Kapane 09.04.2004 10:09:00 | |
---|
orangen, voxin ja laneyn välillä heiluisin ite... myöskin tuo mesa f-sarja on kova... Lukihäiriöisillä on huaskempaa
[Kyllä Lähtee] |
Ocku 09.04.2004 15:53:58 | |
---|
Sittenhän oli tämä: http://www.olssonamps.se/ Kävin Tukholmassa messuilla ja siellä oli sekä Olssoneita ja Edgar D-Lux joka perustuu 5E3-malliin. Edgar D-lux oli kyllä omaa luokkaa. Kundi joka rakentaa näitä on nimeltään Sixten Forstén ja s-posti on info@edgaraudio.se Sittenhän on Dirty merkkiset kombot, mutta niitä en ole koskaan päässyt testaamaan. |
Samuello 09.04.2004 16:19:01 | |
---|
Saattaisi myös kannattaa testata Groove Tubes Soul-O Single. http://www.groovetubes.com/product.cfm?Product_ID=1775 A-luokan putkipeli, jossa voi käyttää melkein mitä vain pääteputkea. Teho 6-24 wattia riippuen putkesta. Saatavana 10 tai 12-tuumaisella Jensenin kaiuttimella tai nuppina. Kerran olen kokeillut, ja hienolta kuulosti ainakin sisällä olleella 6L6-putkella. Harmi vaan että oli niin kiire ettei ehtinyt kunnolla perehtyä. Testasitko Singleä Musamaailmassa? Onkohan niillä niitä hyllyssä? Testasitko itse nuppia vai komboa? Mielenkiintoinen peli... Rakkaus on kuuromykkäsokea. |
Miekkonen 09.04.2004 19:07:49 | |
---|
|
Jani The Rock 09.04.2004 20:01:43 | |
---|
Rough and tough and plenty mean. |
axe 09.04.2004 23:41:02 (muokattu 09.04.2004 23:41:56) | |
---|
Testasitko Singleä Musamaailmassa? Onkohan niillä niitä hyllyssä? Testasitko itse nuppia vai komboa? Mielenkiintoinen peli... Musamaailmassa joo, komboa 10-tuumaisella. Tästä on aikaa jotain puoli vuotta. Silloin oli yksi hyllyssä. |
askomiko 10.04.2004 00:41:59 | |
---|
Testaa Budda Superdrive ja Orange AD30. |
outo_O 10.04.2004 19:42:40 | |
---|
Taas muisti tuo tullesaan mukanaan sen 6 wattisen nupin jostain usan perukoilta? Muistaako kukaan? Sininen oli hän väriltään ja jotain kukkasia maalattuna kuoreen ja hintaa oli 400 stetson rahaa. Ollut puhettakin täällä siitä mutta ei millään muistu mieleen sen nimeä, eikä googlegaan auttanut pätkääkään Kimppatilaus pystyyn jos nuppi löydetään? itelläs on paska allekirjotus ! |
kalkkuna 10.04.2004 20:25:06 (muokattu 10.04.2004 20:51:56) | |
---|
Testaa Budda Superdrive ja Orange AD30. Helkkari, mulla oli toi buddan SD 1x12 eilen testissä ja helkkari. Tässä on nyt tosi kyseessä, se on aivan uskomattoman hyvä kone, ensinnäkin parasta siinä oli dynamiikka, sustain ja monipuolisuus. Tuossa testauksessa oli vaan se vikana että kokeilu tapahtui kerrostalossa MIJ squierilla. Mutta silti, saundi oli omaa luokkaansa. |
askomiko 10.04.2004 21:53:09 | |
---|
Juu. Jollain kerralla kun kiertelin Helsingin kaupat läpi niin jäi mieleen että mikään muu ei tuntunut yhtään hyvältä paitsi Budda. Siinä on semmoinen mukava pörinä. |
mulla oli WEMin westminster 15. jonka möi rahapulassa pois. se oli hyvä. soitin lähes 10 vuotta sillä keikkaa,eikä ikinä tarvinnut vaihtaa ainuttakaan putkea.(mullard) tiukka soundi,ja kierroksilla lauloi kuin enkeli. voi olla vaikea löytää nykyisin,mutta joskus aina tulee vastaan. soittaminen on niinkuin kalastus-mukava harrastus.mutta työnä... |
Jani The Rock 11.04.2004 11:04:43 (muokattu 11.04.2004 11:06:03) | |
---|
Tosin paljon tullut hyviä ideoita ja ehdotuksia, niistä kiitos. Itse asiassa lähipäivinä on tullut kerättyä informaatiota sekä täältä että muualta niin paljon, että pää on vielä enemmän sekaisin kuin tätä threadia aloittaessa... 8-) Ei kai auta muu kuin toteuttaa omia teesejään ja lähteä kitara kourassa testaamaan eri vaihtoehtoja, ainakin siinä määrin kun niitä on tässä maassa tarjolla. Matchless tuntuu melko houkuttelevalta tapaukselta, mutta hinta on se tekijä joka pistää mietityttämään. Ja toisaalta tekisi kyllä mieli tukea suomalaista vahvistinrakennusta vaikkapa Creamsoundin tai Monsterin muodossa. Takuuvarmoja laatulaitteita, eivätkä hinnatkaan päätä huimaa. Ja olisihan se tyylikästä jos olisi vartavasten itselle tehty vahvistin. Esim. Monsterin El Matador 6V6 -putkilla ja kahdella kymppituumaisella Jensenillä voisi olla juuri sitä mitä olen hakemassa. Rough and tough and plenty mean. |
Hanok 12.04.2004 13:34:28 | |
---|
Ja toisaalta tekisi kyllä mieli tukea suomalaista vahvistinrakennusta vaikkapa Creamsoundin tai Monsterin muodossa. Creamsound-stygejä ei käsittääkseni enää tehdä. Ilmeisesti kysyntä ei ollut riittävää. Monstereita olisi kyllä kiinnostava testailla jossain. Jos todella tiedät mitä haluat, Suomestakin pitäisi löytyä tekijöitä jotka osaavat rakentaa vahvistimen pyydettyjen speksien mukaan, hyvinkin mahdollisesti jopa halvemmalla kuin mitä Matchlessiin tms joutuisit sijoittamaan. Varsinkin toivomasi tyyppiset vahvistimet ovat kuitenkin verraten hyvin yksinkertaisia laitteita ja ainakin Fenkkuihin ja moniin muihin on skemojakin saatavilla. Kaveri (nimim. maza täällä, kysele häneltä jos kiinnostaa) osti vastikään Musamaailmasta Groove Tubesiin putkivahvistinkirjan josta löytyy valtava määrä tunnettujen putkivahvistinten piirustuksia. Niiden pohjalta ei pitäisi olla mikään mahdottomuus suunnitella ja toteuttaa sitä "unelmavahvistinta". Jos kädentaitoja riittää, voi siihen tehdä itse kotelon, jolloin ulkonäöstäkin tulee taatusti omanlaisensa. |
Mikko Kankaanpää 12.04.2004 14:01:30 | |
---|
|
Niskamies 12.04.2004 17:12:19 | |
---|
Miten olis Ashdown Peacemaker? Mulla on 40 wattinen versio, ja kyllä toimii. Saa myös 20 ja 60 wattisina, kahessa pienessä on 12" Celestion ja isossa kaksi 12" Celestionia. Ja kuulostaa hyvältä myös pikkuvoluumeilla, toi 40 wattinen. 4 strings is all you will ever need! |
Shining 12.04.2004 18:27:09 | |
---|
Chekkailkaa ebay.de:stä jos sattuu vastaan Dynacord Twen II. Niitä silloin tällöin sattuu siellä silmiin. On 17 tarkkaan laskettua A-luokan saksalaiswattia, 12" kaiutin, tasasuuntaajakin putkella, säädöt volume ja tone. Niin ja putkitremololle intensity ja speed. Yksinkertainen mutta makeasoundinen. |
Dinorocker 12.04.2004 18:33:35 (muokattu 12.04.2004 18:34:39) | |
---|
Chekkailkaa ebay.de:stä jos sattuu vastaan Dynacord Twen II. Eikös Torillakin semmoinen ole, jollen väärin muista.. muistin... Dynacord Twen. vm-n.69. 15w, volume,tone+tremolo. Vaihdettu elementiksi Celestion G12. hp.400€/tarjous Hinta: 400 € Outrider |
päänahka 15.04.2004 15:57:17 | |
---|
orangen, voxin ja laneyn välillä heiluisin ite... myöskin tuo mesa f-sarja on kova... Mua Mesan F-30 ei säväyttänyt, F-50 oli jo ihan eri vahvistin. mutta se ei sitten ole enää mikään pikkuvahvistin. Soolot on perseestä. |
Viking 16.04.2004 00:16:48 | |
---|
Traynor YCV20 15w A-ryhmää... Onko kokemuksia? |
Kuha 14.05.2004 15:18:38 | |
---|
He who laughs last thinks slowest |