Numb: Mä muistelen, että niillä numeroilla olisi ollut tekemistä erilaisten viritysten kanssa, eivätkä olisi olleet järjestysnumeroita. Saattaa hyvinkin olla näin, tai sitten numerointi liittyi modauksiin. Mutta kyllä se ainakin parit lespaulit särki. Ei malttanut olla... :D En sitten malttanut olla sanomatta. |
HaloOfFlies 08.12.2011 16:09:59 | |
---|
Käyttäjätunnus: Hyvää huomiota. Itse huomasin Lontoon Hard Rock Cafessa hienon kitaran. Väittävät että Pete ois sillä soitellu. Semmone musta Les Paul. Jee. Kööpenhaminan HRC:n seinällä killui Pete Townshendin akustinen kitara. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
The Rikza 08.12.2011 20:34:06 | |
---|
danny: Kööpenhaminan HRC:n seinällä killui Pete Townshendin akustinen kitara. Ja Tukholmassa Peten rikkinäinen SG... Lontoossahan on myös Keithin Tommy-leffassa käyttämät kalvot, sekä Rogerin ja Peten Pinball Wizard-kohtauksessa käyttämät puvut "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Roger 08.12.2011 21:46:49 | |
---|
Käyttäjätunnus: Hyvää huomiota. Itse huomasin Lontoon Hard Rock Cafessa hienon kitaran. Väittävät että Pete ois sillä soitellu. Semmone musta Les Paul. Jee. Oliko se HRC:n toinen kitara ikinä ja tarinan mukaan mukana tuli lappu jossa luki "Tämä on parempi kitara kuin Claptonin, terveisin Pete"? "Darling, I'm not going to be star, I'm going to be a legend" - Freddie Mercury 1971 |
The Rikza 08.12.2011 21:47:47 | |
---|
Roger: Oliko se HRC:n toinen kitara ikinä ja tarinan mukaan mukana tuli lappu jossa luki "Tämä on parempi kitara kuin Claptonin, terveisin Pete"? Se oli "Minun on yhtä hyvä kuin hänen, rakkaudella Pete" "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Roger 08.12.2011 21:54:34 | |
---|
Mallaslahti: Se oli "Minun on yhtä hyvä kuin hänen, rakkaudella Pete" Aivan niin Lontoon HRC:n Vaultissa on Keithin samettipuku esillä "Darling, I'm not going to be star, I'm going to be a legend" - Freddie Mercury 1971 |
Käyttäjätunnus 08.12.2011 23:08:52 | |
---|
Vähän ohi meni nämä muut, kun kiireellä siellä käytiin. Joku lappu oli ja Eric Claptonista jotain juttua. Ja tässä ei mitään numeroa ollut ja myös mun muistikuvan mukaan ne numerot liittyi nimenomaan viritykseen tms... Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher |
MaxDamage 09.12.2011 06:52:14 | |
---|
danny: Kööpenhaminan HRC:n seinällä killui Pete Townshendin akustinen kitara. Edinburghin HRC:n seinällä taas riippuu Peten Flying V. |
velipesonen 22.12.2011 15:33:39 | |
---|
Aina kun mä menen tonne Zeppelin-ketjuun mölyämään niin tulee puhetta Whosta. Zeppelin-ketjussa en viiti tämmöistä suoraan sanoa mutta Who-ketjussa tämä on jopa tarpeellista: The Who on parempi kuin Led Zeppelin! Englantilaiset aina jaksaa vääntää tästä että kumpi on kovempi Who vai Zeppelin. Eihän siinä oo kahta sanaa, Who on kovempi! (oli kolme sanaa) "Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon |
StJerky 22.12.2011 15:37:02 | |
---|
velipesonen: Englantilaiset aina jaksaa vääntää tästä että kumpi on kovempi Who vai Zeppelin. Eihän siinä oo kahta sanaa, Who on kovempi! (oli kolme sanaa) Olen samaa mieltä. |
Numb 22.12.2011 15:40:02 | |
---|
velipesonen: The Who on parempi kuin Led Zeppelin! Totuutta on hyvä julistaa. Lanke trr gll -Kurt Schwitters |
Jokapaikanapina 22.12.2011 16:56:23 | |
---|
Ikävä Zeppeliniä ja Whota verrata. Yksi kun edustaa vähän raskaampaa rokkia ja toinen taas hauskempaa ja hullumpaa, popiakin meininkiä. Vaikka Zeppelin onkin yksi ensimmäisiä suursuosikkejani, niin taidan kallistua Whon puolelle, koska sanat ja sävellykset eli Pete Townshend. |
Flash 22.12.2011 17:13:08 | |
---|
No sehän nyt on päivän selvä asia, että The Who on kovempi. Live Music Is Better! |
Käyttäjätunnus 22.12.2011 20:24:42 | |
---|
No sehän nyt on päivän selvä asia, että The Who on kovempi. Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher |
DoctorAgdur 22.12.2011 20:26:26 | |
---|
Päivä. Selvä. Kova. Wut? "Suck my dick."
-Ron Jeremy |
2541 22.12.2011 20:56:18 | |
---|
Jokapaikanapina: Ikävä Zeppeliniä ja Whota verrata. Yksi kun edustaa vähän raskaampaa rokkia ja toinen taas hauskempaa ja hullumpaa, popiakin meininkiä. Kumpi nyt loppujen lopuksi oli raskaampaakaan. Monipuolisia ja hienoja yhtyeitä molemmat. Yhtä hyviä. Paljon helpompi olis sanoa Zeppelinin ja Uriah Heepin välillä, tai The Whon ja Golden Earringin.:) |
velipesonen 22.12.2011 21:05:29 | |
---|
2541: Kumpi nyt loppujen lopuksi oli raskaampaakaan. Monipuolisia ja hienoja yhtyeitä molemmat. Yhtä hyviä. Paljon helpompi olis sanoa Zeppelinin ja Uriah Heepin välillä, tai The Whon ja Golden Earringin.:) Minä vertailisin kaikkein mieluiten keskenään Ellipsiä ja Fantasiaa. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon |
velipesonen 23.12.2011 20:21:49 | |
---|
Ai niin, myös Cream on parempi kuin Zeppelin. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon |
Jokapaikanapina 23.12.2011 20:32:10 | |
---|
velipesonen: Ai niin, myös Cream on parempi kuin Zeppelin. Ei ole. Yksinkertaisesti sanottuna heillä ei ole yhtä hyviä biisejä. |
velipesonen 23.12.2011 20:58:58 | |
---|
Kyllä mun mielestä on. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon |