Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Logic Pro nuotti pätkien siirtäminen
1
JPQ
12.12.2011 18:13:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Logic Pro nuotti pätkien siirtäminen jostain syystä en saa raahattua nuotteja niin että eka nuotti olisi kohdassa 0 0 0 0. tai no ekan tahdin alussa. noh sain vedettyä nolla kohtaan joka onkin logicissa 1 1 1 1 mutta jostain syystä se suostui kyllä 0 4 11 1 tyylin kohraan vetämään muttei aikaisemmaksi..
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Janus
12.12.2011 20:20:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Logic Pro nuotti pätkien siirtäminen jostain syystä en saa raahattua nuotteja niin että eka nuotti olisi kohdassa 0 0 0 0. tai no ekan tahdin alussa. noh sain vedettyä nolla kohtaan joka onkin logicissa 1 1 1 1 mutta jostain syystä se suostui kyllä 0 4 11 1 tyylin kohraan vetämään muttei aikaisemmaksi..
 
Ei ole mitään järkeä muutenkaan aloittaa projektia "nollakohdasta". Muutama tahti tyhjää suosiolla alkuun. Syitä on lukuisia. Vai työskenteletkö kuvan kanssa?
 
JPQ
12.12.2011 22:03:39 (muokattu 13.12.2011 10:56:00)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: Ei ole mitään järkeä muutenkaan aloittaa projektia "nollakohdasta". Muutama tahti tyhjää suosiolla alkuun. Syitä on lukuisia. Vai työskenteletkö kuvan kanssa?
 
Miksi pitäs niitä tyhjiä alussa olla mä en näe järkeä ? (nimenomaan Logicissa jossa sisään laskutahti) et työskenetelen nuottiviivaston kanssa joten tahtien numerointi hyvä saada oikein. ps. joskus voisin jopa työskennellä kuvan kanssa.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
kmh
13.12.2011 16:03:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa, kyllä mä ainakin olen sinne 0.0.0.0 -alueelle ihan kiltisti kohotahteja siirtänyt ihan vain drag&dropilla. En tiedä miksi se olisi ongelma.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «