Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fingerpori
1 2 3 4 5135 136 137 138 139
Ali
29.11.2011 23:41:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edellinen lukkoon; show must go on.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Kampela77
29.11.2011 23:54:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lainaan pari viimeistä viestiä edellisen keskustelun lopusta koska näen, että tässä on aineksia syvälliseen keskusteluun.
 
Wradlin sanoi: Ja mistäköhän syystä, viitsitkö kenties perustella? Kyseinen strippihän on itsessään varsin huono, ellei se sisällä jonkinlaista intertekstuaalista viittausta nykyiseen maailmantilanteeseen. Itse en ainakaan näe muita selityksiä kyseiseen "Suomen vallattua Englannin" -pätkään, sillä kyseinen tilanne ei ole todennäköinen, eikä Englanti ole edes itsenäinen valtio joten siinäkin mielessä pelkän Englannin valtaaminen kuulostaa varsin mielettömältä. Vai onko sinulla parempi selitys? Jos foorumilla olisi mahdollisuus antaa miinuksia, olisin antanut sinun kirjoituksellesi sellaisen.
 
Tuomoo vastasi: En älyä tätä intoa analysoida näitä sarjakuvia. Nimenomaan, sarjakuvia. Sarjakuvilla ei välttämättä tarvitse olla minkäänlaista todellisuuspohjaa, joten miksi niille pitää hakemalla hakea sellaisia? Ja kiitän miinuksesta.
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Stradlin
30.11.2011 00:05:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fingerporilla on selkeästi kaksi eri lukijakuntaa: toiset pitävät Fingerporia vain pinnallisena pikaruokaviihteenä ja luulisin samojen ihmisten musiikkimaunkin rajoittuvan lähinnä Voicen sieluttomaan videotarjontaan; toisella puolella on sitten taas ihmiset, jotka ymmärtävät sarjakuvaa syvällisemmin ja käsittävät sen suurempana kokonaisuutena. Jälkimmäistä ryhmää kutsuisin "aikuisiksi" ja ensimmäistä "leikki-ikäisiksi", ainakin henkisesti. Vähän samaan tapaan kuin joissakin lastenohjelmissa (esim. muumit, alfred j kwak) saattaa sen lastenohjelman kuoren alla olla aikuisemmalle ihmiselle suunnattua sanomaa, on Fingerporikin hienosti monitasoinen sarjakuva.
 
Enkä halua nyt mitenkään kuulostaa elitistiseltä tai vähätellä kenenkään mieltymyksiä, minusta on vain mukavaa että Jarla ottaa yksinkertaisemmatkin ihmiset huomioon ja tarjoaa jokaiselle jotakin.
 
"Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori
Miikss
30.11.2011 00:09:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kannata yrittää trollata täällä, kun mukaan mahtuu myös niitä jotka ei ymmärrä sitä. Tuomoo esimerkkinä mainitakseni.
 
Disposable
30.11.2011 00:12:15 (muokattu 30.11.2011 00:13:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edit: Ei sitten mitään, taidatte pojat koijata minut trollaamaan!
 
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
TaikuriHärvä
30.11.2011 00:12:53 (muokattu 30.11.2011 00:13:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikss: Ei kannata yrittää trollata täällä, kun mukaan mahtuu myös niitä jotka ei ymmärrä sitä. Tuomoo esimerkkinä mainitakseni.
 
Trollaus kyllä kalskahtaa hiukkasen vähättelevältä sanalta mun korvaan, kun puhutaan näistä muutamien esittämistä Jarlan hienon sarjakuvan viiltävistä syväanalyyseistä. Ihan hauskaa läppää munsta.
 
"Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa." -Spiral
Miikss
30.11.2011 00:21:07 (muokattu 30.11.2011 00:21:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KaleviHärvä: Trollaus kyllä kalskahtaa hiukkasen vähättelevältä sanalta mun korvaan, kun puhutaan näistä muutamien esittämistä Jarlan hienon sarjakuvan viiltävistä syväanalyyseistä. Ihan hauskaa läppää munsta.
 
On minustakin hauskaa läppää, mutta edellinen ketju meni lukkoon nimenomaan sen takia, että jotkut ei sitä läppää tunnu ymmärtävän ja menee vähän väliä tappeluks.
 
Ehdotankin jokaiseen vitsillä kirjoitettuun viestiin lisättäväksi y so srs? "insert text here" /srs ends -tekstit ja lisäksi tummennuksen, jotta myös normaalilla huumorintajulla varustetut ihmiset tajuavat kirjoituksen todellisen luonteen.
 
Meadow
30.11.2011 00:23:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikss: On minustakin hauskaa läppää, mutta edellinen ketju meni lukkoon nimenomaan sen takia, että jotkut ei sitä läppää tunnu ymmärtävän ja menee vähän väliä tappeluks.
 
Ketju meni lukkoon kylläkin 2500 viestin rajan ylittymisestä.
 
Miikss
30.11.2011 00:24:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meadow: Ketju meni lukkoon kylläkin 2500 viestin rajan ylittymisestä.
 
Asia selvä, tuli vaan sopivaan hetkeen se viestirajan ylittyminen (josta en tiennyt aiemmin) kun tunnelma alkoi taas lämpenemään.
 
Kiitän tarkennuksesta.
 
Quru
30.11.2011 01:40:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikss: Ehdotankin jokaiseen vitsillä kirjoitettuun viestiin lisättäväksi "insert text here" -tekstit ja lisäksi tummennuksen, jotta myös normaalilla huumorintajulla varustetut ihmiset tajuavat kirjoituksen todellisen luonteen.
 
Itse ehdotan, että tyhmät ihmiset eliminoidaan.
 
Kakka roiskusi.
NHR
30.11.2011 01:47:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse ehdotan, että luette seuraavan viestin, samalla unohtaen tämän, koska kirjoitin sen vain päästäkseni jatkossakin mukaan. Mode HUOM! Tämä EI ole rölöä!
 
"Olisin kirjoittanut lyhyemmin, mutta minulla ei ollut aikaa." ~ Blaise Pascal
Miikss
30.11.2011 09:51:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quru: Itse ehdotan, että tyhmät ihmiset eliminoidaan.
 
Muuten hyvä idea, mutta se meinaisi sitä että minutkin eliminoidaan prkl. Sen takia en kannata.
 
Rhapa
30.11.2011 09:58:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään oli ihan hyvä.
 
Quru
30.11.2011 11:16:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhapa: Tänään oli ihan hyvä.
 
Se oli kyllä ihan paska.
 
Kakka roiskusi.
Ali
30.11.2011 11:38:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peruspaska, ihan hyvä siis.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Sergei Fallinen
30.11.2011 14:08:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei hyvä eikä huono, eikä myöskään keskinkertainen. Jotain sieltä väliltä.
 
Meadow
30.11.2011 14:35:26 (muokattu 30.11.2011 14:35:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämänpäiväinen ponkaisi samantien henkilökohtaiseen top kymppiin.
 
Alfons Åberg
30.11.2011 16:39:04 (muokattu 30.11.2011 16:39:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekiin pumppujen pyörimissuuntia nippusiteella toimintakokeissa voi sanoa että tän päivän juttu oli hyvä.
 
Rhapa
30.11.2011 17:03:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IntriguingMan: Itsekiin pumppujen pyörimissuuntia nippusiteella toimintakokeissa voi sanoa että tän päivän juttu oli hyvä.
 
Nyt pistit aika kryptisen. Odotan jäsen Wradlinin syväanal-yysiä tästä kommentista. Ehkä se selventää.
 
Wradlin
30.11.2011 17:13:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhapa: Nyt pistit aika kryptisen. Odotan jäsen Wradlinin syväanal-yysiä tästä kommentista. Ehkä se selventää.
 
Nyt on kyllä pakko myöntää, että omat filosofiset sekä realistiset pohdintanikaan eivät riitä selvittämään tätä mysteeria; olen hieman paremmin perillä kyseisissä sarjakuva-asioissa, toisin kuin muiden foorumilaisten viesteissä, jotka voivat välillä olla hyvinkin kryptisiä (kuten juurikin sanoit).
 
Ehkä voisi vetää johtopäätöksen, että jäsen IntriguingMan kenties opiskelee LVI -alalle, ja joutuu käyttämään ns. nippusiteitä opiskelunsa lomassa esimerkiksi kokeissa, ja tästä johtuen kokee sarjakuvan erityisen läheiseksi itselleen? Varsinaisen sarjakuvan aihehan ei tosin liity nippusiteisiin millään tavalla, tuossahan haetaan lähinnä naisten ja miesten vastakkainasettelua: Vanhanaikaisen tavan mukaan mies käskee, nainen tekee, mutta Jarlan luomuksessa nainen suorittaakin tehtävänsä väärin ja mies suuttuu. Nykyaikanahan ollaan hyvin tasapuolisia, joten naisen yrmy ilme antaa olettaa, ettei hän aio antaa periksi, vaan äänestää ensi vaaleissa joko Sari Essayahia tai Eva Biudetia sekä kannattaa feminististä ajattelutapaa. Luulen siis, että Jarla on piilofeministi. Vai mitäs luulette?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5135 136 137 138 139

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «