Aihe: Metallica
1 2 3 4 584 85 86 87 88497 498 499 500 501
Terry Pantheras
25.11.2011 23:40:27
Porukka spekuloi tuottajan roolista ja vaikutuksesta aika paljon, mutta voisko olla niin, että Metallica on vaan nykyisin huono bändi...
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ REVERBNATION

Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola
Röntgen-Jeesus
26.11.2011 03:31:43

Terry Pantheras: Porukka spekuloi tuottajan roolista ja vaikutuksesta aika paljon, mutta voisko olla niin, että Metallica on vaan nykyisin huono bändi...

No riippuu mihin vertaa. Jos vertaa Puppetsin aikaiseen Metallicaan, niin ehkä. Jos vertaa Masteroid-orkesteriin niin ei ole huono.

Itseasiassa olen tässä pari viikkoa kuunnellut ainoastaan St.Angeria ja Lulua ja olen pitänyt erittäin paljon kuulemastani.
Rob Halford on homo.
Ziggy Bubba
26.11.2011 03:45:56

Wild String Of Voodoo Strat: Voisi toimia odottamattomalla tavalla. Tai sitten vaikka Steven Wilson :D

http://www.youtube.com/watch?v=Yz-J … mp;feature=player_detailpage#t=216s

Tuo Wilson tekee aikas munatonta soundia kyllä, vaikkei hän yhtään Opeth-levyä olekaan vielä ryssinyt. Tosi puhdasta ja hifiä soundia. Joka ei potki just mistään kohtaan.

Ja tosiaan, mikään ei auta siihen, että bändi on nykyjään täysin nuutunut. Treeni tietty, mutta se kai ulkona laskuista.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
Dropped C
26.11.2011 04:00:21
tox3: No riippuu mihin vertaa. Jos vertaa Puppetsin aikaiseen Metallicaan, niin ehkä. Jos vertaa Masteroid-orkesteriin niin ei ole huono..

Täh?! Tää Masteroidi on oikeasti aika vitun kova bändi ja jätkä vastas näin? Mitäs äijän bändi duunailee?
Röntgen-Jeesus
26.11.2011 08:42:26

Dropped C: Täh?! Tää Masteroidi on oikeasti aika vitun kova bändi ja jätkä vastas näin? Mitäs äijän bändi duunailee?

Kova on, mutta ei verrattuna Metallicaan.
Rob Halford on homo.
Neponen
26.11.2011 09:47:22

tox3: Kova on, mutta ei verrattuna Metallicaan.

Eiks metallican kannattaisi tehdä enää kuin yksi levy ja lopettaa hommat? Ei ne nyt mikään iron maiden ole kuitenkaan.
Aikamoista röytämistä ollut nää viimeisimm kuten tuo lou reed scheisse.
Sergei Fallinen
26.11.2011 10:11:41
Metallica saa mun puolesta tehdä niin monta levyä kuin haluaa mutta jättäisivät nyt herranjumala sen keikkailun muille. Se on niin noloa.
Neponen
26.11.2011 10:13:14

Sergei Fallinen: Metallica saa mun puolesta tehdä niin monta levyä kuin haluaa mutta jättäisivät nyt herranjumala sen keikkailun muille. Se on niin noloa.

No lähinnä tolla lopettamisella viittasin myös keikkailun lopettamiseen.
Sergei Fallinen
26.11.2011 10:19:51
Neponen: No lähinnä tolla lopettamisella viittasin myös keikkailun lopettamiseen.

Nojoo, molempi parempi tietty, sitä tuskin kukaan täs keskustelus kiistää myöskään. Mut mua ei sillä tavalla henkilökohtaisesti loukkaa se jos jotkut miljonäärit väsää amerikassa tuotteita meidän kauppojen hyllyille, kunhan eivät tule kymmenellä lentokoneella mun naapurikuntaan markkinoimaan sitä uusinta paskapökälettään 110dB:n volyymilla.
Neponen
26.11.2011 10:24:17

Sergei Fallinen: Nojoo, molempi parempi tietty, sitä tuskin kukaan täs keskustelus kiistää myöskään. Mut mua ei sillä tavalla henkilökohtaisesti loukkaa se jos jotkut miljonäärit väsää amerikassa tuotteita meidän kauppojen hyllyille, kunhan eivät tule kymmenellä lentokoneella mun naapurikuntaan markkinoimaan sitä uusinta paskapökälettään 110dB:n volyymilla.

Tuo on kyllä ihan hyvä pointti. En ole vissiin koskaan nähnyt bändiä livenä. Pari liveklippiä youtubesta katsoneena, en kyllä yhtään ihmettele miksi näin on.
trashjones
26.11.2011 11:06:12
Neponen: Tuo on kyllä ihan hyvä pointti. En ole vissiin koskaan nähnyt bändiä livenä. Pari liveklippiä youtubesta katsoneena, en kyllä yhtään ihmettele miksi näin on.

Kannattais käydä. Ne keikat tuntuu ja näyttää aika eriltä ku siellä juutubessa.
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia
Neponen
26.11.2011 11:10:31

trashjones: Kannattais käydä. Ne keikat tuntuu ja näyttää aika eriltä ku siellä juutubessa.

Paskaa ne on. käytän rahani parempien bändien tukemiseen.
Dropped C
26.11.2011 11:15:41
tox3: Kova on, mutta ei verrattuna Metallicaan.

No sit on kuulematta paskaa siis...
Funkånaut
26.11.2011 11:34:21

trashjones: Kannattais käydä. Ne keikat tuntuu ja näyttää aika eriltä ku siellä juutubessa.

Kävin kerran katsomassa, eikä se nyt niin ihmeellistä ollut, vaikka etualueella olinkin. On sitä parempiakin tullut nähtyä, mutta tulipa nähtyä.
"Fills bring thrills but a groove pays the bills." Kuuntelen tälläistä
MegaMan
26.11.2011 11:57:02
Kannattais käydä. Ne keikat tuntuu ja näyttää aika eriltä ku siellä juutubessa.

Kaks kertaa oon Metallican nähny livenä paikan päällä ja ihan sitä samaa paskaa se oli ku mitä juutuubissa on ne pätkät. Nämä molemmat kerrat siis mahtuu 10 vuoden sisään. Vielä 15 vuotta sitten jätkät veti kuin ihan eri bändi.

Muutenkin tämä "paikan päällä tuntuu ja näyttää eriltä"-ilmiö tuntuu johtuvan siitä, että kun kunnon puristimetallicafani pääse keikalle, niin se heppu on niin hurmiossa että veti ne ukot siellä lavalla miten huonosti tahansa, se fani on ihan ekstaasissa.
Minä juon kossua!!!
Dropped C
26.11.2011 12:00:33
2004 ei ees sisään muljutettu puolen litran viinalesti saanu kuulostamaan sitä paskaa hyvältä. Jonkun Creeping Death:n aikana ehkä kerran nyrkki nousi ilmaan. Sen jälkeen ei oo kiinnostanu.
Vestu
26.11.2011 13:22:32
Dropped C: 2004 ei ees sisään muljutettu puolen litran viinalesti saanu kuulostamaan sitä paskaa hyvältä. Jonkun Creeping Death:n aikana ehkä kerran nyrkki nousi ilmaan. Sen jälkeen ei oo kiinnostanu.

Itse olin myös 2004 Metallican keikalla ja kyllä se encoren Seek And Destroy sai stadionin aika hurmioon. Itseni mukaan lukien.
Like father like scum
Kampela77
26.11.2011 14:10:07
Vestu: Itse olin myös 2004 Metallican keikalla ja kyllä se encoren Seek And Destroy sai stadionin aika hurmioon. Itseni mukaan lukien.

Itse lähdin encorejen aikaan jo ostamaan kaljaa.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
trashjones
26.11.2011 19:03:18 (muokattu 26.11.2011 19:04:55)
MegaMan: Kaks kertaa oon Metallican nähny livenä paikan päällä ja ihan sitä samaa paskaa se oli ku mitä juutuubissa on ne pätkät. Nämä molemmat kerrat siis mahtuu 10 vuoden sisään. Vielä 15 vuotta sitten jätkät veti kuin ihan eri bändi.

Muutenkin tämä "paikan päällä tuntuu ja näyttää eriltä"-ilmiö tuntuu johtuvan siitä, että kun kunnon puristimetallicafani pääse keikalle, niin se heppu on niin hurmiossa että veti ne ukot siellä lavalla miten huonosti tahansa, se fani on ihan ekstaasissa.

Lähinnä tarkotin sitä, että on se fiilis eri nähdä livenä kuin juutupesta. Musta tämä pätee ihan sama mihin bändiin.

E: On se vaan siellä kivempi heittäytyä mukaan puristimetallicafanina kuin seisoa nurkassa rokkipoliisina.
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)