KoskPaavo 16.11.2011 23:53:38 | |
---|
Huh, nythän on harvinaisen asiallinen juttu tästä, ei vielä ensimmäistäkään varmistimen poistoa... "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
KoskPaavo 16.11.2011 23:54:48 (muokattu 16.11.2011 23:56:14) | |
---|
Tuli triplat , miten nää taas poistetaan,p-le. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
KoskPaavo 16.11.2011 23:55:29 | |
---|
Sorry tuli tuplat . "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Mulla on olllut tuo bk 7 jo yli puoli vuotta. Nyt vasta sain otettua keikalle messiin. En ole hienosäätänyt sen kummemmin. Kattelin kompit ja annan palaa, oon pikkuisen merkkaillut ylös, jos joku ei maita. Tarkentelen pikkuhiljaa. On mulla g70 kin varalta messissä... Otin eli en, so not, kunhan humppa kulkee. COVS no 8 |
kenonen 26.11.2011 22:05:23 | |
---|
Lisään tuohon edelliseen vielä, kun en jaksanut laittaa illalla kännykällä räpellellen. Nuo komppikonehommat on ihan jees tuohon kulutusmusiikin tuottamiseen. Ollaan tehty kvartetilla, triolla ja duolla "oikeasti" soittaen ja sitten tuota komppikonehommaa. Minulla ei ole tunteen paloa puoleen ja toiseen isommin. Onhan se kiva soittaa bändillä, mutta keikkojen taloudelliset realiteetit puhuu konehommien puolesta. Aina tarjoan kaikkia vaihtoehtoja. Olen aina matalalla kynnyksellä oleva tyyppi, samoin tässäkin uuden koneen sisäänajossa. Katselen perusasioita kuntoon ja sitten vaan lavalle. Keikalla paskat jutut jää mieleen ja niitä voi sitten kotona ruuvailla paremmaksi. Saahan siihen asiaan tuhlattua tunteja toisensa perään kotona. Pitää välillä käydä luonnossa makustelemassa. Meillä ei -kukaan- ole tullut sanomaan (pl "heinäsirkka" jota säestettiin kerran) että vitun komppikonemiehet. Myydään keikka aina ihan selkeästi konepohjaisena ja tehdään peli selväksi. Silloin ei ole nokan koputtamista. Toki sitten kun on fonisti mukana, soitellaan paljon myös ihan naturel. Tuo komppikone / haitari, kitara saksofoni yhdistelmä on aika tehokas monella tasolla. Joka jamppa myös laulaa, fonisti sahaa myös kitaraa tarvittaessa. Kun homman tekee tosissaan, ei sillä ole väliä millä se tehdään. Otin eli en, so not, kunhan humppa kulkee. COVS no 8 |
EP 26.11.2011 22:45:30 | |
---|
Sitä luonnollista svengiä niillä ei saa aikaiseksi ..ei sillä, että se läheskään aina olisi edes saavutettavissa, mutta sillon kun kaikki osuu niin.. : ) |
KoskPaavo 27.11.2011 02:21:28 | |
---|
EP: Sitä luonnollista svengiä niillä ei saa aikaiseksi ..ei sillä, että se läheskään aina olisi edes saavutettavissa, mutta sillon kun kaikki osuu niin.. : ) Haaveilu onkin sun juttu. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Riksteri 27.11.2011 05:13:57 | |
---|
Meillä ei -kukaan- ole tullut sanomaan (pl "heinäsirkka" jota säestettiin kerran) että vitun komppikonemiehet. Myydään keikka aina ihan selkeästi konepohjaisena ja tehdään peli selväksi. Silloin ei ole nokan koputtamista. Peli selväksi? Miten se voisi onnistua, käytännössä? Kun homman tekee tosissaan, ei sillä ole väliä millä se tehdään. Pitänee paikkansa, dildollahan voi tehdä asioita joihin kenenkään fysiikka ei vaan riitä. |
EP 27.11.2011 05:38:27 | |
---|
KoskPaavo: Haaveilu onkin sun juttu. Aina kannattaa haaveilla paremmasta.. : ) Lainaanpa tähän yhden lauseen toisaalta, aika osuva mielestäni: "Hyvä instant-meininki kun kone soittaa enemmän kuin puolet - palkitsee vähemmälläkin vaivalla." |
EP 27.11.2011 05:41:55 | |
---|
Riksteri: Pitänee paikkansa, dildollahan voi tehdä asioita joihin kenenkään fysiikka ei vaan riitä. Aika hyvä, parempi kun ite meinasin kirjottaa, että tunne on ku alkas kumilla tuhertamaan! :D |
mack the knife 12.12.2011 12:26:45 | |
---|
Kenosen kanssa samoilla linjoilla. Ne paikat mihin komppikoneiden kanssa mennään ei pysty maksamaan koko bändiä ja kun haluavat jyskytystä niin koneet laulamaan. Mitä sitte? COVS n:o 1. |
isojussi 12.12.2011 20:35:08 | |
---|
mack the knife: Kenosen kanssa samoilla linjoilla. Ne paikat mihin komppikoneiden kanssa mennään ei pysty maksamaan koko bändiä ja kun haluavat jyskytystä niin koneet laulamaan. Mitä sitte? Juuri näin. Tai siis kuulemma sen trion sain puolet halvemmalla, mutta tosiaan So not? Turha Dziisustella - myydään sitä, mitä asiakas on ostamassa. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
rintapek 12.12.2011 21:24:13 | |
---|
isojussi: Juuri näin... So not? Turha Dziisustella - myydään sitä, mitä asiakas on ostamassa. Ihan jumankauta just näin. Jos asiakkaalla on maksuhalukkuutta 12- miehiseen orkkaan, ni sit hän ottaa semmoisen. Mut jos maksuhalukkuutta piisaa vain yhden miehen palkkaan, ni ei pidä ihmetellä jos keikka ei kiinnosta edes mun stressiklubia. Jos joku Kookaupan lihatiskillä tahtoo ostaa parisataa grammaa jauhelihaa, niin sille myydään se, eikä tyrkytetä elävää lehmää. One kind of music only - the good kind |
jon lord 12.12.2011 22:02:59 | |
---|
rintapek: I Jos joku Kookaupan lihatiskillä tahtoo ostaa parisataa grammaa jauhelihaa, niin sille myydään se, eikä tyrkytetä elävää lehmää. Paitsi tänään urheilukaupassa, kun katselin nastalenkkareita. Kysyin myyjältä onko teillä irrotettavia nastapohjia ( itselläni on yhdet ja toimii ihan hyvin). Sanoi että on mutta ei tehnyt liikettäkään näyttääkseen niitä minulle. Lähdin sitten sieltä pois, kun ei haluttu palvella. COVS jäsen N.o 3 |
EP 12.12.2011 22:35:09 | |
---|
jon lord: Paitsi tänään urheilukaupassa, kun katselin nastalenkkareita. Kysyin myyjältä onko teillä irrotettavia nastapohjia ( itselläni on yhdet ja toimii ihan hyvin). Sanoi että on mutta ei tehnyt liikettäkään näyttääkseen niitä minulle. Lähdin sitten sieltä pois, kun ei haluttu palvella. Hähä!! Hienoa, tuli wanha kunnon rautakauppameininki mieleen! : ) |
Komppia ikä kaikki 14.12.2011 14:58:22 | |
---|
Ihme juttu... Kun halutaan elävää musiikkia ja kun sitä ei saa, niin painetaan start-nappulaa... - Samaan aikaan ihmetellään kun levy ei mene kaupaksi... |
pekkajau 14.12.2011 22:42:46 (muokattu 14.12.2011 22:43:12) | |
---|
Juu! Kaiken huippuna lienee tämä harha että bändissä hankkii rumpali täyttä rahaa keikalta kun... kompit tulevat koneelta ja visualisuuden takia (eli että bändi näyttää bändilta!) joku on olevinaan rumpujen takana soittavinaan! |
Epämuusikko 14.12.2011 22:45:13 | |
---|
Komppia ikä kaikki: Ihme juttu... Kun halutaan elävää musiikkia ja kun sitä ei saa, niin painetaan start-nappulaa... - Samaan aikaan ihmetellään kun levy ei mene kaupaksi... Itse lähinnä ihmettelen noita kaikkia. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Tankero 14.12.2011 23:53:15 (muokattu 14.12.2011 23:53:24) | |
---|
Epämuusikko: Itse lähinnä ihmettelen noita kaikkia. Ei ihme. Humppajyrä |
KoskPaavo 15.12.2011 07:58:18 | |
---|
Khih, joku soittaa hammondia ja leslietä punaisella n-alkuisella laudalla. Joku haitaria r-alkuisella punaisella muovilaatikolla, ja muu orkka tulee muistinappulasta. Epistä. Sorry, täytynee uudestaan lukea aloitusjutun toinen lause. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |