa 650euroon kun on toinen tarjonnut sen 700€ ja sitten on 1200€ tarjottu :D Toivottavasti se urpo ei tajua katsoa tätä ketjua ennenkuin munaa tuossa jotain itse. Onkohan muilla myyntipalstoilla ollut tuo sama ilmoitus, onko kukaan bongannut? |
EJ84 15.12.2011 15:58:07 | |
---|
Pitäsköhän jonkun painella sitten jo asiatonta ilmoitusta tms? "If we are ignorant about a phenomenon, that is a fact about our state of mind, not a fact about the phenomenon itself." |
hollmi-5 15.12.2011 16:55:54 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 15.12.2011 18:44:25 (muokattu 15.12.2011 18:44:42) | |
---|
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Vallu-Veke 15.12.2011 19:30:49 | |
---|
|
rintapek 15.12.2011 20:59:27 | |
---|
Vallu-Veke: Tivantin Ramppa on kiireellinen perheen isä. Aika menee löijyjen vaihtoon. Taitaapi pelheeseen kuulua valtija ja kolme sellikavelia. Aika menee läknätessä tiilenpäitä. One kind of music only - the good kind |
majuku 15.12.2011 22:16:59 | |
---|
Ehdotin noutoa ja sain myös pyynnön maksaa varausmaksu jotta renkaanpotkijoilta vältytään. Makes no sense. - It's business in the front and party in the back - |
aleinone 16.12.2011 08:57:59 | |
---|
On tainneet Rolandit mennä kaupaksi, kun on ilmoitus poistunut torilta. Lienee tullut riittävästi varausmaksuja ;-) Klassinen musiikki on paljon parempaa kuin miltä se kuulostaa. |
On tainneet Rolandit mennä kaupaksi, kun on ilmoitus poistunut torilta. Lienee tullut riittävästi varausmaksuja ;-) Saamari. Olisi sietänyt saada nokilleen tuommoinen. Toivottavasti käry käy jatkossa. "I'd bitchslap any outsider trying to interfere with our vibes!" -Mikael Åkerfeldt |
RstoU 16.12.2011 11:03:15 | |
---|
aleinone: On tainneet Rolandit mennä kaupaksi, kun on ilmoitus poistunut torilta. Lienee tullut riittävästi varausmaksuja ;-) Vai lieneekö ylläpito asialla? Myyjä väitti ilmoituksen olevan vielä torilla vaikkei siellä mitään näy, ja juuri minä olen etusijalla ostajaksi. Joo-o. |
ferodoz 16.12.2011 11:43:23 | |
---|
RstoU: Vai lieneekö ylläpito asialla? Myyjä väitti ilmoituksen olevan vielä torilla vaikkei siellä mitään näy, ja juuri minä olen etusijalla ostajaksi. Joo-o. Juuri äsken tuli pikaviesti että minä saan ostaa ne 700 euron hintaan, jos tulen hakemaan ja maksan varausmaksun. Handmade in Finland. #348 |
majuku 16.12.2011 13:03:00 | |
---|
RstoU: Vai lieneekö ylläpito asialla? Myyjä väitti ilmoituksen olevan vielä torilla vaikkei siellä mitään näy, ja juuri minä olen etusijalla ostajaksi. Joo-o. ferodoz: Juuri äsken tuli pikaviesti että minä saan ostaa ne 700 euron hintaan, jos tulen hakemaan ja maksan varausmaksun. Taisitte mennä sitten ainakin minusta ohi, mä en ole saanut mitään vastausta kun pyysin tarkistamaan onko moduulissa s/pdif -liitin :D - It's business in the front and party in the back - |
Kailis 16.12.2011 16:52:16 | |
---|
Laittakaas se puhelinnumero niin lähetellään kimpassa fiksuja kysymyksiä =D Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
rintapek 17.12.2011 02:51:40 | |
---|
Kailis: Laittakaas se puhelinnumero niin lähetellään kimpassa fiksuja kysymyksiä =D Joo. Mua kiinnostais, et onko siin mukana rollen TYC15/13478/TC- haikkapädi. One kind of music only - the good kind |
aleinone 17.12.2011 18:14:04 | |
---|
Klassinen musiikki on paljon parempaa kuin miltä se kuulostaa. |
Bobana 17.12.2011 19:03:31 (muokattu 17.12.2011 19:07:20) | |
---|
aleinone: Jotenkin taas alkaa hälytyskellot soimaan: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=588052 Kustomoitu Rolandin TD10 900 euroon. Yhteystietoina vaan gmail -osoite ja tänään rekisteröitynyt. Setin kuva löytyi googlailemalla: http://acapella.harmony-central.com … 86-Roland-TD-10-w-tons-of-upgrades! Tokihan kyseessä voi olla ihan oikea ilmoitus, mutta itse en varausmaksua välttämättä olisi suinpäin laittamassa. Ai niinkun että häiskä kirjottaa tollasta takakammarin suomea Nivalan perukoilta ja sitten onkin jossain hevon kuusen foorumilla täydellistä englantia...? Justiinsa. No, yritys on kova saada sitä joulurahaa ainakin. Edit: ja tuolla myy 2200$ = n. 1650€ ja myös vaihto käy mutta miksi ihmeessä ei täällä suomessa...? Miksköhän. Ai nyvvai??! |