Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Puol akustinen hankinnassa
1
kitaristinalku(ko)
25.11.2011 22:40:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli olisin ostamassa puoliakustista (oikea nimitys?) Yksi sähkökitara löytyy ja sillä olen 4 vuotta soitellut lähinnä rock musiikkia. Nyt kaipaisin puoliakustista siihen kaveriksi noihin lempeämpiin biiseihin. Hinta katto 200e.
 
Jkob
25.11.2011 23:21:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitaristinalku(ko): Eli olisin ostamassa puoliakustista (oikea nimitys?) Yksi sähkökitara löytyy ja sillä olen 4 vuotta soitellut lähinnä rock musiikkia. Nyt kaipaisin puoliakustista siihen kaveriksi noihin lempeämpiin biiseihin. Hinta katto 200e.
 
Siis haetko akustista kitaraa mikillä vai jazz-henkistä kitaraa jossa kaikuaukko on kielien yläpuolella (tai jossain sielläpäin).
 
Wanking is timeless
kitaristinalku(ko)
26.11.2011 13:58:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Akustista mikillä :)
 
Nikke91
02.12.2011 18:07:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tein semmoisen virityksen, että ostin erillisen äänireikään kiinnitettävän mikin. Yritin saada aikaan mahdollisimman lähelle semmoista pehmeää, puoliakustisen kitaran saundia eli ei sellaista rapsakan terävää elektro-akustisen sointia.
 
No, sepä tuntuu toimivan aivan hyvin! Mikki on kylläkin yksikelainen, eli sinänsä mitään ES-335 saundeja on kai turha sillä yrittääkään...
 
Elikkä jos pehmeästä saundista tykkää, niin se voisi olla jopa suht varteenotettava ratkaisu. Mikki maksoi 15€, pienessä putiikissa jolla ei kilpailijoita lähimaillakaan, eli vieläkin edullisemmalla kai pääsee isommilla paikkakunnilla.
 
Ääninäyte
http://maihinnousu.net/s/14615
 
There's two kind of people I just can't stand, an evil-hearted woman and a lying man.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «