Aihe: Tarjous laari.
1 2 3 4 573 74 75 76 77251 252 253 254 255
BanZai88
10.12.2011 00:51:53
marktark: DW:n 6,5" vaahteravirveli uutena alle 320€. No, Perfomance-sarjaa, mutta kyy-yllä, kiinnostaisi noin irtonakin...
http://www.drumsonly-shop.de/produc … -series-snaredrum-14x65-black-mirra

Onko vielä kokemusta tuosta sarjasta ? Vai onko liian likellä Collectors'eja?

Tarkoitatko mitä tuolla, että onko liian likellä collectors-sarjaa? Hinnan / rakenteen puolesta? Itse esim en tykkää tuosta DW:n perinteisestä 10+6 vipparakenteesta, mutta nuo uudemmat VLT-rungot on ihan eri juttu. Performance sarja on tehty samasta puusta kuin kalliimmat sarjat (näin ainakin väittävät) ja siinä on käytetty uutta 10-kerroksista HVX-runkorakennetta, mitä ei collector-sarjan virppoihin saa eli se on "oma juttunsa". Tossa mallissa rungon sisäpuoli on myös lakattu, mikä korostaa jonkin verran yläpäätä.

Hinta on varsin houkutteleva ja varmasti laatu on kohdallaan. Riippuu ainoastaan siitä, että tykkäätkö itse soundista / ulkonäöstä jne. Samaan hintaan saa käytettynä noita vanhempia 10+6 virppoja, mutta itse ottaisin ennemmin tuon performancen jo ihan mielenkiinnosta. Youtubessa näytti olevan jonkin verran pätkiä tosta sarjasta, niin eikun vaan sieltä kans kuuntelemaan ja muodostamaan omaa mielipidettä.
Olly
14.12.2011 00:27:20
Rumpalina aloitin pohjalta, ja raivasin tieni alaspäin.
Weetoz
14.12.2011 16:24:31
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=587234

Noissa on käsittääkseni hinta ihan mukavasti kohdallaan.
Velli
14.12.2011 16:45:56
Weetoz: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=587234

Noissa on käsittääkseni hinta ihan mukavasti kohdallaan.

Ihan ok hinta, mutta eivät nuo mitenkään erityisen edulliset ole. 2000-sarja oli kuitenkin vain semipro-sarjaa. 3000-sarja oli astetta kovempi (2002-sarjan seuraaja).
Weetoz
14.12.2011 17:01:10
Velli: Ihan ok hinta, mutta eivät nuo mitenkään erityisen edulliset ole. 2000-sarja oli kuitenkin vain semipro-sarjaa.

Jep, oon itekkin omistanu tommoset 2000-haitsut. Mielestäni ne oli kuitenkin ekoiksi haikoiksi selkeästi paremmat kun vaikka jotkut pst 5:t tai vastaavat. Joten minusta noi olisi erittäin passelit jollekin sellaselle joka ettii ensimmäistä peltikattausta pienellä budjetilla.
Velli
14.12.2011 18:56:35
Weetoz: Jep, oon itekkin omistanu tommoset 2000-haitsut. Mielestäni ne oli kuitenkin ekoiksi haikoiksi selkeästi paremmat kun vaikka jotkut pst 5:t tai vastaavat. Joten minusta noi olisi erittäin passelit jollekin sellaselle joka ettii ensimmäistä peltikattausta pienellä budjetilla.

Heh, mulla oli myös tuollaiset haitsut joskus :). Joo, aloittelevalle kaverille nuo ovat erittäin hyvä valinta. Nuo sentään kuulostavat jo ihan oikeilta haitsuilta eivätkä kolisevalta romuraudalta.
Michajahu
14.12.2011 23:13:06
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=587263

Siis mä en kyllä nyt ymmärrä jos tollane määrä shine custom kannuja tonnilla ku uutena maksas sen 5000e nii eikö toi kannata jo ostaa jos noi nyt sit oikeesti on shine? onko tää joku kusetus?
El Jefe
15.12.2011 00:17:46
tito: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=587085

Rolantin td12 setti 700..täh! Pelkkä aivo uutena about 1200e

edit: aijaa, "tarjouksia otetaan vastaan" eli onkohan sitten tuo 700 vaan houkutukseksi.

Nämä ovat jo suorastaan rikollisen halvat. Reilun 3000e setti 700e. Hyvä myydä omia Rolandin TD- 12 sia,
kun yleensä torilla ehkä yhdet myynnissä ja nyt noita tuntuu olevan vaikka kuinka paljon.

Noh kohta on kahdet, kun tuo 700e setin myyjä lupasi nuo minulle varata. Ei muuta kuin varausmaksu tilille ja odottelemaan.
markkuliini
15.12.2011 01:17:08

El Jefe: Nämä ovat jo suorastaan rikollisen halvat. Reilun 3000e setti 700e. Hyvä myydä omia Rolandin TD- 12 sia,
kun yleensä torilla ehkä yhdet myynnissä ja nyt noita tuntuu olevan vaikka kuinka paljon.

Noh kohta on kahdet, kun tuo 700e setin myyjä lupasi nuo minulle varata. Ei muuta kuin varausmaksu tilille ja odottelemaan.

Hmmm...varausmaksu? Kaveri on tänään rekisteröitynyt m.net:iin ja myy settiä ilman kuvaa ja pyytää varausmaksun etukäteen tilille. Itse en olisi noin luottaivainen. Näiden sähkösettien kanssa on ennenkin ollut huijausyrityksiä. Kuviakin on helppoa saada netistä, kun kaikki setit ovat saman näköisiä.
Kannattaisko vielä kysyä myyjältä, että onnistuuko nouto, sanot vaikka että sulla asuu hyvä kaveri siinä myyjän paikkakunnan lähellä joka vois hakea. Ja pyytää kuvia, ja sitten verrata myyjän lähettämiä kuvia google-tuloksiin.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
rintapek
15.12.2011 01:48:58

El Jefe: Ei muuta kuin varausmaksu tilille ja odottelemaan.

Toi valitettavasti saattaapi tarkoittaa sitä, et kannattaa varautua pitkään odottamiseen.
Niinko Markkuliini sanoi.
One kind of music only - the good kind
kincy
15.12.2011 08:21:41

El Jefe:

Et oo tosissasi? Nyt pitäis vähän kellojen jo soida?
El Jefe
15.12.2011 10:56:04
kincy: Et oo tosissasi? Nyt pitäis vähän kellojen jo soida?

Joo oon mä jokusen kaupan elämäni aikana tehnyt, ei rollen TD-12sia kukaan myy tuolla rahalla. Panttilainaamostakin maksavat varmasti enemmän. Vaikka kovasti lupasi hiacella ne varausmaksun jälkeen tuovan.
RstoU
15.12.2011 11:08:50
Laitoin myös viestiä tälle epäilyttävälle myyjälle, ja mainitsin voivani noutaa setin alkuviikosta kun Taivalkoski on sopivasti lähellä Pudasjärveä jossa on oikeastikin käyntiä. Ilman varausmaksua tämä ei kuitenkaan onnistu, eli 350 euroa pitäisi laittaa tilille etukäteen. Paketti on kuulemma vielä myymättä ja aika kovia tarjouksia on setistä tullut. Lisäksi eniron mukaan Taivalkoskella ei ole yhtään henkilöä, jolla olisi sukunimenä Ravantti.

Jos kuka hyvänsä innokas setinostaja lukeekin tätä ketjua ja miettii, että tässähän on minulle puoli-ilmainen paketti, niin kehotan minäkin olemaan hätiköimättä.
JanneO
15.12.2011 13:18:48
RstoU: Laitoin myös viestiä tälle epäilyttävälle myyjälle, ja mainitsin voivani noutaa setin alkuviikosta kun Taivalkoski on sopivasti lähellä Pudasjärveä jossa on oikeastikin käyntiä. Ilman varausmaksua tämä ei kuitenkaan onnistu, eli 350 euroa pitäisi laittaa tilille etukäteen. Paketti on kuulemma vielä myymättä ja aika kovia tarjouksia on setistä tullut. Lisäksi eniron mukaan Taivalkoskella ei ole yhtään henkilöä, jolla olisi sukunimenä Ravantti.

Jos kuka hyvänsä innokas setinostaja lukeekin tätä ketjua ja miettii, että tässähän on minulle puoli-ilmainen paketti, niin kehotan minäkin olemaan hätiköimättä.

Joo, samat katselin fonectan finderistä ettei tuollaista kaveria löydy.
laitoin kanssa tarjouksen sisään ja sain jopa kuvaa. Kovasti valitteli ettei gmaililla voi lähettää kuin yhden kuvan kerrallaan. Varausmaksusta ei vielä ole ollut mitään puhetta. Eikä ainakaan minun tarjous kova ole ollut ja silti se on kauppaa vielä ollut vääntämässä meikäläisen kanssa.
Kailis
15.12.2011 13:38:25

Jos tuo ei ole huijausyritys niin jo on ihme. Ja siis olen pahoillani.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
JanneO
15.12.2011 13:46:23
Kailis: Jos tuo ei ole huijausyritys niin jo on ihme. Ja siis olen pahoillani.

Se on aika selkeä yritys kyllä. Pyysin lisä kuvia, tarvii googlettaa noita fotoja että löytyykö jostain netin syövereistä samat kuvat sitten :D
markkuliini
15.12.2011 13:51:51

Sanokaa kaverille että "totta kai maksan varausmaksun, voitko lähettää tilinumerosi niin maksan heti". Sitten jos antaa sen useammalle, niin peli on selvä.
Sitten voi vielä vetää narusta lisää että "näkyyhän maksu jo, voi voi, ettei menny väärälle tilille, kun oon vähän rähmä näitten numeroiden kanssa. Aika usein vahingossa maksan väärälle tilille."
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
El Jefe
15.12.2011 13:58:36
JanneO: Se on aika selkeä yritys kyllä. Pyysin lisä kuvia, tarvii googlettaa noita fotoja että löytyykö jostain netin syövereistä samat kuvat sitten :D

Mä en pyytänyt edes kuvia kun 700e lupasi myydä ja tuo ne Hiacella mun luokse, riippuen missä asun tosin. Helsinki ei nähtävästi ollut tuon alueen ulkopuolella.

Puolet eli 350e tilille ja se on siinä...not.. Tuli tekstiviesti äsken, pitänee vielä puhelimella tiedustella.
JanneO
15.12.2011 14:18:17 (muokattu 15.12.2011 14:19:14)
El Jefe: Mä en pyytänyt edes kuvia kun 700e lupasi myydä ja tuo ne Hiacella mun luokse, riippuen missä asun tosin. Helsinki ei nähtävästi ollut tuon alueen ulkopuolella.

Puolet eli 350e tilille ja se on siinä...not.. Tuli tekstiviesti äsken, pitänee vielä puhelimella tiedustella.

Tsekkaa löytyykö tuolle numerolle omistajaa. Mä lupailin että 1200 noista voi maksaa... Katsellaan miten pitkään se yrittää tätä juttua.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)