Jokapaikanapina 15.12.2011 11:10:15 (muokattu 15.12.2011 11:12:30) | |
---|
Jahas jahas, jos joku myy kaks kenttälippua Tukholmaan, niin olen kiitollinen.. EDIT: Hitto kun harmittaa, jos menee nyt tämä sivu suun :( |
mrk 15.12.2011 11:20:42 | |
---|
Jokapaikanapina: Jahas jahas, jos joku myy kaks kenttälippua Tukholmaan, niin olen kiitollinen.. EDIT: Hitto kun harmittaa, jos menee nyt tämä sivu suun :( Lähe Berliiniin, lennot saa 80 eurolla menopaluu. Areena on uudempi ja isompi ja PJ:n Berliinin aiemmat keikat ovat olleet kiertuidensa parhaimmistoa. Kaupunkinakin hakkaa Tukholman mennen tullen. "Short On Long Term Goals" |
Tuyomaz 15.12.2011 11:26:00 | |
---|
Eipä saatu Köpiksen lippuja. Siinä vaiheessa kun pääs kauppaan niin olivat menneet. Jos joku kuulee että millon peruutusliput tulevat myyntiin tai muita keinoja niin infot kelpaa. |
mrk 15.12.2011 11:31:09 | |
---|
Tuyomaz: Eipä saatu Köpiksen lippuja. Siinä vaiheessa kun pääs kauppaan niin olivat menneet. Jos joku kuulee että millon peruutusliput tulevat myyntiin tai muita keinoja niin infot kelpaa. Yritä ja yritä ja yritä uudelleen. "Short On Long Term Goals" |
Linda 15.12.2011 11:36:57 | |
---|
Kenttäliput Berliiniin! Seuraavaksi ostoslistalla lennot. "No, Donny, these men are nihilists. There's nothing to be afraid of." -Walter Sobchak |
mrk 15.12.2011 11:47:30 | |
---|
Linda: Kenttäliput Berliiniin! Seuraavaksi ostoslistalla lennot. Minä olin kaukaa viisaana/tyhmänä hoitanut homman jo toisinpäin. Paineet keikkalippujen saamiseen oli siis melkoiset. Lufthansalla liput noin 50 euroa yhteen suuntaan (meno tällä 4.7) ja Airberlinillä noin 40 euroa (paluu tällä 5.7) "Short On Long Term Goals" |
Jokapaikanapina 15.12.2011 11:55:05 | |
---|
Ärsyttää lukee PJ-foorumia, missä jengillä on tyyliin jokaiselle Euroopan keikalle liput. Voisivat nyt edes muutaman lipun jättää muillekin :D Uskomatonta miten ei oo kertaakaan tärpänny vaikka yksittäistäkin kenttälippua oon tässä kahdella koneella tunnin verran hakannu. Pitäisköhän jo luovuttaa. Oli muuten ilmeisesti Tukholman lipunmyynti alkanu aikasin? |
Tuyomaz 15.12.2011 11:58:20 | |
---|
mrk: Yritä ja yritä ja yritä uudelleen. Hyvä kun sanoit. Liput meidän porukalle hallussa :) |
mrk: Minä olin kaukaa viisaana/tyhmänä hoitanut homman jo toisinpäin. Paineet keikkalippujen saamiseen oli siis melkoiset. Lufthansalla liput noin 50 euroa yhteen suuntaan (meno tällä 4.7) ja Airberlinillä noin 40 euroa (paluu tällä 5.7) Itse taidan olla sen verran mukavuudenhaluinen, että pöräytän Air Balticilla tai jollain muulla halvahkolla firmalla täältä Oulusta välilaskun kautta Berliiniin. Hintaa tulee enemmän, mutta matkustusaika on lyhyempi kuin jos hankkiutuisin ensin Helsinkiin. Toki täytyy kysellä, josko matkaseurueellamme olisi parempia ideoita. "No, Donny, these men are nihilists. There's nothing to be afraid of." -Walter Sobchak |
Tuyomaz 15.12.2011 12:00:23 | |
---|
Jokapaikanapina: Ärsyttää lukee PJ-foorumia, missä jengillä on tyyliin jokaiselle Euroopan keikalle liput. Voisivat nyt edes muutaman lipun jättää muillekin :D Uskomatonta miten ei oo kertaakaan tärpänny vaikka yksittäistäkin kenttälippua oon tässä kahdella koneella tunnin verran hakannu. Pitäisköhän jo luovuttaa. Oli muuten ilmeisesti Tukholman lipunmyynti alkanu aikasin? Ehkä kannattaa testaa Berliinia tai Kööpenhaminaa. Molempiin onnistui ainakin äsken saamaan ja Köpiksen koko Forum on käytännössä permantoa. Lisäksi samaan hintaan pääsee Kööpenhaminaan lentämään kuin Tukholmaankin, Berliiniin aavistuksen kalliimpi. Keikkana luultavasti molemmat tulevat kuitenkin Tukholmaa parempia olemaan. |
Jokapaikanapina 15.12.2011 12:03:37 | |
---|
Kööpenhaminassa on se paska homma, että se sattuu arkipäivälle. Meitsi on kesätöissä. |
abbruzzese 15.12.2011 14:43:36 | |
---|
Vähän meni tosiaan käsille toi ten clubin ennakkomyynti, mutta onneksi Berliiniin saatiin liput! Kovia olivat Berliinissä -06, toivotaan yhtä hyvää keikkaa. "Drummers do it in rythm..." |
arsu 15.12.2011 16:13:54 | |
---|
Jees! Liput tuli ostettua Globeniin. Oli eilen isoja ongelmia tuon pre-salen kanssa, ei tullut sitten uittu mitään. Mut sain äiteemuorin aamulla väijjymään T-Centralenin lippukojulle niin johan onnistui. Onneksi oli iltavuorossa hän, oli tuo ticknet mulla tänäänkin ihan jumissa. Odotukset korkeella, en oo ennen todistanut livenä. All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed. -Brant Bjork |
Coatl 16.12.2011 06:30:27 | |
---|
UUUUUUH sain sittenkin lipun Tukholmaan! Paikka ei oo mikään maailman paras mutta ei haittaa. TJ-203 feed the horses. The Freys are hauling food and fodder down from the Twins, but Ser Ryman claims Darry. Our uncle thought she'd help Lancel win the Darry smallfolk. that boy? |
Jukka 16.12.2011 15:12:16 | |
---|
Berliinin keikalle liput taskussa. Aivan mahtava päästä näkemään bändi paikan päällä. Tuleehan ensi vuonna 15-vuotta täyteen PJ-fanina. Joko miitti on sovittu Berliiniin? ;) |
Jukka 16.12.2011 15:29:40 | |
---|
Linda: Itse taidan olla sen verran mukavuudenhaluinen, että pöräytän Air Balticilla tai jollain muulla halvahkolla firmalla täältä Oulusta välilaskun kautta Berliiniin. Hintaa tulee enemmän, mutta matkustusaika on lyhyempi kuin jos hankkiutuisin ensin Helsinkiin. Toki täytyy kysellä, josko matkaseurueellamme olisi parempia ideoita. Kappas. Samasta kaupungista! :) Eilen katselin niin Oulu - Helsinki Norwegianilla. Helsinki - Berliini Air Berlinillä. + Sama toisin päin. Kokonaishinta jää ~150 euron tietämille. |
Linda 16.12.2011 17:19:30 | |
---|
Jukka: Kappas. Samasta kaupungista! :) Eilen katselin niin Oulu - Helsinki Norwegianilla. Helsinki - Berliini Air Berlinillä. + Sama toisin päin. Kokonaishinta jää ~150 euron tietämille. Joku tämmönen ratkaisu juu. "No, Donny, these men are nihilists. There's nothing to be afraid of." -Walter Sobchak |
-Anu- 17.12.2011 18:28:03 | |
---|
Liput Berliinin keikalle hankittuna. :) Katoin että Radiohead on myöskin Berliinissä, 6.7 ja 7.7. Joten ostin liput sinnekin! Kaks huippuhyvää bändiä yhdellä reissulla. Jees. Lennot ja majotus vielä hankkimatta, mutta pitänee kohta varata. Luultavasti ollaan pari viikkoa Berliinissä, taidan vuokrata yksityiseltä asunnon, ei hotellit oikein innosta... ( www.airbnb.com - suosittelen, tai sit couchsurfingia) |
Jukka 10.01.2012 20:29:01 | |
---|
|
mrk 13.01.2012 13:18:46 (muokattu 14.01.2012 11:19:05) | |
---|
Jukka: Lisää keikkoja euroopassa: - 2.7 Praha - 5.7 Berliini (eli Berliini sai toisen illan) Liput normaaliin myyntiin 18.1. Infoa: http://www.pearljam.com/news/pearl-jam-adds-two-shows-european-tour Meni sitten valmiiksi maksetut paluulennot Berliinistä hukkaan. 37 euron tappion nielee kun on kuitenkin 2 keikkaa peräkkäisinä päivinä tiedossa. Tenclubin presale-arvontaan osallistuttu ja peukut pystyyn että tänä iltana on liput hallussa. Muussa tapauksessa ensi viikolla tickets.den kautta. Ainakin ekan keikan liput sai todella helposti. Anulla näyttää tulevan kadehdittava neljän päivän putki, mikäli kaikille PJ ja RH keikoille menee. Edit: liput hallussa myös toiselle Berliinin keikalle. Tenclubilla taisi olla melkoinen määrä lippuja varattuna, en ole lukenut että kukaan halukas olisi jäänyt ilman. "Short On Long Term Goals" |