Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikä hevibändi..? Egile tai joku
1
lima
01.12.2011 16:07:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulin kappaleen ratiossa soiton jälkeen laittaneeni bändin nimen oikein muistiin,mutta eihän se mitään sitten löytänyt kun yritin netistä ettiä,eli kuulin nimen väärin. Kirjotin egile,mutta ei löytänyt,kappaleen nimi oli joku could,gould,cauld. ;) Helevetin hyvvää matskua soittavat.
 
Karipiirto
01.12.2011 17:23:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lima: Luulin kappaleen ratiossa soiton jälkeen laittaneeni bändin nimen oikein muistiin,mutta eihän se mitään sitten löytänyt kun yritin netistä ettiä,eli kuulin nimen väärin. Kirjotin egile,mutta ei löytänyt,kappaleen nimi oli joku could,gould,cauld. ;) Helevetin hyvvää matskua soittavat.
 
Mikähän mahtoi olla kanava? Rock vai joku näistä rockia soittavista maakuntakanavista?
 
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
Dropped C
01.12.2011 17:31:46 (muokattu 01.12.2011 17:37:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Evile? Brittiläinen bändi, soittaa rässiä.
 
Kuulostaa muuten ihan Metallicalta tämän nykymeininki. Sellanen biisi ainakin kun "Cult".
 
Karipiirto
01.12.2011 18:03:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=s0P2Gr5Ucfk
 
Ompas mureaa. Vähän kyllä tulee myös Slayer-fiboja tästä. :)
 
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
Dropped C
01.12.2011 18:09:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aiempi madsku kuulosta Sleijjeriltä vielä paljo enempi. Tässä piisissä on tempoja tiputettu aika rajusti.
 
aivokuolio
01.12.2011 19:08:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mulla jostai Enter The Gravestaki Metallica aika vahvasti tulee mieleen. Säkkäritki vois olla suoraa Four Horsemenin väliosasta.
 
Kukkis 77
01.12.2011 20:07:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tommi Evile
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
lima
01.12.2011 22:43:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinähän se. Kiitosta. Hyvää kamaa. :)
 
Dropped C: Evile? Brittiläinen bändi, soittaa rässiä.
 
Kuulostaa muuten ihan Metallicalta tämän nykymeininki. Sellanen biisi ainakin kun "Cult".
 
Mad-Mike
02.12.2011 22:32:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä melko Metallican kuuloista musaa ja varsinki laulaja kuulostaa Hetfieldilta. Ei siinä ei paskan kuulosta mutta ei iskekään oikein. Jos olisi enemmän 80-lukua laitettu soundeihin kolisisi tämä taatusi mulle.
 
Dreadmonboogaloo
Aakoo
02.12.2011 22:37:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukkis 77: Tommi Evile
 
Nyt lensi konjakit näytölle :-)
 
Dropped C
03.12.2011 12:49:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, tää Mehtallican apinointihan tänkin homman kusee. Tossa jossain ekassa levyssä oli sentään vielä yritystä. Esim. tällänen ko Gama Bomb on näistä tälläsistä jutuista paljon kovempi.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «