MarsMick 23.06.2010 19:43:23 | |
---|
Olen kiinnostunut ollut Kramereista jo hyvän aikaa joten tiedän niistä jonukn verran mutta en omista kyseistä peliä. Mutta voin sanoa että tuosta "modatusta" 1984 reissuesta en yli 300 - 400 euroa maksaisi. Ei-modatusta-versiosta voisin maksaa n. 600 - 900, nuo "parannukset" eivät kaikki ole niin mieleisiä. Aiemmin mainittu Nightswan (Vivian Cambell Signature) on taas yksi kramerin halutuimmista kitaroista josta itse arvon perusteella maksaisin 1000 - 2000e Jos hintaa miettii kannattaa kysellä Kramerin Foorumilta. Itse olen kiinnostunut ostamaan hyvään hintaan mallit "Baretta" , "Jersey Star Reissue" ja "1984 reissue". |
nikonoma 26.06.2010 21:59:43 | |
---|
Moro, myin keväällä 2 kpl stagemastereita, mustan ja punasen. Olivat hyviä keppejä. Vielä komerossa on jersey star serial nro 4 eli neljäs kpl uutta sarjaa (sambora mod) mikit paskat muuten erittäin hyvä keppi. Night swan löytyy myös, kaula on paras mitä olen koskaan kokeillut. Esp horizon sarja on lapaa lukuunottamatta täysin samanoloinen kuin stagemaster. (koverakantinen) Mulla on myös Emppu Vuorisen nimikko malli. Kaapissa on myös Kramerin les paul custom. Tätä uutta Gibsonin omistuksen alla tehtyä sarjaa. Mikeiksi vaihdettu emg Zakk Wylde setti. Hyvä kitara sekin. 80 luvulla Esp? teki ilmeisesti kramerin kanssa jonkinlaista yhteistyötä??? electric sound produckt???? Mä en oo varma, Kramerit olivat hyviä keppejä joita on vaikea nykyään löytää. Sama kuin esim bc rich 80 luvun malleja. Bernie Rico senior..... |
Fantasmic 03.12.2011 12:08:22 | |
---|
|
Entropia666 03.12.2011 12:20:26 | |
---|
Tuo Lessukopio on kyllä sssäääähhh....Musta missä on EMG:t ja floikka? Eisssss.... Superstrato oli ihan ok näköinen, mutta silti vähän geenerinen. |
Entropia666: Tuo Lessukopio on kyllä sssäääähhh....Musta missä on EMG:t ja floikka? Eisssss.... Superstrato oli ihan ok näköinen, mutta silti vähän geenerinen. Säästyypähän teettämästä niitä aitoon lespaan. Tuen homoliittoja jos molemmat mimmit on kuumia. |
ReBeat 03.12.2011 16:28:45 | |
---|
Superstratossa oli mahonkirunko ja mahonkikaula. Ihan mielenkiintoinen sikäli. |
Kimmo72 03.12.2011 19:47:57 | |
---|
Jännän värisiä. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
BeastCircus 06.12.2011 02:04:12 | |
---|
Itse ostin kesällä sinisen ?89 Made in USA-Strikerin bändimme laulajalta ja on ollut paras jolla oon soittanu =) Noista nykykramereista sen verran että uudella Pacerilla oon soittanu,ja yllättävän hyvä se oli, Harmi ettei suomessa ole maahantuojaa :/ |
oamkbonor 06.12.2011 13:28:47 | |
---|
|
Tinippa84 19.07.2012 11:01:38 | |
---|
Hoplaa! Saattais olla sauma ostaa Kramer Baretta vm. n ~86-87'. Ropleemina hinnan määrittämiseen on se, että maali/grafiikka (joka on joskus ollut bodyssa) on hiottu pois ja tilalle vetästy petsilakka, tms... Myös volumepotikan viereen on porattu ylimääräinen reikä ja orkkis jakki on korvattu neutrikin lukkojakilla ruuvvaamalla se vaan vanhan jakin jyrsinnän päälle. Tallahumbukkeri on joku dual rail mikki (schaller tms), ilmeisesti ei originaali. Teknisesti kitara ok; OFR toimii, kaula ja nauhat kunnossa, lapa+virittimet originaali kuosissa. Rungon muoto vastaa tuota 84/85 ja 86-87 muotoa: http://www.vintagekramer.com/baretta1.htm Lapa on toi pienenevä "kramer" teksti; Big K small r: http://www.vintagekramer.com/parts7.htm Ulkomuoto kutakuinkin vastaava kun sivun "8 pallo" grafiikalla oleva: http://www.ericernest.com/kramer_kafe_vintage_kramer_guitar_photos.htm Mitähän kannattais maksaa yllämainitussa kuosissa olevasta barettasta? Suunnitelmissa olis jonkinlainen re-finish homma ja palautus orkkis kuosiin.... Pistelin tätä asiaa jo tonne mitä maksaa ketjuun, mutta josko Kramer tietämysmiehiä löytyis näin enempi :) |
ekiolavi 13.02.2020 18:28:45 | |
---|
Mulla olis Kramer American, kunnossa, tarpeeton, ite ostanut kaytettyna joskus 1995, olisin myymassa. Valkoinen, kuvaa ei ole nyt kun vehe mökilla |
Kimmo72 14.02.2020 13:20:37 | |
---|
ekiolavi: Mulla olis Kramer American, kunnossa, tarpeeton, ite ostanut kaytettyna joskus 1995, olisin myymassa. Valkoinen, kuvaa ei ole nyt kun vehe mökilla Tonne vaan: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus.php Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |