Tapani L 06.04.2004 19:16:36 | |
---|
Se taikasauva meni yli. Ei muuta sanottavaa. |
SURf 07.04.2004 07:59:38 | |
---|
Se taikasauva meni yli. Ei muuta sanottavaa. Eikös joku yleisöstä antanut sen sille? Eihän sitä kansanmies voi olla lahjaa vastaanottamatta. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
funkylord 07.04.2004 10:01:35 | |
---|
Mamban trumpetisti on kyllä kova äijä, ja kaiken lisäks pohjantien kasvatti. Ja jessus niitä niitten blosari stemmoja. jotkut jytää kyllä tosi hyvin, mutta silti ne on silleen sleepattuja, että pysyvät kahen oktaavin sisällä jne. se minun mielestä syö sitä fiilistä, mutta se on varmaan mainstreamissa ihan jees idea. #KK1
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
viltteri84 07.04.2004 14:24:11 | |
---|
ankeeta vanhainkotimusiikkiá |
Teemu Tee 08.04.2004 10:48:42 | |
---|
Mamba tekee sitä mihin muut pyrkivät: menestyvät! Pätkän konsertista tsiiganneena, myös rumpusoolon, en voinut kuin ihailla kaikin puolin onnistunutta soundia ja soiton kiinteyttä. On aika jännä juttu, että monet tuntemani rokkipuolen musikantit saavat näppylöitä Mambasta. Sanoisinpa, kateutta. Samat jätkät pitävät yhtä vähän jazzista, klassisesta ja humpasta kuin Mambasta, mutta viimeisin tuntuu ärsyttävän. Koittakaa kestää se, että toiset menestyvät, suurin osa ei! Tyhjän saa pyytämättäkin |
Lennu 08.04.2004 11:06:51 | |
---|
On aika jännä juttu, että monet tuntemani rokkipuolen musikantit saavat näppylöitä Mambasta. Sanoisinpa, kateutta. Eei se ole kateutta. Se on vaan paskaa musaa. Miten hyvät soittajat edes kehtaa niitä vetää? Kuulin eilen, että kaveri lähtee mailapojaks Mambaan kesällä (huaahuaa, onnea pahville). |
lxi 08.04.2004 11:18:56 | |
---|
Sanoisinpa, kateutta. Mikä siinä on, että on niin mahdotonta hyväksyä sitä ettei joku vain yksinkertaisesti voi sietää bändiä? Uskon kyllä että ukot ovat suvereeneja soittimiensa taitajia ja bändi soittaa hyvin yhteen ynnä muuta. Mutta kun musiikki on väsyneempää kuin minä krapula-aamuna niin ei paljon auta. "Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan |
Herra Rapu 08.04.2004 11:26:51 | |
---|
Soittiks se niinku nopeesti? |
PomppoK 08.04.2004 12:37:23 | |
---|
Näin viime yönä unta, että olin seuraamassa Mamban keikkaa lavan takaa backstagen puolelta. Joku spiikkaasi Mamban sisään tähän tyyliin: "Hyvät naiset ja herrat... Mamba ja tuplikset!" Sitten rumpali latas pari hurrurria basareilla, Tero Vaara astui lavalle ja siinä samassa (luojan kiitos) heräsin. Ei tässä muuta. "I've been busier than one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Mako 08.04.2004 15:55:15 | |
---|
Anssi Nykänen soitti NylonBeatin kera ja oli meidän rumpusysteemit käytössä, ja innostui myös tuplista hän. Repeilimme ja kaikilla oli hauskaa, jopa Rantanen nauroi lavalla. "sä oot viimeinen, kaikki tietää sen" "takatakatakataka!" Anssi rules. Näin naikkarit imatralla livenä ja joka bändin jamppa veti soolot. Anssi rules. Myös pohjolan livealbumilla vakuuttavaa. Anssi rules. I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
bastardo 09.04.2004 00:36:40 | |
---|
Anssi Nykänen soitti NylonBeatin kera ja oli meidän rumpusysteemit käytössä, ja innostui myös tuplista hän. Repeilimme ja kaikilla oli hauskaa, jopa Rantanen nauroi lavalla. "sä oot viimeinen, kaikki tietää sen" "takatakatakataka!" Hahahaa, toi olis pitänyt kokea. =D I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands... |
HaloOfFlies 09.04.2004 10:10:12 | |
---|
Tero Vaara ja Mamba ovat tehneet sellaisen rupeaman tämän maan musiikkielämässä että useimpien "muusikoiden" kannattais ottaa hattu päästä ja kumartaa syvään ennenkuin rupeavat tarjoomaan Mambasta puhumista johonkin muusikkovitsipalstalle. Bändi koostuu MUUSIKOISTA ja Vaara on loistava biisintekijä ja vaatimattomuudessaan hyvä esikuva monille. Piste You gotta be kidding. "Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty |
poppamies 09.04.2004 10:34:08 | |
---|
You gotta be kidding. Ei sinun ole pakko pitää siitä musiikista. En minäkään kuuntele koskaan Mambaa. Ainoat kerrat kun olen kuullut Mambaa on TV'ssä ja radiosta. Jos radiosta tulee Mambaa en välttämättä edes tidä mitä se on. Kaikesta huolimatta en voi sanoa että se olisi "huonoa" musiikkia vain sen takia etten itse kuuntele sitä. Kyllä siinä täytyy olla jotain hyvää koska ihmiset pitää siitä. Ainakin soittavat OK. Olen parhaillaan laittamassa bassolinjaa kappaleeseen "Vielä on kesää" jonkun pyynnöstä ja kyllä rumpali ja basisti soittavat siinä aika tiukasi yhteen... "G-strings are for strippers" |
Lennu 09.04.2004 13:08:10 | |
---|
Olen parhaillaan laittamassa bassolinjaa kappaleeseen "Vielä on kesää" jonkun pyynnöstä ja kyllä rumpali ja basisti soittavat siinä aika tiukasi yhteen... Miten noissa hommissa pidetään mielenterveydestä huolta? Meinaan, täytyyhän tuon olla todella raskasta henkisesti. Jotain osaltaan kertoo myös se, että kukaan ei ole vaivautunut tekemään edes pilaversioita mamban biiseistä. Ja melkein mistä vaan muusta on tehty. Ehkä kukaan ei osaa, kun ne on niin superior muusikoita. |
sormunen 09.04.2004 14:18:19 | |
---|
Miten noissa hommissa pidetään mielenterveydestä huolta? Meinaan, täytyyhän tuon olla todella raskasta henkisesti. Käykääs humppapuolella katsoon, miten homma menee: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … hp?c=6&t=57062&o=0&co=0 Siinä se ero taitaa ollakin...musasta viis kunhan nuotteja piisaa ja säveliä...ja suoritusta...oliskohan Mamba ja hevi pohjaltaan samaa kamaa? PS. Joku vuosi sitten olin kesärundilla bändin kanssa, jolla ei ainakaan kaupallisista syistä ole syytä kadehtia Mambaa...sattui viikko, jolloin oltiin kolmatta kertaa tulossa lavalle heitin jälkeen. Bändi piti jo kriisipalaveria; nyt se alamäki on alkanut. |
Nimismies 09.04.2004 20:44:08 | |
---|
Jos joku menestyy eikä hänestä pidä on kyseessä kateus. Sopii kyllä hienosti suomalaiseen kansanluonteeseen. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Lennu 09.04.2004 21:26:33 | |
---|
Jos joku menestyy eikä hänestä pidä on kyseessä kateus. Sopii kyllä hienosti suomalaiseen kansanluonteeseen. No ei nyt sentään aina. Mutta hyvä syy sekin. |
No ei nyt sentään aina. Mutta hyvä syy sekin. Pitää nyt lisätä esimerkkinä, että onhan esimerkiksi Craig David aivan helvetin hyvä laulaja, mutta kuka siitä sen takia pitää? Ihan sama asia. |
Hermanni 12.04.2004 11:30:52 | |
---|
Kyllähän se mamban kaveri jossain rupnulehdessä tässä taannoin kertoi jotain tuplaohjeita, semmosia Donatityyppisiä juttuja vieläpä... |
vaaniva heinäpaali 15.04.2004 12:58:12 | |
---|
Voiku mamba ois rampa! hähhähähäh...haaaaa....tuo oli niin hyvä että mää lähen nauraan suoraan hautuumaalle....kuolen kumminki! Meshuggahin rumpali lyö virveliin ku se kerkiää... |