Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Millaiset promomateriaalit/painotavarat bändeille?
1
gloriawho
29.11.2011 13:49:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen pienessä digipainossa Helsingissä yrittäjänä ja ollaan tässä mietitty paljon uudenlaista tuotesuunnittelua näin huonon taloustilanteen vuoksi. Musiikin teko kiinnostaa itseäkin niin paljon, että olen miettinyt yhdistää kaksi elämäni suurta rakkautta (musiikki & oma yritys) yhteen. Olisi kiva kuulla minkälaista painotavaraa yleensä bändit teettävät; julisteita ja levynkansia on tullut tehtyä jos minkälaiselle bändille, mutta kuinka rajattomat/rajoitetut ovat mahdollisuudet musiikin osalta? Riittääkö asiakaskuntaa?
 
Toivottavasti ei ole liian kaukaa haettua tämä, ja jos on jotenkin keskustelun sääntöjen vastaista, niin poistakaa ihmeessä. Mutta kaikki apu olisi tervetullutta! Aina etsitään kummiskin keinoja palvella asiakaskuntaa paremmin.
 
Yleistä mielipidettä ja keskustelua painoista ja tuotteista saa kertoa! Millaisia ongelmia itsellänne on ollut, millaisia onnistumisia, kunnon showdown eri painopaikkojen välille tänne vaan! Kiinnostaa hirveästi kuulla minkälaista on asioida musiikintekijänä näissä kilpailevissa paikoissa, itse kun en kummiskaan niissä mikään vakioasiakas ole..
 
T. Nimeltämainitsematon painopaja
 
tender.insanity
29.11.2011 13:57:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gloriawho: olen miettinyt yhdistää kaksi elämäni suurta rakkautta (musiikki & oma yritys) yhteen
 
Yhdistä kolmas suuri rakkaus, nainen (tai mies, jos näin haluaa), vielä siihen ja paina sitä.
 
gloriawho
29.11.2011 14:00:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Yhdistä kolmas suuri rakkaus, nainen (tai mies, jos näin haluaa), vielä siihen ja paina sitä.
 
Kova on yritys, mutta sinkkuna taidan pysyä... Paitsi tietty jos vapaaehtoisia löytyy painamaan tänne duunia, niin paikka on auki.
 
Rubuinen
29.11.2011 15:27:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin äkkiseltään ajateltuna, niin joku kimppadiili missä ois levyjä ja samalla printillä tarroja vois jotain bändejä kiinnostaa--> voisivat sitten niitä lätkiä ratikat ja metrot täyteen:-). Ite oon "eläkkeellä" bändikuvioista joten en ole asiakas...
 
gloriawho
03.12.2011 21:32:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^ Kiitokset! Tästä se varmaan lähtee -- eli tarroja peliin...
 
LaMotta
03.12.2011 22:33:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Persoonallisia" bändin käyntikortteja?
 
"Hyvä ja halpa? Osta molemmat!"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «