hallu 26.11.2011 21:08:46 | |
---|
Methis: Mun mielestä tässä ehkä sanan paras vois korvata sanalla arvostetuin niin nuo listat vois olla jossain määrin järkeviä. Juuri näin ja arvostetuimmassakin kyse ei olisi pelkästä kansanäänestyksestä, jossa luonnollisesti vaikuttaisi kohtuuttomasti se orkesteri jossa ko. artisti esiintyy (esim. Rihannan kitaristi olisi ihan ylivoimainen (kovahan se taitaa olla oikeastikin, mutta silti)), vaan nimenomaan arvostetuin olisi se jota kovimmat alan toimijat arvostaa. Esimerkiksi se että Jimi Hendrix arvostaa Rory Gallangheria tekee hänestä arvostetumman kuin jos sitä arvostaisi pelkästään minä ja naapurin Maukka. Mutta joo siitähän tuossa Rolling Stonesin listauksessa olikin kyse:-). Mutta joo, mieluummin arvostettu kuin paras koska parhautta ei voi tyhjentävästi määritellä. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Mental_Schok0_Gummi 26.11.2011 22:37:15 | |
---|
Joo, oli kylkyl ollunna. 8-)) MSG + Menta, Shokolat, Mastik (isr. tyttötrio) + Shocking Blue ||=> -no siinäpäs net wiritykzet tähän käyttäjänimeen ;-D |
loner 27.11.2011 10:52:14 | |
---|
aalataur: Genrettäin pitäis olla tämmöiset kaikkien aikojen paras -äänestykset. Silloinkin ne on vähän... turhan puoleisia. Paras kuka kenenkin mielestä. Tiluttajat=urheilu, Blues=taide.. jne..? |
jniska 27.11.2011 11:35:08 | |
---|
vvaltsu: Missä Kilpert?! Niimpä- Kilipertin Pauli on maailman paras, ikinä. Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
Vladi 27.11.2011 12:56:10 | |
---|
loner: Tiluttajat=urheilu, Blues=taide.. jne..? Jazz=politiikka. Niin monimutkaista etteivät itse tekijätkään ymmärrä sitä. Pop=markkinatalous. Jne. Olen hauska. |
loner 27.11.2011 14:12:27 | |
---|
Vladi: Jazz=politiikka. Niin monimutkaista etteivät itse tekijätkään ymmärrä sitä. Pop=markkinatalous. Jne. Olen hauska. Kieltämättä :) |
Terry Pantheras 30.11.2011 00:39:34 | |
---|
Kyä se Jimi oli maailmanhistorian mullistavin veikkonen sähköskeban varressa ja samalla myös coolein. |
Terry Pantheras: Kyä se Jimi oli maailmanhistorian mullistavin veikkonen sähköskeban varressa ja samalla myös coolein. Niin minustakin. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |