Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pienikokoiset "Line Array" pa-kaiutinsetit tanssimusiikkiin ??
1 2
puusormi
02.12.2011 15:38:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NeliX4: 1. Jos et löydä toisesta mitään hyvää, ole hiljaa kunnes saat aiheen sanoa jotain hyvää.
 
2. Keskutelupalstoilla on helppo todistaa typeryytensä koko maailmalle.

 
3. Väittelyn voittaminen internetissä on kuin 1. sija paralympialaisissa: voitit, mutta olet silti vammainen.
 
Saapiko lähettää terveisiä?
xerxes
02.12.2011 15:58:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roadari: Meiän iskä on vahvempi kuin teiän iskä.
 
Misäs mun takki on...

 
'Meidän iskä tekee teidän äitien lapset' on paljon paree.
 
Tästä saaki sitä takkia kohta niskaan vetää, kun alkaa tuo viikonloppu painamaan päälle.
 
Relax.
RautiSa
02.12.2011 20:02:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stnprkl: Nii, mut ketä nää on nää maailman suurimmat pa-kaiutinvalmistajat? Nimiä.
Vai heitetääks arvalla Nexo, Lakustik, DeeEtBee ja Eaw? Osuinko.
Ja nyt vedät jo sen verta itekin takasin et kyse on pelkästään suppasten torvilatauksesta eikä koko tuoteperheestä joka saa aplodeja maailmalta.

 
Tarkkaa listaa ei o, mut nuo ja jbl ainakin. En mä mistään kokonaisesta tuoteperheestä o missään vaiheessa puhunutkaan, mut onhan siellä oikeesti hyvän kuulosta komeroa tuotannossa ja kokoajan paranee. Siis mun ja monen kollegan mielestä. Ei kaikkien.
 
Jos vielä haluat tarkempaa tietoa niin täältä sitä saa:
 
Mika Isotalo
Managing Director
+358 40 564 1617
mika.isotalo@auraaudio.fi
 
stnprkl
02.12.2011 20:11:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RautiSa: Tarkkaa listaa ei o, mut nuo ja jbl ainakin. En mä mistään kokonaisesta tuoteperheestä o missään vaiheessa puhunutkaan, mut onhan siellä oikeesti hyvän kuulosta komeroa tuotannossa ja kokoajan paranee. Siis mun ja monen kollegan mielestä. Ei kaikkien.
 
Jos vielä haluat tarkempaa tietoa niin täältä sitä saa:
 
Mika Isotalo
Managing Director
+358 40 564 1617
mika.isotalo@auraaudio.fi

 
Kyllä mä Mikan tunnen ja aivan mahtavaa jos sieltä on oikeesti hyvää kamaa tulossa. Niitä odotellessa.
 
Viltsu audiokantaja
LHU
02.12.2011 22:25:14 (muokattu 02.12.2011 22:26:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä miksasin eilen Aura-audion PA:lla ja on pakko myöntää että se oli parempi kuin tämänpäiväinen, tosin tää onkin reilun kakskytvuotta vanhaa R&H:a. Vaikkakin mun eilinen kokemus jäi kuitenkin aavistuksen vajaaksi koska PA:n yläkaapit kuoli leftin puolelta kolmannen biisin kohdalla eivätkä koskaan enää heränneet. Mut right oli parempi kuin tämänpäivän left.
 
Jos kaiuttimen ostaja on koekuuntelun perusteella sitä mieltä että ko. komootti on hänen tarkoituksiinsa sopiva niin ostakoon pois, ei sillä merkillä siinä kohtaa ole väliä, mulle.
 
_Pasi_
04.12.2011 21:00:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RautiSa: Voin. Mika Isotalo ja Jan Thome ovat keskustelleet kaikkien maailman suurimpien pa-kaiutinvalmistajien suunnittelijoiden kanssa uusien Aura Audio subbasten torvilatauksesta, ja kaikkien mielestä idea on loistava. Tuotteella on patentti euroopassa ja yhdysvalloissa.
Lähde: Mika Isotalo.

 
Taman mukaan kavereilla on hakemus jonossa, mutta ei se viela patentti ole: http://worldwide.espacenet.com/publ … 0101202&CC=WO&NR=2010136639A1&KC=A1
 
Ihmettelen jos menee lapi, sen verran paljon noita 50 ja 60 luvulla keksittyja ideoita toistellaan. Kannattaa esim. tapped horn tutkia ja verrata.
 
RautiSa
04.12.2011 21:52:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

_Pasi_: Taman mukaan kavereilla on hakemus jonossa, mutta ei se viela patentti ole: http://worldwide.espacenet.com/publ … 0101202&CC=WO&NR=2010136639A1&KC=A1
 
Ihmettelen jos menee lapi, sen verran paljon noita 50 ja 60 luvulla keksittyja ideoita toistellaan. Kannattaa esim. tapped horn tutkia ja verrata.

 
Euroopan ja Yhdysvaltojen patentit on jo, ja Aasiaan haetaan parhaillaan.
 
_Pasi_
05.12.2011 20:22:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RautiSa: Euroopan ja Yhdysvaltojen patentit on jo, ja Aasiaan haetaan parhaillaan.
 
Vaan kun ei tuon patenttihaun mukaan ole. Luokka A1 on eurooppalainen patenttihakemus.
 
Sitten kun siella sanotaan B1, se tarkoittaa myonnettya patenttia.
 
Tuo haku kattaa myos ameriikkalandian, joten siellakaan ei ole viela voimassa olevaa patenttia.
 
Joten ei, tuolle mullistavalle torvilataukselle ei ole viela myonnetty patenttia missaan.
 
Ja kuten sanoin ihmettelen suuresti jos tulee menemaan lapi.
 
puusormi
08.12.2011 09:56:00 (muokattu 08.12.2011 09:56:37)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

_Pasi_: Ja kuten sanoin ihmettelen suuresti jos tulee menemaan lapi.
 
Patentti-insinööreillä on saatanallinen määrä työtä, eikä yhteen hakemukseen hirveästi laiteta tutkimustyötä. Läpi menee kaikenlaisia hakemuksia, joiden veri punnitaan oikeastaan sitten, jos joku niitä vastustaa tai sitten kun oikeudessa katsotaan pitääkö patentti. Itsellenäkin on 5 myönnettyä ja 1 pending patentti eri puolilla maailmaa.
 
Toki hakemus voi kimmahtaa takaisin, mutta hyvien selitysten kanssa (olettaen että alkup. hakemus on laadittu oikein ja sisältää riittävästi materiaalia), voi selittää mustan valkoiseksi ja hakea leiman paperiin.
 
Saapiko lähettää terveisiä?
NeliX4
08.12.2011 16:03:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

+ edelliselle kirjoitukselle. Oikeudessa se patentti vasta punnitaan.
 
Näin sen patentin omistaminen juuri menee. Sit jos/kun on tehnyt hitosti fyffeä tai joku muu on tehnyt samasta aiheesta rahaa, niin lähdetään kolkuttelemaan ovia. Tämä ei kuitenkaan koske äänentoistoteollisuutta, kun ainakaan omiin korviin ei miljardituloja ole juuri kuulunut - toisin kuin esim. kulutuselektroniikassa.
 
Patentointi ei ole halpaa (edes suurimmile yhtiöille), joten kertoohan se tulevaisuuteen varautumisesta. Yleisin tapa estää kopiointia lienee ylimonimutkainen rakenne tai joku jippo rakenteessa, että kopionti pitää olla täsmällinen tai laite ei toimi ollenkaan.
 
Terttu
16.12.2011 01:15:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ei oo rahasta kiinni, niin suosittelen lämmöllä d&b:n T10:ä, tai L'acousticsin Kivaa.
Pystyssä aukeaa 15-astetta, joten jo muutamalla kaapilla/puoli + sub saa jo huomattavan hyvän järjestelmän!
 
Molemmista saat varmasti demot ja loistavan palvelun!
d&b www.msonic.fi
L'acoustics www.starlike.fi
 
Ja tohon AA-kerhon väittelyyn en halua sanoa muuta kuin onnea ja menestystä tulevien tuotteiden kanssa.
Katsotaan sit syssymmällä uudestaan, jos silloinkaan.
 
"kuinka moni ihminen yleisöstä on lähtenyt keikalta hyräillen bassarisoundia..?"
stagestar
05.01.2012 06:01:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

puusormi: 3. Väittelyn voittaminen internetissä on kuin 1. sija paralympialaisissa: voitit, mutta olet silti vammainen.
 
Olipas muuten harvinaisen typerästi todettu.
 
rok rok !!!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «