trih 10.12.2011 19:22:14 (muokattu 10.12.2011 19:33:51) | |
---|
rheinone: Kyllä! Erityisesti valkokaulusköyhälistö näyttää omaavan ehkä liikaakin vapaa-aikaa.
Odotas vain jos tämä valkokaulusköyhälistön massa päästetään eläkkeelle ennen aikojaan! Myyntipalstat pursuaisivat myynti-ilmoituksia. Se täytyy jollain keinoin estää. Sellainen tulevaisuudennäkymä. Kyllähän se voi olla mahdollista, että tulevaisuudessa 99% ilmoituksia ilmoitetaan "MYYTY" ja onnekkaat kilpailevat korotetuilla tarjouksilla jos joskus löytyy "MYYTÄVÄNÄ"-ilmoitus. EDIT: Tässähän olisi mahdollisuudet tehdä hirveä määrä dollareita tuottamalla palvelu jossa olisi MYYTY, MYYDÄÄN, OSTETAAN, OSTETTU, esim vaikkapa huudettu.net jne. Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
Ihan mielenkiinnosta... Kuinka moni 'myyty' -tekstiä joskus käyttänyt jatkossa toimii toisin, nyt kun aiheesta on mussutettu näinkin paljon? En minä. Ellei torin sääntöihin tule muutosta, mä teen jatkossakin niin, että kun kauppa on sovittu, ilmoon tulee maininta myyty. Ilmoitus poistuu, kun kampe on fyysisesti lähtenyt käsistäni. Jos se jotakuta kovasti harmittaa, niin se on kyllä pienen ihmisen henkilökohtainen voivoi. JuSu |
HeavyMachinery 10.12.2011 22:05:45 | |
---|
JuSu: Ihan mielenkiinnosta... Kuinka moni 'myyty' -tekstiä joskus käyttänyt jatkossa toimii toisin, nyt kun aiheesta on mussutettu näinkin paljon? En minä. Ellei torin sääntöihin tule muutosta, mä teen jatkossakin niin, että kun kauppa on sovittu, ilmoon tulee maininta myyty. Ilmoitus poistuu, kun kampe on fyysisesti lähtenyt käsistäni. Jos se jotakuta kovasti harmittaa, niin se on kyllä pienen ihmisen henkilökohtainen voivoi. JuSu Sosiaalinen paine ei tule puremaan minunkaan. Nousen barrikaadeille ja kirjoitan edelleen myytyihin myyty. - If it's too loud you are too old ! - Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Terry Pantheras 10.12.2011 22:17:36 | |
---|
JuSu: Ihan mielenkiinnosta... Kuinka moni 'myyty' -tekstiä joskus käyttänyt jatkossa toimii toisin, nyt kun aiheesta on mussutettu näinkin paljon? En ainakaan minä... Mutta kenties tavara menee sitten huonommin kaupaks kyseenalaisen maineen takia. :( Enpä tosin ole vähään aikaan mitään myynytkään, mutta bändikämpällä lojuis kyllä muutama ylimääräinen ämyri, hmm... MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP
Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola |
erty 10.12.2011 22:23:35 | |
---|
Mä laitan yleensä ilmoon "varattu"-tekstin kun oon sopinut kaupat tai odotan maksua. Nuo "myydyt" harmittaa lähinnä sillon kun ite ei oo ollu tarpeeks nopeena ostamassa.. |
JuSu 10.12.2011 22:33:13 | |
---|
Terry Pantheras: En ainakaan minä... Mutta kenties tavara menee sitten huonommin kaupaks kyseenalaisen maineen takia. :( Enpä tosin ole vähään aikaan mitään myynytkään, mutta bändikämpällä lojuis kyllä muutama ylimääräinen ämyri, hmm... Off topic: Mitäs tötteröitä? |
kimurantti1 10.12.2011 22:34:38 | |
---|
erty: Nuo "myydyt" harmittaa lähinnä sillon kun ite ei oo ollu tarpeeks nopeena ostamassa.. Tää tuntuu monella olevan pointtina. Mua vaan ihmetyttää, että harmittaisiko se sitten vähemmän ilman myyty-tekstiä? Eihän se teksti muuta asian laitaa yhtään miksikään, myyty mikä myyty. Samahan sen on väliä, jos torilla roikkuu muutamia päiviä joku ilmoitus jossa ko. teksti on, en mä ole ainakaan vielä huomannut, että kukaan käyttäjä jotenkin arkistoisi ilmoituksiaan tuolla. |
Old Joe 10.12.2011 22:42:58 | |
---|
Aika usein tuo "MYYTY" ilmo tulee myöhässä. Aika tylsää kun osto tarjoukseen tulee vastauksena "Se meni jo". Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
Terry Pantheras 10.12.2011 22:43:41 | |
---|
JuSu: Off topic: Mitäs tötteröitä? Pistin privaa.. MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP
novo 10.12.2011 23:40:34 | |
---|
Old Joe: Aika usein tuo "MYYTY" ilmo tulee myöhässä. Aika tylsää kun osto tarjoukseen tulee vastauksena "Se meni jo". Ei sitä välttämättä het muista eikä myöskään ehkä jaksa laittaa, jos romppeesta ei ole paljon kyselyjä tullut. Joo, ei olis paljon jaksamista, mutta nykyajan ihminen saakin olla netissä laiska, munsta. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Twinkle 11.12.2011 00:01:58 | |
---|
novo: Ei sitä välttämättä het muista eikä myöskään ehkä jaksa laittaa, jos romppeesta ei ole paljon kyselyjä tullut. Joo, ei olis paljon jaksamista, mutta nykyajan ihminen saakin olla netissä laiska, munsta. tai ees ehi laittamaan, kun myy niin hyvää tavaraa että ostajia tulee ovista ja ikkunoista. |
novo 11.12.2011 00:06:03 | |
---|
Twinkle: tai ees ehi laittamaan, kun myy niin hyvää tavaraa että ostajia tulee ovista ja ikkunoista. Harvoin käy niin, mutta harvoin kukaan torilla liian hyvään hintaan mitään kauppaa. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
rheinone 11.12.2011 00:11:11 | |
---|
novo: Harvoin käy niin, mutta harvoin kukaan torilla liian hyvään hintaan mitään kauppaa. Jassoo juu. Mikäs tämä topikin alkuperäinen juju taas olikaan? Mun puolesta voi lukita. |
Twinkle 11.12.2011 00:16:42 | |
---|
rheinone: Jassoo juu. Mikäs tämä topikin alkuperäinen juju taas olikaan? Jotakuta harmittaa -myyty- ilmoitukset torilla ja vaikka tässä monilla on ollut selkeä syy miksi niitä nyt joskus käytetään, niin silti joitakuita moiset harmittaa, internetistä loppuu tila ja sitä rataa. |
Terry Pantheras 11.12.2011 00:22:31 | |
---|
Won't somebody think of the children!?! Itse asiassa joo, pitääpä käydä kurkkaamassa miten pikku-ukkeli nukkuu... MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP
rheinone 11.12.2011 01:52:50 | |
---|
Terry Pantheras: Won't somebody think of the children!?! Itse asiassa joo, pitääpä käydä kurkkaamassa miten pikku-ukkeli nukkuu... Hyvä ku muistutit. *korjaa peittoa* |
Andy J. 11.12.2011 02:16:26 | |
---|
Meikäläistäkään ei "myyty" -merkintä haittaa ja sitä itsekin käytän, kunnes olen kuullut, että vastapuoli on saanut tavaran käteensä ja meikäläisellä on maksu kourassa, mutta oma ihmetyksen ja kummastuksen aiheeni Torilla on... "Kuva ei myytävästä laitteesta", "Ei kuvan yksilö" tms. Kuinka vaikeaa niistä omista kamoistaan on ottaa kuva, jos ne meinaa saada myydyksi? Useimmissa puhelimissakin on nykyään ainakin jonkinlainen auttava kamera, joten kameran puutekin on huono syy oikeiden kuvien puutteseen. Hyviä kauppoja: jars, gaunt666, Twinkle, JPHe, slowfinger, Akilles, E Tone, jaripat, kuolio, GoshFlardon, flea laven, joppejoo, runrunrun, santeriv, StevieRayVehkakoski, p. s, esaruoho, jarialanaama, jaroslove_80, DaNoNe, georges, mataki, jubar1, Kunnalli |
TheMurno 11.12.2011 02:18:11 (muokattu 11.12.2011 02:19:16) | |
---|
|
ReBeat 11.12.2011 02:28:11 | |
---|
Vehkeet pitäis muutenkin kuvata silloin tällöin / edes joskus. Puhumattakaan niistä sarjanumeroista. |
Eemil 11.12.2011 02:48:28 | |
---|
ReBeat: Puhumattakaan niistä sarjanumeroista. Joo-o. Tää on ollu jotenkin työn alla viimeiset viis vuotta ainakin. Vielä ei ole sarjanumerot ylhäällä. Sinänsä säälittävää, että kitaroita roikkuu tuossa seinällä naaman edessä tietokoneen takana mutta ei saa aikaan. |