Demostudio 02.04.2004 16:40:55 | |
---|
|
herb 03.04.2004 13:33:12 | |
---|
Tämä oli taattua Jeavestone-laatua. |
Diablero 03.04.2004 15:15:01 | |
---|
Aivan loistava. Ei voi muuta sanoa. Mulla palo letut pannulle ku jäin tätä kuuntelemaan Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |
Tupuna 07.04.2004 16:26:32 | |
---|
Onhan tämä toki hyvä. Tämäkö se biisi oli, missä laulajan ääni kuulostaa Ozzylta? Terveisiä Räihälälle! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Jami 07.04.2004 22:00:54 | |
---|
Mitäs ammattilaiset tekee täällä harrastelijoiden seassa. Menkää maailmalle hammondeinennne ja huipputuotantoinenne. No huippu ja huippu. Ei se sitä kuitenkaan ollu vaikka soitanta siihen antoikin vihjeitä. Onnea ja menestystä. Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä. |
Mortal Jane 07.04.2004 22:48:35 | |
---|
Kyllähän se Kalajoen pojilta tyylikkäästi sujuu... Väliosan kaiullinen osuus ennen kertsiä oli minun mieleeni. Ja se häröilymäinen toinen väliosa myös. Joiltain Sabbath - assosiaatioilta ei kyllä voi välttyä, lieneekö tarkoitettua. Niin, ja jos se Mikko tätä lukee, nikin takana piilottelee Janica...=) Beware The Furious Kissa. |
Jami 08.04.2004 12:32:57 | |
---|
Tämä herättää niin valtavasti uinuvia ja jo melkein unohdettuja tunteita 70-luvulta että pakko vielä jotain tästä sanoa. Tälläistä tai tämäntyylistä teki moni bändi silloin kun olin nuori. 70-lukuun Suomessa kuului monta uutta ja ennenkuulumatonta asiaa. Kaikki nykyään tapahtuva tuntuu olevan vain jäljitelmää ja variointia. Tai sitten mä oon vaan vanha ja pudonnu jo kärryiltä. No ei se mua harmita kun sai elää tämänkin gengren aidoimmillaan. Toivottavasti uusien tekijöiden myötä tämä musa saa paljon uusia ystäviä. Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä. |
PekKampela 08.04.2004 17:42:47 | |
---|
Hyvä, että satuin huomaamaan tämän tuolta demostudiolta lähinnä nimen pituudeen johdosta. Lataamaan minut sai vasta huomattuani kommentin, että olette Kalajoelta. Itse olen alunperin pohojanmaan poikia. Vanahan rockin ystävänä täytyy sanua että komiasti soitatta ja on mukavaa kuulla täällä demostudiollakin tälläistä. Sabbath-vertaus toki on ihan asiallinen. Onkos teillä muita piisejä netissä tai kenties kotisivuja? Toivon kuulevani lisää materiaalianne. Hyvää pääsiäistä! |
jeaveksenkivi 09.04.2004 11:50:15 | |
---|
Onkos teillä muita piisejä netissä tai kenties kotisivuja? Toivon kuulevani lisää materiaalianne. Hyvää pääsiäistä! Kotisivut löytyy osoitteesta www.jeavestone.tkTäällä demo-palstalla on myös strumbling Gigolos niminen biisi. Siitä ei pitäs Black Sabbatit tulla mieleen... Kiitoksia palautteesta, mie lähen syömään mämmiä! |
Jaahans! Tästä bändistä ei ollutkaan kuulunut muutamaan vuoteen. Hieno meininki, tykkäsin kyllä. Tulkaa pääkaupunkiin keikalle, kurjat! Ja räihälälle multaki terkkuja! Oot niin ihqsöpö! Ei vaan, oltiin samaan aikaan intissä... |
J.Lehto 10.04.2004 09:07:12 | |
---|
Tuli kyllä laulusta mieleen black sabbath, mutta ei haitanne. Helevetin hyvä! Elämä on viljapelto: paskasta kasvaa hentoja korsia huojumaan tuuleen. |
Vilhelmus 10.04.2004 09:41:07 | |
---|
Tämä on tosiaan kovemmasta päästä. Lähti niin hemmetin imukkaasti, että riffijumitus ennen kakkossäkeistöä alkoi vähän puuduttaa, mun mielestä kaiken turhan toiston voi ottaa pois ja meininki vaan paranee. Laulajassa tosiaan aika paljon Ozzya. Ekaa lausettani koko biisin jälkeen kyseenalaistaa vaan toi pieni puuduttavuus riffisaralla. |
NHR 17.04.2004 22:37:12 | |
---|
Pirun komeaa soittoa komeilla soundeilla, kyllä. Biisinä ei ehkä aivan huippua kuitenkaan. Paljonko muuten jouduitte Ozzylle maksamaan tämän laulamisesta? ;) Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan." |