Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuvitteelliset muusikonurat
1
Booombox
14.12.2011 18:14:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tälläisen ketjun ajattelin pistää tämän innoittamana:
 
http://www.nrgm.fi/artikkelit/kuvit … lliset-musisoivat-urheilijat-top-6/
 
Etenkin Timo Jutilan kantri-ura säväytti.
 
Eli pistetään mielikuvitus päälle ja kuvitellaan ei-musiikista tunnettuille henkilöille muusikonura.
 
yesterday I woke up sucking a lemon
Sirmakka-ukko
14.12.2011 18:25:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juha Mieto. Loistava tulevaisuus kanttoriurkurina joissain Etelä-Pohjanmaan eri seurakunnissa Mainostihan hän aikoinaan jotain kosketinsoitinta aivan TV.ssä todeten, että harjoottelulla mennähän etehenpäin tai jotenkin siihen suuntaan. :)
 
velipesonen
14.12.2011 19:59:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun muusikonurani on paitsi todellinen myös hyvin kuvitteellinen.
 
"Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon
Sirmakka-ukko
14.12.2011 20:18:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä taas kuvittelin olevani muusikko, mutta olinkin soittaja ja sitäkin vain omasta mielestäni.
 
Alfons Åberg
14.12.2011 20:23:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa...mulla oli Jutin debyytistä vähän toisenlainen mielikuva. Ja levyn nimeksi tietenkin ns. selftitled
 
http://muusikoiden.net/dyn/users/94268.jpg
 
Epämuusikko
14.12.2011 20:35:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kale Hokkanen on suosikkini.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
W-Man
14.12.2011 21:15:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa...mulla oli Jutin debyytistä vähän toisenlainen mielikuva.
 
http://img802.imageshack.us/img802/5629/jutiskrillaa.jpg
 
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
aivokuolio
14.12.2011 22:15:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki varmasti muistavat Isometsän Jarin ja Souvarien klassisen yhteistyön hedelmän?
 
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
 
Ai ei vai? Hä!
 
Old Joe
14.12.2011 22:16:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan näitä urheilija-muusikoita: Matti Nykänen, Eino Grön ja ruottin puolelta tietenkin "Snoddas".
 
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä.
Hargon
15.12.2011 08:52:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Korkeushyppääjä Patrik Sjöberg floppasi laulajana.
 
Yllä esitetyt kommentit ovat fiktiivisiä, eivätkä ne edusta Walt Disney Companyä tai sen työntekijöitä. Kaikki viittaukset eläviin kuolleisiin ovat sattumanvaraisia.
-J
15.12.2011 09:39:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pohdinkin tässä, että mikseivät presidenttiehdokkaat hyödynnä viihdemaailman mahdollisuuksia.
 
Paavo Lipponen, teiltä ilmestyi juuri parahiksi joululevy joka on samalla musiikillisen uranne debyyttijulkaisu. Levy sisältää muutamia yhteisiä rap -osuuksia Anneli Jäätteenmäen kanssa, jotka ovat yleisesti kohahduttaneet kuulijoita. Miten kommentoisitte tätä?
"- Ja minähän levytän vaikka Kiinan Keisarin kanssa!"
 
Paavo Väyrynen, vierailitte taannoin Salatut Elämät sarjassa, jossa esiinnyitte parin jakson verran Seppo Taalasmaan hahmona. Kuitenkin iltapäivälehdistäkin olemme saaneet lukea katsojien paheksuntaa, koska esiinnyitte sarjassa puku päällä, pelkkää kirjakieltä puhuen ja suuren kuvaanne esittävää "ÄÄNESTÄ PAAVOA" rintamerkin kanssa jota aika ajoin osoittelitte sormella ja iskitte silmää kameralle? Koetteko, että tämän kaltainen mediatempaus on äänestäjien kannalta tarkoin harkittua julkisuutta?
 
" - En minä ole kohtauksiani sarjassa suunnitellut - ja vaikka olisinkin, niin minä en ole niitä silti kameralla kuvannut ja mikrofoneilla nauhoittanut. Tämä on tuotantoyhtiön johdon strategisoimaa mediapeliä, jossa minä olen pelivälineenä, suoranaisena pallona ja tämän pelin lopputilannetta lehdistö suurentelee.
Mutta mitä itse näyttelijänlahjoihini tulee, on minulla siitä sangen vankka kokemus muihin ehdokkaisiin verraten. Olenhan ollut aikoinani rengin roolissa Kemijärven kylätoimikunnan kesäteatteriesityksessä. Ja mitä itseensä presidenttiyteen tulee, olihan U.S.A :n entisellä presidentillä Ronald Reaganillakin näyttelijhistoria Hollywoodin parrasvaloissa. Luokittelisinkin siis itseni Suomen Ronald Reaganiksi."
 
Teoriasta ja tekniikasta en ymmärrä hittojakaan, mutta livenä olen silti suurin, kaunein ja parhain. Ainakin yleisön mielestä.
markus16
15.12.2011 10:54:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmi että näinkin lahjakas muusikko on päättänyt panostaa politiikkaan, vaikka se ei selkeästi olekaan yhtä vahva alue hälle.
http://www.youtube.com/watch?v=xl5b3NMzZAo&feature=related
 
Old school? New school? Shit! I didn't even go to school.
StJerky
15.12.2011 13:42:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sirmakka-ukko: Minä taas kuvittelin olevani muusikko, mutta olinkin soittaja ja sitäkin vain omasta mielestäni.
 
Minä taas en ole edes soittaja vaan "soittelija".
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «