tender.insanity 01.12.2011 12:51:10 | |
---|
Kartsu: FYI: tein härskit, rg rb kiertoon ja maanantaina postimiespate toi miulle uuen unin amerikan maalta! Nimittäin PWH:n! :) onnellinen kahen unin omistaja nyt! Noniin! Onneksi olkoon. PWH on kyllä kaunis. Enää kaksi, niin sulla on koko setti, eli green dot UV sekä originaali MIJ UVMC. Muita ei lasketa =) |
Sampsuli 05.12.2011 18:08:33 | |
---|
Mitä mieltä schecterin seiskoista? Kuulopuitten perusteella olisi törkeän leveä kaula noissa. Hankkinnan alla olisi hallreiser c-7 fr. Mitä mieltä porukka on kyseisestä kepistä? Mitä muita suosittelette? Surut pois ja kukka rintaan |
Decadetroll 05.12.2011 18:22:31 | |
---|
Sampsuli: Mitä mieltä schecterin seiskoista? Kuulopuitten perusteella olisi törkeän leveä kaula noissa. Hankkinnan alla olisi hallreiser c-7 fr. Mitä mieltä porukka on kyseisestä kepistä? Mitä muita suosittelette? Ei kai noissa normaalia leveämpi kaula ole, mutta paksuutta on enemmän kuin yleensä esim. Ibanezeissa.. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |
TTV 05.12.2011 19:09:50 | |
---|
Decadetroll: Ei kai noissa normaalia leveämpi kaula ole, mutta paksuutta on enemmän kuin yleensä esim. Ibanezeissa.. Juuri näin, paksuudesta huolimatta profiili on erittäin miellyttävä soittaa. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Onko se yhtään ns. hankalampi soittaa kuin muut seiskat? Itselle tämä hankinta on eka 7-kielinen. Surut pois ja kukka rintaan |
TTV 05.12.2011 19:31:38 | |
---|
Sampsuli: Onko se yhtään ns. hankalampi soittaa kuin muut seiskat? Itselle tämä hankinta on eka 7-kielinen. Ei ole. Mitä seiskoja olet itse päässyt testaamaan? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
Sampsuli 05.12.2011 19:59:03 | |
---|
Paria ibanezia olen koittanut, ja ne tuntui kyllä hyviltä sottopeleiltä. Surut pois ja kukka rintaan |
Decadetroll 05.12.2011 20:22:47 | |
---|
Sampsuli: Paria ibanezia olen koittanut, ja ne tuntui kyllä hyviltä sottopeleiltä. Kaikkihan riippuu ihan omasta fysiikasta näissä jutuissa. Toisille on helpompaa soittaa paksua kaulaa, toiselle ohutta.. jotkut sitten taas tykkää molemmista.. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |
Sampsuli 05.12.2011 21:00:42 | |
---|
Onko järkevää laittaa 7-kielinen 6-kielisen tilalle? Sitten ei ole muita sähkökitaroita kuin seiska? Onko helppo "unohtaa" seitsemäs kieli kun haluaa soittaa ns. 6-kielisen settiä? Surut pois ja kukka rintaan |
TTV 05.12.2011 21:22:23 | |
---|
Sampsuli: Onko järkevää laittaa 7-kielinen 6-kielisen tilalle? Sitten ei ole muita sähkökitaroita kuin seiska? Onko helppo "unohtaa" seitsemäs kieli kun haluaa soittaa ns. 6-kielisen settiä? Kyllä sillä seiskalla tottuu soittamaan myös ne kuutosen biisit. Kannattaa pitää molemmat kitarat, kyllähän sitä nyt pari kitaraa aikuisella miehellä pitää olla :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
Sampsuli 05.12.2011 21:32:11 | |
---|
No ei oikein ammattia opiskelevalla ole varaa ostella huvikseen mitään laatu keppejä:D Mutta lähinnä sen takia olen tuota seiskaa hankkimassa, kun olen omaa 6-kielistä yrittänyt jo kauemman aikaa myydä, mutta ei ole kukaan jostain syystä syttynyt. Nyt sain hyvän vaihto tarjouksen seiskaan, ja ajattelin vaihtaa, kun on hiukan kiinnostus niihin herännyt. tässä tapauksessa en mitään häviä, ainakaan rahallisesti. Surut pois ja kukka rintaan |
FateWhispered 05.03.2012 20:23:52 | |
---|
Minkälainen kitara tuo Apex 2 on? Minkälaiset mikit ja miten porukalla pelittänyt? |