Smoked 26.11.2011 12:55:51 | |
---|
Musari sai kesällä ensimmäisen kolhun, kun vaihdoin kieliä. Kieliä katkaistessa ei sitten löytynyt pihtejä niin piti ruveta saksilla sähläämään ja eikös se sitten tökännyt kolhun lapaan.. Jatkossa pitää kyllä katkasta kieli ennen kun laittaa kiinni virittimiin.. "Musiikkini on oikeasti parempaa, kuin miltä se kuulostaa!" |
juikkipuikki 26.11.2011 14:30:35 | |
---|
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden, koska DTm... |
TheMurno 26.11.2011 14:34:19 | |
---|
Smoked: Jatkossa pitää kyllä katkasta kieli ennen kun laittaa kiinni virittimiin.. Hö? Miksi ihmeessä?
Dean sai ekan kolhunsa, kun sain sen kotiin kaupanteon jälkeen. Otin kovasta laukusta ulos, kansi sulkeutui ja iskeytyi jakin viereen. Silloin vähän kismitti, mutta nykyään kolhut ei haittaa. Fake and gay |
tender.insanity 26.11.2011 14:37:44 | |
---|
|
tommi m 26.11.2011 14:40:57 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=QzcoLzF71qo |
Checy 26.11.2011 14:42:38 | |
---|
Smoked: Jatkossa pitää kyllä katkasta kieli ennen kun laittaa kiinni virittimiin.. Siis? mikäs järki tossa on? |
the-Antero 26.11.2011 14:51:07 | |
---|
TheMurno: Dean sai ekan kolhunsa, kun sain sen kotiin kaupanteon jälkeen. Otin kovasta laukusta ulos, kansi sulkeutui ja iskeytyi jakin viereen. Silloin vähän kismitti, mutta nykyään kolhut ei haittaa. Se on jännä että se eka kolhu aina harmittaa pirusti, mutta sen jälkeen tulevat ei enään haittaakaan niin paljoa (Olettaen ettei esim. kaula katkea). Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
CountX 26.11.2011 15:06:11 | |
---|
Laitoin tuliterään Cortiin hihnalukkoja, no tietysti ruuvari lipsahti ja teki pitkän viirun lankkuun. Sillon vitutti, mutta huomasin pian että tuohon tulee naarmuja ja kolhuja kuin itsekseen. Todella pehmeä maali tuossa. Sitäpaitsi siinä on mattapinta joka kuluu kiiltäväksi pelkällä pieraisulla. Toisaalta tykkään kovasti kuluneesta ja nuhjuisesta lookista kitarassa. Seli seli. Motherfucker, I don't care. |
edenbeast 26.11.2011 15:16:49 | |
---|
Reilu kymmenen vuotta sitten oltiin treenaamassa keikkaa varten ja tietenkin ryypätty muutama päivä ennen treenejä. Basisti rupes heilumaan basson kanssa ja huitas reippaasti suoraan mua naamaan. Minä lensin selälleen rumpusettiin, basari halki ja kitara seinään. Onneksi ei kepille käyny muuta kun lavasta lähti pieni palanen ja muutamia naarmuja sinne tänne. Keppi toimii vieläkin. |
Zed 26.11.2011 15:21:37 (muokattu 26.11.2011 15:22:27) | |
---|
Käsin kasaan käperretty klassiseni otti napsun syksyllä 1999. Olin sijoittanut vehkeen kovakantiseen koteloonsa, mutta unohtanut napsauttaa kotelon lukot kiinni. Jossakin vaiheessa nappasin kitarakotelon kahvasta haltuuni, ja silloin kansi rämähti auki, ja kitara köllähti naamalleen lattiaa vasten auenneen kannen päälle. Kotelon lukot ripsauttivat soittimen kauniiseen lakkapintaan pari syvähköä nirhamaa, ja voi helevetti että sieppasi. Sähkökitarani ovat säästyneet suuremmilta vaurioilta, mutta niiden suhteen en ole niin tarkka ollutkaan: Stratoja on tullut päissään pureskeltua ja käytettyä rumpusetin peltien pieksäntään intohimon ottaessa vallan. "Otatko riissiä vai muussia?" |
Jeszse 26.11.2011 17:50:49 | |
---|
the-Antero: Se on jännä että se eka kolhu aina harmittaa pirusti, mutta sen jälkeen tulevat ei enään haittaakaan niin paljoa (Olettaen ettei esim. kaula katkea). Ja kitaraa käsittelee aina ku kipeetä pillua ensimmäiset päivät. Ikäänku juuri saapunut keppi olis jotenki herkempi käsittelylle ku vanhat seinällä roikkuvat käyttökepit. :D Funkonaut: Hevi paskan uliulia! | munkero: Kehoittaisin myös pyytämään Eeroa, mut se homo veis kaikki ämmät kuitenki. | lavaamo: Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava joka sukeltaa sateelta suojaan |
Jeszse: Ja kitaraa käsittelee aina ku kipeetä pillua ensimmäiset päivät. Ikäänku juuri saapunut keppi olis jotenki herkempi käsittelylle ku vanhat seinällä roikkuvat käyttökepit. :D Tuo pätee ihan kaikkeen. Tietokoneen tarvikkeisiin, CD- ja DVD-levyihin ym.. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Minushuman 26.11.2011 17:58:41 | |
---|
Miten te voitte oikeesti muistaa jotain ekaa naarmua? Käyttövehkeet ottaa aina damagea, se on vain ajan kysymys. Miksi siitä pitäs tehdä mitenkään elämää suurempi asia? "It's beer o'clock. Where's my riot?" |
Confidentum 26.11.2011 18:50:41 (muokattu 26.11.2011 18:52:15) | |
---|
puol pulloo taskulämmintä tikkuviinoo ja sitte se vaan lähti lapasesta...kaverin hagström puoliakkari oli se...puolikas riitti sillon, kun oli niin poju vielä |
L.Ruoska 26.11.2011 21:19:53 | |
---|
Just olin ostanut uuden ESP LTD C-304 basson joka oli vuonna 2003 melko kova peli. Silloisella treeniksellä, silloisen bändin kanssa kitaristi halusi testata sitä bassoa. Soitti minuutin ja totesi että hyvähyvä ja nosti beissin hihnaa niskan yli antaakseen sen mulle. Treeniksenä sillon joku melko matala pannuhuone ja tietystihän se tempas sen basson lavan suoraan kattoon...että mua vitutti :P Ihan uus basso, edes itse en ollut kerkinyt sitä tyriä tai raapia plekulla tai mitään. Noita skeboja ja bassoja nyt on tullut ja mennyt puolentusinaa molempia, ainahan niissä jotain skraadeja on ollut/tullut mutta tuo tulee aina mieleen :) Kaikki sälä on jo myyty. |
Kivijalka 26.11.2011 22:02:01 | |
---|
Leo Lindgren: nosti beissin hihnaa niskan yli antaakseen sen mulle. Treeniksenä sillon joku melko matala pannuhuone ja tietystihän se tempas sen basson lavan suoraan kattoon... Näin käy tosiaan mulle kaikkien kitaroiden kanssa AINA. Luulis että sitä joskus oppii, mutta ei. A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
inrock 26.11.2011 22:05:55 | |
---|
Oisko Jackson ollut kaks päivää meikäläisellä. Koneen ääressä kitara sylissä istuessani kumarruin eteenpäin ja kitara kolahti pöydän reunaan. :D Tuli sellattinen veikeä painauma tuohon... On muutenkin niin piesty vehje että ei mitään järkeä, niin ei paljo haittaa :D:D Kaikki muu on paskaa paitsi kusi. |
Jucciz 27.11.2011 00:35:31 (muokattu 27.11.2011 00:37:30) | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Smoked 27.11.2011 13:58:57 | |
---|
Checy: Siis? mikäs järki tossa on? Joo siis kitarassa on lukkovirittimet eli voin katkasta sen kielen just oikeen mittaseks ja kiristää sen sitten siihen virittimeen kiinni. Näin ei sitten tule missään vaiheessa sohittua teräaseiden kanssa kitaran lähellä. "Musiikkini on oikeasti parempaa, kuin miltä se kuulostaa!" |
Funkånaut 27.11.2011 14:09:48 | |
---|
Jaa-a. Muistaakseni tais pudota kylki edellä lattialle syystä x, ja eka lommo siin syntyi joskus. Ei paljoa silloinkaan kiinnostanut, käyttöesineitä ku noi kitarat(kin) loppujen lopuksi ovat. Ja naarmut tuovat muutenski vaa MOJOa soittimiin. "Fills bring thrills but a groove pays the bills." Kuuntelen tälläistä |