Mandarax 11.12.2011 09:56:19 | |
---|
TheMurno: Kyllä mä mielummin haen netistä tällasen http://images.paraorkut.com/img/pic … images/c/classical_guitar-12047.jpg , kuin otan kännykällä tällasen http://25.media.tumblr.com/tumblr_loxttxGNMB1qkxnuno1_500.jpg Se pointti siinä itseotetussa kuvassa todellisesta myytävästä kohteesta onkin enemmän se, että kyseinen vekotin myyjältä ihan oikeasti löytyy. Ei niinkään sen valokuvataiteellinen anti. Nykyään kun tuolla torillakin suhaa jos jonkinmoista tossunkuluttajaa ja koijaria niin minä ainakin tahdon saada jonkinlaisen todistuksen myytävästä tuotteesta. Jos noita netin tuotekuvia tahtoo jaella niin itse olen laittanut myynti-ilmon perään esim valmistajan tuotesivun linkkiä tai vaikka Thomannin linkki jonka takaa löytyy usein vaikka minkälaista faktaa romusta. ReBeat: Vehkeet pitäis muutenkin kuvata silloin tällöin / edes joskus. Toki toki, mutta kannattaa ottaa vehkeiden lisäksi myös fotot noista kitarakamoistakin..! :) I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
tinman 11.12.2011 11:28:47 | |
---|
ReBeat: Vehkeet pitäis muutenkin kuvata silloin tällöin / edes joskus. Harrastin itsekin tätä joskus, kunnes huomasin ettei toivottua kehitystä ollut näköpiirissäkään... Luovutin. Anteeksi. |
trih 11.12.2011 11:47:39 (muokattu 11.12.2011 11:53:39) | |
---|
Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
Laulava Kylätohtori 11.12.2011 13:37:13 | |
---|
Kun lahjat ja taito loppuvat, alkaa tilutus |
trih 11.12.2011 13:43:05 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Eikös sen kuvan ole tarkoitus myös osoittaa,missä kunnossa myytävä tuote oikeasti on. "Uudenveroinen" on niin suhteellinen käsite. Samoin "pientä käytön jälkeä". Eikä ko. käsitteiden kanssa ole aina edes kyse kusetuksesta, vaan ihmiset ovat kovin erilaisia. Hälläväliätyypin uudenveroinen saattaa olla neuroottisen perfektionistin täydellinen romu... Tämä totta. Neuroottisena perfektionistina varaudun AINA siihen, että tavara on pilattu. Todella harvoin tosin ostelen, koska mielenkiinto ja rahatilanne harvoin kohtaavat. Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
TheMurno 11.12.2011 13:44:18 (muokattu 11.12.2011 13:44:39) | |
---|
Mandarax: Se pointti siinä itseotetussa kuvassa todellisesta myytävästä kohteesta onkin enemmän se, että kyseinen vekotin myyjältä ihan oikeasti löytyy. Ei niinkään sen valokuvataiteellinen anti. Nykyään kun tuolla torillakin suhaa jos jonkinmoista tossunkuluttajaa ja koijaria niin minä ainakin tahdon saada jonkinlaisen todistuksen myytävästä tuotteesta. Jos noita netin tuotekuvia tahtoo jaella niin itse olen laittanut myynti-ilmon perään esim valmistajan tuotesivun linkkiä tai vaikka Thomannin linkki jonka takaa löytyy usein vaikka minkälaista faktaa romusta. Juu, pikku läppää heittelin tossa. : ) Laitan itekin oikeastaan aina kuvan omasta tuotteesta, kun kaikista laitteista taitaa kuvia löytyä. Ja jos ei löydy, niin kyllä kamera välähtää viimeistään siinä vaiheessa, kun tori-ilmoitusta rustaan. E: Ja ihan oikealla kameralla. |
Laulava Kylätohtori 11.12.2011 13:55:09 | |
---|
Kai niillä kuvilla jotain merkitystä on. Myin tremoloa ilman kuvaa 2 vk, eikä kiinnostuneita ollut, pistin uuden ilmon oikean kuvan kanssa ja tunnin päästä tuli kysely ja 2 tunnin päästä toinen tyyppi osti sen. Ei varmaan ollut pelkkää sattumaa.... Kun lahjat ja taito loppuvat, alkaa tilutus |
Terry Pantheras 11.12.2011 14:03:52 | |
---|
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP
Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola |
novo 11.12.2011 15:34:02 | |
---|
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Sintti 11.12.2011 16:32:25 | |
---|
novo: Siellä on ollu ketju kovassa syynissä :D Itekin just repeilen tässä tuolle. :D |
Mandarax: Se pointti siinä itseotetussa kuvassa todellisesta myytävästä kohteesta onkin enemmän se, että kyseinen vekotin myyjältä ihan oikeasti löytyy. Ei niinkään sen valokuvataiteellinen anti. Nykyään kun tuolla torillakin suhaa jos jonkinmoista tossunkuluttajaa ja koijaria niin minä ainakin tahdon saada jonkinlaisen todistuksen myytävästä tuotteesta. Tuolla Hopeinen Omena-foorumilla suositaan mielestäni hyvää käytäntöä: Kirjoitetaan lapulle käyttäjätunnus ja tämä lappu k.tunnuksineen on kuvassa näkyvillä siinä myytävän tavaran kanssa. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |