Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apua Tokain ajoitukseen
1
cuzter
26.11.2011 17:54:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut jo viimeiset n. 18 vuotta Tokain Ajb'61 vintage series- basso ja näyttää että ei kamppeesta löydy tietoa netistä (tai sitten vaan en osaa hakea).
 
Osaisko joku viisaampi kertoa laitteen iän valmistusmäärät ja valmistusmaan/ tehtaan. Jonkinlainen arvio arvostakin olisi jees.
 
Mailan seriali on L30284
 
Ei muutaku Sherlokit töihin siitä ja kiitosta jo etukäteen..
 
Tyhjä lato ei kattoa kaipaa..
hollstro
26.11.2011 21:19:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cuzter: Mulla on ollut jo viimeiset n. 18 vuotta Tokain Ajb'61 vintage series- basso ja näyttää että ei kamppeesta löydy tietoa netistä (tai sitten vaan en osaa hakea).
 
Osaisko joku viisaampi kertoa laitteen iän valmistusmäärät ja valmistusmaan/ tehtaan. Jonkinlainen arvio arvostakin olisi jees.
 
Mailan seriali on L30284
 
Ei muutaku Sherlokit töihin siitä ja kiitosta jo etukäteen..

 
L-sarjanumero kertoo vain sen että basso on 60- luvun alun Fenderin kopio. Vuosimallin voi määritellä logotyypistä ja lavan mallista noin suurinpiirtein.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Jakkeko
27.11.2011 13:02:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö tuo "sarjanumero" ole ennemminkin mallinumero... Jos kyseessä on siis kaulan kiinnityslevyyn lyöty numero. Vai muistanko väärin?
 
Tuolta se muistaakseni selvisi: http://www.tokairegistry.com/tokai-info/tokai-fender.html
 
rokrokpoprok
flirtti
16.12.2011 21:25:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cuzter: Mulla on ollut jo viimeiset n. 18 vuotta Tokain Ajb'61 vintage series- basso ja näyttää että ei kamppeesta löydy tietoa netistä (tai sitten vaan en osaa hakea).
 
Osaisko joku viisaampi kertoa laitteen iän valmistusmäärät ja valmistusmaan/ tehtaan. Jonkinlainen arvio arvostakin olisi jees.
 
Mailan seriali on L30284
 
Ei muutaku Sherlokit töihin siitä ja kiitosta jo etukäteen..

 
Moi.
Mulla on sama peli vuodelta 85-86.Japan siis.
Täältä löytyy katalogi:http://www.tokairegistry.com/catalogs.html
 
-mk
 
"Dogs Run Free - Why Don't We".
Juha_64
28.06.2019 10:32:05 (muokattu 02.07.2019 15:52:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika vanha ketju, mutta aihe sama, joten kokeillaan...
 
Minullakin Tokai AJB-61, jonka ostin käytettynä ehkä -93. Soitin ollut todella vähällä soitolla ja olen sitä ehkä laittamassa myyntiin, mutta missähän hintaluokassa noiden arvo mahtaa olla, eli puhutaanko kympeistä vai satasista?
Kohtuu siisti peli, mutta pienehköjä käytön jälkiä siellä täällä.
 
Serial: L23366
Teksti: Made in Japan
 
Olisin laittanut kuviakin, mutta ne täytyisi ilmeisesti linkittää muualta...
 
Edit: tässä kuvalinkki, toimineeko...
 
https://drive.google.com/open?id=1-1MCRmuGiJ-_gYYqdmDxxoZQ55E0pN6B
 
Kefiiri
28.06.2019 10:40:24 (muokattu 28.06.2019 10:41:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juha_64: Olisin laittanut kuviakin, mutta ne täytyisi ilmeisesti linkittää muualta...
 
Kun menet m.netissä Omalle sivulle, löydät sieltä ohjeet miten voit liittää kolme kuvaa kaikille näkyvään jäsenkuvaukseesi.
 
En ole musiikin asiantuntija.
J.Hollström
28.06.2019 22:21:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juha_64: missähän hintaluokassa noiden arvo mahtaa olla, eli puhutaanko kympeistä vai satasista.
 
Ykkössatasista puhutaan. Kuvia ja historiaa näkemättä sanoisin, etä 650 eur ei lle liioittelua.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «