HeavyMan 08.04.2004 14:35:08 | |
---|
Eli mulla olis gig. tiedosto jossa pitäs olla rumpu sampleja..miten saan tuon tiedoston auki?Olen yrittänyt vaikka mitä mutta ei onnistu. Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa
(Zakk Wylde) |
Timo JM 08.04.2004 14:47:50 | |
---|
Awave Studio ...siis mun mielestä. |
Mohla 08.04.2004 18:36:00 | |
---|
Native-instrumentsin Kontakt tukee myös giga-formaattia. Tosin hintaakin kyseisellä samplerillä on jotain 300-400€. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
HeavyMan 08.04.2004 19:32:43 | |
---|
asiasta toiseen millä ohjelmalla saan auki rfl. tiedoston? Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
(Zakk Wylde) |
G-mies 08.04.2004 19:36:44 | |
---|
asiasta toiseen millä ohjelmalla saan auki rfl. tiedoston? Reasonilla? Main screen turn on. |
HeavyMan 09.04.2004 18:39:48 | |
---|
Reasonilla? onko toi ohjelma ilmainen? Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
(Zakk Wylde) |
onko toi ohjelma ilmainen? Miten ois google? |
sami_sumea 11.04.2004 22:25:35 | |
---|
Miten ois google? En mä ainakaan saanu tolla mitään auki? :-D Ok, oli huono. ... |
J.Mikkola 12.04.2004 00:11:29 | |
---|
Mikä ei tapa, sattuu ihan stanasti |
krushing 12.04.2004 10:02:24 | |
---|
The File Extension Source http://filext.com/ Sieltä on apu löytynyt monesti. Heh. Ajattelin ensimmäiseksi ketjun otsikon nähtyäni että "postaanpa filext:n tonne". Ajatteli joku muukin, näemmä. |
sami_sumea 12.04.2004 15:44:22 | |
---|
Eli mulla olis gig. tiedosto jossa pitäs olla rumpu sampleja..miten saan tuon tiedoston auki?Olen yrittänyt vaikka mitä mutta ei onnistu. Turhan suunsoiton ohella olisin toki voinut mainita, että tuo filehän on siis gigastudion (tascamin samplerisofta) file, ja gigstudiolla saa ainakin suoraan tallennettua samplet .wav-formaattiin, eli mars jollekulle kaverille jolta löytyy gigastudio jos haluat saada nuo waveiksi helposti. Chickensystemin Translator osaa myös konvertoida melkein mitä tahansa sampleformaattia toisiin formaatteihin. ... |
lindo 15.04.2004 15:12:12 | |
---|
Eli mulla olis gig. tiedosto jossa pitäs olla rumpu sampleja..miten saan tuon tiedoston auki?Olen yrittänyt vaikka mitä mutta ei onnistu. Oletko varma että se ei ole .GOG tiedosto? Jos on näin ja siinä pitäis olla rumpu samplejä niin se on Drumagog'in tiedostomuoto, en usko että saa millään muulla auki. I don't belive anything, if i don't see it first |
HeavyMan 15.04.2004 15:16:24 | |
---|
Oletko varma että se ei ole .GOG tiedosto? Jos on näin ja siinä pitäis olla rumpu samplejä niin se on Drumagog'in tiedostomuoto, en usko että saa millään muulla auki. Kyllä se on gig. tiedosto ja sain sen jo auki tuolla awave studiolla. Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
(Zakk Wylde) |
lindo 16.04.2004 21:08:01 | |
---|
Oukki doukki, ajattelin vaan kun nuo Drumagogin filet on .gog ja nehän on tietysti rumpusamplejä... I don't belive anything, if i don't see it first |
dewil 16.04.2004 22:08:07 | |
---|
Netistä löytyy sellainen softa kuin awave studio, joka konvertoi melkein mitä tahansa audioon liittyvää, miksi tahansa. Ohjelman saa vielä shareware/demo versiona :D http://www.fmjsoft.com/awframe.html |