jazzmies 01.12.2011 16:43:13 | |
---|
Aquarian Modern Vintage 18" bassorumpuun. Yamaha PHX:n bassarissa on niin paljon yläkertaa, että Ambassadorin yläsävelsarjat alkoivat koitua riesaksi saakka, joten joutui hankkimaan hieman fokusoidumman kalvon sen tilalle. Harvoin näin, mutta kyllähän rummusta kuin rummusta pitäisi kaikki taajuudet löytyä. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
kincy 01.12.2011 17:14:03 | |
---|
Torilta korjasin talteen 20" A-Custom chinan. |
ferodoz 01.12.2011 17:37:48 | |
---|
jazzmies: Aquarian Modern Vintage 18" bassorumpuun. Yamaha PHX:n bassarissa on niin paljon yläkertaa, että Ambassadorin yläsävelsarjat alkoivat koitua riesaksi saakka Harvoimpa toi basarissa ongelmaksi muodostuu. :) Handmade in Finland. #348 |
Kailis 01.12.2011 17:41:51 | |
---|
ferodoz: Harvoimpa toi basarissa ongelmaksi muodostuu. :) Korkeassa vireessä kun ei hautaa nuijaa niin voipi muodostuakin. Ei siis ongelma esim. mulle. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
ferodoz 01.12.2011 19:00:05 (muokattu 01.12.2011 19:00:53) | |
---|
Kailis: Korkeassa vireessä kun ei hautaa nuijaa niin voipi muodostuakin. Ei siis ongelma esim. mulle. Niin, no toisaalta en oo oikeastaan ikinä virittäny basaria korkealle. Edit: Aina se on tos lattiatasossa ollut. Muahahahahahahahahahahhaa. Nauraen kuivalle vitsilleen, poistuu paikalta hän, nam. Handmade in Finland. #348 |
markkuliini 01.12.2011 19:04:25 | |
---|
ferodoz: Niin, no toisaalta en oo oikeastaan ikinä virittäny basaria korkealle. Tai huumorintajua. -badapissshhhh- Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Speedy 01.12.2011 19:15:09 | |
---|
Hardcaseja kullille... Sekä myrkyttimiä eli sheikkereitä ja tamburiinejä sekä itsekasattava cajoni.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
OPJ1974 01.12.2011 20:01:30 | |
---|
Speedy: Hardcaseja kullille Hyihyi, tää on perhefoorumi! ;) |
ferodoz 01.12.2011 20:15:55 | |
---|
markkuliini: Tai huumorintajua. -badapissshhhh- Se on ollut aina huippuluokkaa. Te ette vain tajua sitä ku mun vitsit on tulevaisuuden juttuja. Handmade in Finland. #348 |
markkuliini 01.12.2011 20:26:17 | |
---|
ferodoz: Se on ollut aina huippuluokkaa. Te ette vain tajua sitä ku mun vitsit on tulevaisuuden juttuja. Ehkä. Mä vaan otin ton yhden vitsin käsittelyyn, kun oli niin..ööö..tulevaisuuden juttu. :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
ferodoz 01.12.2011 20:27:59 | |
---|
markkuliini: Ehkä. Mä vaan otin ton yhden vitsin käsittelyyn, kun oli niin..ööö..tulevaisuuden juttu. :D Naurat sitten joskus, ei kiire. :P Handmade in Finland. #348 |
janneto 01.12.2011 22:56:12 | |
---|
jazzmies: Aquarian Modern Vintage 18" bassorumpuun. Yamaha PHX:n bassarissa on niin paljon yläkertaa, että Ambassadorin yläsävelsarjat alkoivat koitua riesaksi saakka, joten joutui hankkimaan hieman fokusoidumman kalvon sen tilalle. Harvoin näin, mutta kyllähän rummusta kuin rummusta pitäisi kaikki taajuudet löytyä. Laitoitko huovalla vai ilman? Mulla oli 18x16 -bassorummussa molemmin puolin huovattomat versiot ja toimi hienosti jatsihommissa, muuten sointia oli sitten liikaa makuuni. www.captaincougar.net |
Kailis 02.12.2011 05:32:47 | |
---|
Niin minä neitoset teille laulan kuin omille kullilleni. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Kailis: Korkeassa vireessä kun ei hautaa nuijaa niin voipi muodostuakin. Ei siis ongelma esim. mulle. Utelen riittävän botnen olemassaolosta, koska myös "hautaan matalassa" (okei, treenannut pomppaamista...) eli millainen bassari, kalvot ja miten viritettynä ? Entä demppiä ? Kitz. Play that song. |
Sa(n)kari 02.12.2011 19:59:58 | |
---|
Krisse82: Uusi rumpali, 20" ja 3500g. Paljon onnea!! Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni. |
Bobana 03.12.2011 19:42:31 | |
---|
Kailis: Niin minä neitoset teille laulan kuin omille kullilleni. Senkin jannu kuules nyt siinä niin... Ai nyvvai??! |
Kailis 03.12.2011 22:52:09 | |
---|
marktark: Utelen riittävän botnen olemassaolosta, koska myös "hautaan matalassa" (okei, treenannut pomppaamista...) eli millainen bassari, kalvot ja miten viritettynä ? Entä demppiä ? Kitz. 20"X18" Brady, lyöntikalvo Aquarian Force I Texture Coated, resona Remo PS 3 ebony johon asennettu Kick Port. Lyöntikalvo aika löysällä, etukalvo snadisti kireämmällä, ei mitään demppiä. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
-Dr.DW- 03.12.2011 23:56:09 | |
---|
Kailis: 20"X18" Brady, lyöntikalvo Aquarian Force I Texture Coated, resona Remo PS 3 ebony johon asennettu Kick Port. Lyöntikalvo aika löysällä, etukalvo snadisti kireämmällä, ei mitään demppiä. Paksun penteleen olet resoksi ottanut, mutta soiko? Viina on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! |
Bobana 04.12.2011 01:37:05 | |
---|
-Dr.DW-: Paksun penteleen olet resoksi ottanut, mutta soiko? Noh. kun se nyt kuitenkin tota kulliaan heiluttaa tossa ja "Dick Porttiaan" mainostaa niin kummallisen paksua kalvoa pumputtaa noinkin hetero-mieheksi. Ambassador on tuulipukuihin perehtyneen valinta. Sama siis jos olis tai ostaisin karvanopat ristuksen vanhaan Saabiini. Ai nyvvai??! |
-Dr.DW- 04.12.2011 01:53:13 | |
---|
Bobana: Noh. kun se nyt kuitenkin tota kulliaan heiluttaa tossa ja "Dick Porttiaan" mainostaa niin kummallisen paksua kalvoa pumputtaa noinkin hetero-mieheksi. Ambassador on tuulipukuihin perehtyneen valinta. Sama siis jos olis tai ostaisin karvanopat ristuksen vanhaan Saabiini. The Fuck? -Jonkin sorttinen tapaturma on päässyt käymään, aivoissani. Koska ne eivät sallineet minun kirjoittaa ytimetöntä vastausta. Viina on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! |