Otin korjattavaksi sanat joista pidin silloin kun kirjoittelin ne 2008 elokuussa, mutta nyt tein niihin pieniä muutoksia. Se, että itse pitää jostain, on usein minun tapauksessa kääntynyt niin, että niitä ei juurikaan kukaan muu ymmärrä. Näihin sopisi varmaan rock- musiikki?
HETKENLAPSET Zero (17.8.08) Kääritään hihat, paiskitaan töitä, kiristetään vöitä, jotta sä jaksat juosta liikkuvalla matolla mitä kukakin tarvitsee sä päätät itse, niin sä ja sun kaverit luulee sä päätät päättömii ajatuksii ota langan päästä kii tai hyppää kuumailmapalloon sun kalloon on tatuoitu totuus nollasta mitätön pyrkii irtoamaan pallo nousee ilmaan katoaa pilvenpiirtäjien sekaan sä lennät kohti vapautta, siihen tarvitaan siiven mitta, tuhansia kilometrejä. Nollasta mitätön pyrkii irtoamaan pallo nousee ilmaan katoaa pilvenpiirtäjien sekaan sun kasvot on liidunvalkeat kun ne liitää pilvien seassa mä erotan hädin tuskin sun persoonaa mun piirteistä sun kasvot on liidunvalkeat kun ne liitää pilvien seassa sä lennät kohti vapautta, siihen tarvitaan siiven mitta, tuhansia kilometrejä. Nollasta mitätön pyrkii irtoamaan pallo nousee ilmaan katoaa pilvenpiirtäjien sekaan
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
Moniselitteinen teksti, josta kyllä tykkäsin. Teksti toi mieleen vanhan Beatles klassikon "Lucy in the sky with diamonds", vaikka yhtymäkohtia ei paljon ole. Ensimmäinen säkeistö, vaikka onkin eräänlainen johdanto, tuntui kuin olisi eri tekstistä. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
old joe: Teksti toi mieleen vanhan Beatles klassikon "Lucy in the sky with diamonds", mistäs tuon yhtymäkohdan nappasit? Oikeassa olet ensimmäisen säkeen suhteen, että se tietyin tavoin poikkeaa seuraavista, mutta sillä on sisällöllisesti vahva yhteys jatkoon Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
soihtu55: old joe: Teksti toi mieleen vanhan Beatles klassikon "Lucy in the sky with diamonds", mistäs tuon yhtymäkohdan nappasit? Tästä se vaan tulvahti jotenkin tajuntaan: tai hyppää kuumailmapalloon sun kalloon on tatuoitu totuus nollasta mitätön pyrkii irtoamaan pallo nousee ilmaan katoaa pilvenpiirtäjien sekaan sä lennät kohti vapautta, siihen tarvitaan siiven mitta, tuhansia kilometrejä. Nollasta mitätön pyrkii irtoamaan pallo nousee ilmaan katoaa pilvenpiirtäjien sekaan Symboolisella tasolla voi jotakin yhteistä aistia. Oikeassa olet ensimmäisen säkeen suhteen, että se tietyin tavoin poikkeaa seuraavista, mutta sillä on sisällöllisesti vahva yhteys jatkoon Kuten sanoin, toimii kyllä johdantona. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |