BigPapa 27.11.2011 16:51:02 (muokattu 27.11.2011 17:01:14) | |
---|
|
BigPapa 27.11.2011 16:52:03 | |
---|
novo: Mä en tunne tuota sanaa kuullostaa, mutta miltäs noi sun mielestä sit kuulostaa? Näsäviisaus tuo todellinen "viisaus" |
BigPapa: Joo, ei kuullosta hyvältä. Seuraavaks varmaan alat väittään ettei Replacements tyypit osannu soittaa, laulaa tai säveltää yhtään mitään. Ainakaan rokkia. Pianossa ei ole vääriä nuotteja. -Thelonius Monk |
BigPapa 27.11.2011 17:02:36 (muokattu 27.11.2011 17:07:42) | |
---|
Gardiner: Seuraavaks varmaan alat väittään ettei Replacements tyypit osannu soittaa, laulaa tai säveltää yhtään mitään. Ainakaan rokkia. Enhän minä mitään tässä nyt väitä, mutta tuo Slow Down ei kuullostanut hyvältä. Äläkä yritä laittaa sanoja mun suuhuni. Ihan itse kerron mistä pidän ja mistä en. Replacementtiä en ole kuunnellut kuin nyt tuon yhden linkin. Mikäli se olisi sivunnut korviani tai jotenkin olisi sellaista musiikkia mikä mulle sopii, niin olisin varmaanikin kuullut sitä ja siitä enemmänkin. |
2randpo 27.11.2011 17:06:17 | |
---|
|
Gardiner 27.11.2011 17:08:58 (muokattu 27.11.2011 17:12:59) | |
---|
BigPapa: Enhän minä mitään tässä nyt väitä, mutta tuo Slow Down ei kuullostanut hyvältä. Mielipiteitähän on monia. Vuonna 1981 toi oli miusta livenä paremman kuulosta ku Ganesit vuonna 1981. Vaan eihän ne punkit siusta voi kuulostaa hyvältä. Sehän perustuu soittotaidottomuuteen koko juttu. Sikshän ne ei voi Biittelssiä coveroia kun ei ne osaa soittaa ku omia kyhäelmiään, joita ei voi rokiksi kutsua. http://www.youtube.com/watch?v=I5hnCb-93WYNiinku tääkin paskabiisi, joka kertoo jostain halavatun besservisser kusipäästä. Ei oo rokkia tällanen, ei. Pianossa ei ole vääriä nuotteja. -Thelonius Monk |
2randpo 27.11.2011 17:11:26 (muokattu 27.11.2011 17:15:22) | |
---|
BigPapa: Replacementtiä en ole kuunnellut kuin nyt tuon yhden linkin. Mikäli se olisi sivunnut korviani tai jotenkin olisi sellaista musiikkia mikä mulle sopii, niin olisin varmaanikin kuullut sitä ja siitä enemmänkin. Et välttämättä. Replacements on ehkä yksi kaikkien aikojen parhaista rockbändeista, ja samalla todella vähälle huomiolle jäänyt. Julkaisivat kyllä myös aika kelvotontakin materiaalia. |
BigPapa 27.11.2011 17:11:58 (muokattu 27.11.2011 17:15:46) | |
---|
Gardiner: Mielipiteitähän on monia. Vuonna 1981 toi oli miusta livenä paremman kuulosta ku Ganesit vuonna 1981. Vaan eihän ne punkit siusta voi kuulostaa hyvältä. Sehän perustuu soittotaidottomuuteen koko juttu. Sikshän ne ei voi Biittelssiä coveroia kun ei ne osaa soittaa ku omia kyhäelmiään, joita ei voi rokiksi kutsua. No eipä tossa linkissä taito korostunut, eikä muukaan mun korville sopiva vireen taso esmes. Jos jollain korvat kestää niin kuunnelkoon ihan vapaasti. Sitäpaitsi toi on Larry Williamsin biisi. http://www.youtube.com/watch?v=Xg1-CUci3n4 |
Gardiner 27.11.2011 17:15:31 | |
---|
BigPapa: No eipä tossa linkissä taito korostunut, eikä muukaan mun korville sopiva vireen taso esmes. Jos jollain korvat kestää niin kuunnelkoon ihan vapaasti. Sitäpaitsi toi on Larry Williamsin biisi. Sitäpaitsi toi on rokkia. Sitä Rock`n`Rollia. Mut kaikki ei siitä diggaa. Pianossa ei ole vääriä nuotteja. -Thelonius Monk |
AlaE 27.11.2011 17:17:06 | |
---|
Kun käsitellään covereita, heitänpä tälläista. Ganes tosiaan teki versioita klassikoista ja ne olivatkin repertuaarin parhautta. Keep on knocking oli aikanaan kova biisi 12-vuotiaasta. Sen jälkeen on tullut vähän lisää perspektiiviä. Pikku-Rikun versiossa laulaa iso pieni mies, sovituksessa on rockin lisäksi myös rollia: http://www.youtube.com/watch?v=rYr7I4gOSXk Mukavaa kuunnella, kun palkeista lähtee ääntä eikä vain huokailla. Salvo honore |
BigPapa 27.11.2011 17:22:06 | |
---|
AlaE: Kun käsitellään covereita, heitänpä tälläista. Ganes tosiaan teki versioita klassikoista ja ne olivatkin repertuaarin parhautta. Keep on knocking oli aikanaan kova biisi 12-vuotiaasta. Sen jälkeen on tullut vähän lisää perspektiiviä. Pikku-Rikun versiossa laulaa iso pieni mies, sovituksessa on rockin lisäksi myös rollia: http://www.youtube.com/watch?v=rYr7I4gOSXk Mukavaa kuunnella, kun palkeista lähtee ääntä eikä vain huokailla. Jep jep: http://www.youtube.com/watch?v=1d2bKXSe4LA |
BigPapa 27.11.2011 17:24:34 | |
---|
Gardiner: Sitäpaitsi toi on rokkia. Sitä Rock`n`Rollia. Mut kaikki ei siitä diggaa. No ei ole, kyllä minä rock'n'rollista diggaan. |
Gardiner 27.11.2011 17:26:52 | |
---|
BigPapa: Äläkä yritä laittaa sanoja mun suuhuni. Ihan itse kerron mistä pidän ja mistä en. Replacementtiä en ole kuunnellut kuin nyt tuon yhden linkin. Mikäli se olisi sivunnut korviani tai jotenkin olisi sellaista musiikkia mikä mulle sopii, niin olisin varmaanikin kuullut sitä ja siitä enemmänkin. Omia sanojasi lainaten et ois voinu Replacementsiä kuulla koska se on sitä paska punkkia ja silloin aina suljit radion. Pianossa ei ole vääriä nuotteja. -Thelonius Monk |
BigPapa 27.11.2011 17:28:53 (muokattu 27.11.2011 17:34:16) | |
---|
Gardiner: Omia sanojasi lainaten et ois voinu Replacementsiä kuulla koska se on sitä paska punkkia ja silloin aina suljit radion. Ehkä näin sitten, syynsä lienee siinä Replacementsilläkin. Ja jälleen asettelet sanoja suuhuni. En liene Replacementsistä sanonut siinäkohtaa sanaakaan, vaan yleensä siitä punkista mitä en vaan jaksanut kuunnella, kun se vaan ei ollut mun mieleen kaikkine soittotaidon puutteineen ja epävireineen, puhumattakaan "sävellyksistä". Kaiken kaikkiaan tulee vähän mieleen, että tämä punk yritti otti haltuun niin sanotun julistavan laululiikkeen aseman paitsi, että laululiikkeen levyilläkin soitto on kuitenkin osaavaa vaikka ei niin "rockia". Jäljelle jäikin vain uho ja julistaminen. No thankjuu. http://www.youtube.com/watch?v=rBrH9EWZ-Bc |
Gardiner 27.11.2011 17:34:11 (muokattu 27.11.2011 17:38:23) | |
---|
BigPapa: Ehkä näin sitten, syynsä lienee siinä Replacementsilläkin. Jos sie et ymmärrä hyvän rokin päälle niin eipä se oo Replacementseiltä pois. Eikä niiltä jotka diggaa hyvää rokkia. :-) Pianossa ei ole vääriä nuotteja. -Thelonius Monk |
BigPapa 27.11.2011 17:36:34 | |
---|
Gardiner: Jos si et ymmärrä hyvän rokin päälle niin eipä se oo Replacementseiltä pois. Eikä niiltä jotka diggaa hyvää rokkia. :-) Jos se sun mielestä on hyvää rockia niin sitten on, ihan vapaasti vaan. Mun mielestä se ei ole ainakaan ton linkin perusteella minkä laitoit. Eikä se oo multakaan pois, jos en sitä kuuntele. |
aivokuolio 27.11.2011 17:37:36 | |
---|
BigPapa: No ei ole, kyllä minä rock'n'rollista diggaan. Tosi vaikea ottaa ketään tyyppiä rockin asiantuntijana jonka arvot musatyylin suhteen on äärikonservatiivisia. |
BigPapa 27.11.2011 17:40:34 (muokattu 27.11.2011 17:41:59) | |
---|
aivokuolio: Tosi vaikea ottaa ketään tyyppiä rockin asiantuntijana jonka arvot musatyylin suhteen on äärikonservatiivisia. Siis rock'n'rollin suhteen? Rock'n'roll ei ole punkkia , eikä punk ole rock'n'rollia, vaikka kai punk miehet nykyään kovin haluaisi tämä termin rock'n'roll liittää tekemisiinsä. Silloin aikoinaan ei kelvannut, kun oltiin niin punk, niin punk että. Enkä mikään asiantuntija edes ole väittänyt olevani, musiikin kuuntelija olen ja silleen. |
aivokuolio 27.11.2011 17:41:25 | |
---|
BigPapa: Siis rock'n'rollin suhteen? Rock'n'roll ei ole punkkia , eikä punk ole rock'n'rollia, vaikka kai punk miehet nykyään kovin haluaisi tämä termin rock'n'roll liittää tekemisiinsä. Silloin aikoinaan ei kelvannut, kun oltiin niin punk, niin punk että. Oot missannu jotain todella olennaista. Mutta ei siinä, hyvä että on mielipiteitä. |
BigPapa 27.11.2011 17:43:03 (muokattu 27.11.2011 17:43:17) | |
---|
aivokuolio: Oot missannu jotain todella olennaista. Mutta ei siinä, hyvä että on mielipiteitä. Omasta mielestäni en ole. Sinun mielestäsi, ehkä olen. Hyvä, että on mielipiteitä. |