Aihe: Lontoon levykaupat
1
DT
09.04.2004 19:53:12
Voisitteko ystävällisesti asiasta jotain tietävät kertoa missä Lontoon monista levykaupoista kannattaisi ehdottomasti visiteerata. Pitäisi löytää rock/pop/blues/jazz-levyjä.
"Kaikki muuttu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen
Nuuskamuikkunen
09.04.2004 20:33:11
En osaa kertoa missä niitä on, mutta sen osaan kertoa, että niitä on PALJON.
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
jim
09.04.2004 20:56:33
Berwick streetillä (sohossa) on paljon levykauppoja, joista löytyy hyvin vaihtoehtosempaakin musaa. Paras on ehkä Selectadisk. Isoja mutta vähän kalliimpia levykauppoja on esim. Tower records piccadillyllä ja Virgin Oxford streetillä..
Chrissie
10.04.2004 13:49:02
*ei millään muista ainoatakaan nimeltä* Mutta siellä niitä on kyllä pilvin pimein. Muistan, kun menin kerran erääseen Piccadilly Circuksen kaupoista ja wau... se oli isompi kuin moni automarket täällä päin.

Niissä kaupoissa on vain yksi huono puoli. Siellä levyt maksavat tuhottomasti enemmän kuin täällä. Viimeksi mukaan tarttui muutama 16 punnan levy, jotka Suomessa olisivat korkeintaan 20 euroa.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
gheisari
10.04.2004 14:00:03
kaikki parhaat on piilossa
ercciman
10.04.2004 23:43:03
Sohosta löytyy useempikin hyvä levykauppa
jep
Supernaut
14.04.2004 15:43:49
Piccadillyllä on kolme suurta levy kauppaa: HMV, Virgin ja Tower Records, joista jälkimmäinen on monipuolisin. Hinnat ovat aika lähellä Suomen tasoa.
"Life sucks and then you fucking die!" - O. Osbourne
The Duke
14.04.2004 16:00:02
Ja kaikki ihan saatanan kalliita...
It's not another state of mind..It's another mind of state...
Chemo
14.04.2004 17:31:55

HMV, Virgin ja Tower Records

Joo, noihan on mukava tsekata, jos ei muuten niin nähtävyysmielessä ainakin. On tullut käytyä. Mutta vaikka matkamuistolevyt hauskoja ovatkin, olen kuitenkin itse enimmäkseen päätynyt keskittymään reissuilla muihin asioihin kuin levykauppoihin, koska sitä harvinaisempaa matskuahan saa tilaamallakin.
Ramalamadingdong.
bubu
14.04.2004 18:56:29
Berwick Street Sohossa on yksi parhaita. Löytyy jos jonkinlaista alan erikoispuljua. Mutta jos vaan haluat päästä isoon megalevykauppaan, suunnista Virginille Tottenham Court Roadin aseman lähelle (Oxford Streetillä se kumminkin on) ja Oxford Streetiltä löydät myös HMV:n.
Lyrics. Wasted time between solos. -Gibson Ad
Paperilyhty
14.04.2004 19:45:29 (muokattu 14.04.2004 19:45:43)
Tuli vain mieleen, että Mojo-lehdessä on muistaakseni jokaisessa numerossa jonkinlainen lista kaikista Britannian musiikkikaupoista, joten sitäkin kannattaisi vilkaista.
Nyt olen sankari vauhdin ja kohinan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)