Aihe: Motörhead!!
1 2 3 4 538 39 40 41 4264 65 66 67 68
Max Sechino
09.12.2011 22:35:37
okei, hienoo et Maikki pääs vetää ton born to reis hellin, mut häviää silti Lemmylle äänessä. Ei lähde luonnostaan vissiin tolta korkeudelta.

Still: Vittu, hyvä Suomi, Hyvä Maikkel
Sunrise, wrong side of another day
kaljataiteilija
10.12.2011 10:50:43
Ihan hyvinhän tuo polkee mitä youtubesta katselen jonkun laittamia tuosta Chilen keikasta.
Eihän Motörhead samanlainen täysin ole kuin 10-15 vuotta sitten mutta hyvä draivi on edelleen.
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Umpihullu
10.12.2011 12:12:54
kaljataiteilija: Ihan hyvinhän tuo polkee mitä youtubesta katselen jonkun laittamia tuosta Chilen keikasta.
Eihän Motörhead samanlainen täysin ole kuin 10-15 vuotta sitten mutta hyvä draivi on edelleen.

Nuo youtuben pätkät kuulostavatkin paljon paremmilta ja mukavan rosoisemmilta. Niissä on tuo ääni saatu keikalta PA:n kautta suoraan kunnon voluumeilla, mutta tuohon DVD/Blu-raylle on joku käki vetänyt nuo kitarat nauhoituslaitteen/äänipöydän kautta liian hiljaiselle. Pitäs olla äänekkämpää mötäkkää noissa kitaroissa. Tosin tämä on rehellisen liven kuuloinen koska kitarasoundit tosiaan vaihtelee niin kovasti riippuen mitä kitaraa Campbell sattuu missäkin kipaleessa soittamaan, ei ole lähdetty studiossa parantelemaan eikä kaunistelemaan. Kyllä tämä silti kannattaa ehdottomasti ostaa, vaikka ei ihan paras vire ole sattunutkaan kuvauspäivälle.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
kaljataiteilija
10.12.2011 15:54:06
Umpihullu: Nuo youtuben pätkät kuulostavatkin paljon paremmilta ja mukavan rosoisemmilta. Niissä on tuo ääni saatu keikalta PA:n kautta suoraan kunnon voluumeilla, mutta tuohon DVD/Blu-raylle on joku käki vetänyt nuo kitarat nauhoituslaitteen/äänipöydän kautta liian hiljaiselle. Pitäs olla äänekkämpää mötäkkää noissa kitaroissa. Tosin tämä on rehellisen liven kuuloinen koska kitarasoundit tosiaan vaihtelee niin kovasti riippuen mitä kitaraa Campbell sattuu missäkin kipaleessa soittamaan, ei ole lähdetty studiossa parantelemaan eikä kaunistelemaan. Kyllä tämä silti kannattaa ehdottomasti ostaa, vaikka ei ihan paras vire ole sattunutkaan kuvauspäivälle.

Juu, kyllä mä tän ostan joulun jälkee ellei pukki tuo :-)
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Booombox
12.12.2011 11:58:20
Onkos jollaki myydä halvalla lippua stadin keikalle?
yesterday I woke up sucking a lemon
kkaarre
14.12.2011 11:56:08 (muokattu 14.12.2011 11:57:03)
Max Sechino: Jokohan Lemmy on hypännyt rekeen? Eiku ainii, Joulupukkihan se niin tekee...

Jännitys tiivistyy...... huurteeksi tuoppiin

Vieläkin ottaa kaaliin kun en saanut lippua tuonne. Onneksi on oma keikka lauantaina, niin saa syyn juoda olutta muualla kuin kotona. Siis tottakai avaan ensimmäisen vasta keikan jälkeen.
Mun pitäis pitää turpani kiinni.
Jokapaikanapina
14.12.2011 12:15:19
Naurattaa kun eräs jyväskyläläinen bändi nimeltä Haistelijat mainosti eräällä keikallansa että "Me lämpätään sitten Tampereella Motörheadia..". Yleisö kattoo haavi auki, että miten jätkät on tommoseen päässy veivaan. Laulaja-kitaristi jatkaa ".. tosin päivää aiemmin ja Vastavirralla"

:-----D
AK80
14.12.2011 19:06:54
Jos joku haluaa luopua yhdestä lipusta Pakkahuoneelle, niin täällä olisi ostaja.
Last Sucker...
Ronttimus
14.12.2011 20:39:24
AK80: Jos joku haluaa luopua yhdestä lipusta Pakkahuoneelle, niin täällä olisi ostaja.

Täällä myös. Tarjoan euron enemmän. Nimenomaan pakkahuoneelle pitäisi päästä.
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
reaper666
14.12.2011 22:26:48
Nyt on sit Motörheadi saanut oman Vodkankin. Ei saa vielä näköjään suomesta. Pistäisihin tähän linkinkin jos jaksaisin.
Tawsky
14.12.2011 22:33:15
reaper666: Nyt on sit Motörheadi saanut oman Vodkankin. Ei saa vielä näköjään suomesta. Pistäisihin tähän linkinkin jos jaksaisin.

http://www.ruokala.net/uutiset/vodkaa-ja-raakaa-rokkia/1288435313303

Älyttömän siisti ja karu pullo!
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Robanhood
14.12.2011 23:19:28
Umpihullu: tuohon DVD/Blu-raylle on joku käki vetänyt nuo kitarat nauhoituslaitteen/äänipöydän kautta liian hiljaiselle.

Näin on! Se tuntuu olevan jatkuva ongelma näillä Motörhead DVD-julkaisuilla. Boneshakerin kommenttiraidalla (sic!) äijät valitteli sitä itsekin. Sillä julkaisulla vasta kitara ei kuulukaan.

Kuuntelin tämän The Wörld Is Oursin stereo-ääniraidalla ja itse kyllä pidin siitä soundista. Oli aika tukevaa murjontaa kuitenkin ja kitarakin taisi alun jälkeen kuulua paremmin. Tuo mustavalkoisuuskikka kyllä käytettiin loppuun jo Everything Louder DVD:llä 20 vuotta (!) sitten. Tämän olisin mieluusti katsonut väreissä.

Monroen fiittauksesta Born To Raise Hellissä huomaa miten tuimaa touhua Motörhead-biisien laulaminen lopulta kuitenkin on. Pidän miestä ihan kovassa arvossa, mutta Michaelin vetämä kakkossäkeistö kalpenee kyllä pahasti Lemmyn mylvimisen rinnalla :)

Aika heikosti on käynyt myös Todd Youthin vierailulle Killed By Deathissa: kitara ei kuulu lainkaan, ei pihaustakaan. Soolon kohta varsinkin kuulostaa hieman kiusalliselta :)

Sekin pitää vielä sanoa, että tämän DVD:n kansi on kyllä yksi rumimmista ever! Näyttää ihan joltain "ite tehdyltä" Photoshop-kokeilulta vuodelta 1997 häivytyksineen ja tunkkaisine väreineen :P

Mutta itse pääasia kyllä toimii; kannatti ostaa.

Toivottavasti Lemmyn äänijänteet kestää kiertueen vimeiseen keikkaan asti Kaapelitehtaalle! Viikko sitten oli Norjassa peruttu keikka äänen katoamisen takia, mutta sen jälkeen näkyy olleen jo neljä keikkaa Ruotsissa.
Booombox
15.12.2011 00:00:15
Jes! Lippu kaapelitehtaalle löytyi. Komeeta päästä Lemmy näkemään ensi kertaa elämässäni!
yesterday I woke up sucking a lemon
spp
15.12.2011 08:56:28

Meillä on treenikämppä Kaapelitehtaalla. Millähän ilveellä sais houkuteltua äijät kellariin vähän jammailemaan ja lämmittelemään ennen keikkaa? Jos lupaan kahveet keittää?
Parempi pyy pivossa kuin kymmenen uutisissa
Perro Stupido
15.12.2011 09:10:51
spp: Meillä on treenikämppä Kaapelitehtaalla. Millähän ilveellä sais houkuteltua äijät kellariin vähän jammailemaan ja lämmittelemään ennen keikkaa? Jos lupaan kahveet keittää?

Kahvit riittänee, veikkaisin.
iron_servant
16.12.2011 20:10:54
Kaapelitehtaan keikalle 1 lippu hakusessa! Oma lippu on hoidettu mutta seuralaiselle tarvitaan kans. Jos jollakulla on ylimääräistä tikettiä niin mailia tänne:
sodomentorathotmaildotcom

!!
Mad-Mike
17.12.2011 21:47:40
Jahas, pakkahuoneella on sit Jorn ilmeisesti lämppärinä. Olisipia magee nähä.
Dreadmonboogaloo
Tawsky
17.12.2011 23:45:06
Keikka oli hyvä. Ainoo juttu mikä vituttaa on se, että joku heitti JOTAIN mun silmään just ennen keikkaa. Kirveli ihan saatanasti enkä todellakaan tiedä mitä se oli. Ja jotkut kusipääthän siellä alko tappeleenkin. Mutta itse keikka oli kyllä loistava. Sopivan pitunenkin, oon tyytyväinen ettei kestänyt liian pitkään.
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Tinippa84
18.12.2011 12:45:34

ADEHD: Keikka oli hyvä. Ainoo juttu mikä vituttaa on se, että joku heitti JOTAIN mun silmään just ennen keikkaa. Kirveli ihan saatanasti enkä todellakaan tiedä mitä se oli. Ja jotkut kusipääthän siellä alko tappeleenkin. Mutta itse keikka oli kyllä loistava. Sopivan pitunenkin, oon tyytyväinen ettei kestänyt liian pitkään.

Jep, oli hyvä keikka!
Olis saanu olla anniskelualue erikseen minusta. Niitä kaatuilevia känniääliöitä oli aika paljon yleisössä.
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)