Mental_Schok0_Gummi 17.11.2011 07:11:29 (muokattu 17.11.2011 07:18:57) | |
---|
Kanikonttoriin vein Zoomin. Siitä en paljon mitiä saannut. Sitten vein myöskin Peaveyn 158 Blazerin. Tuli hankittua 2-okt. (24-nauh.) Ibanez RG-321. Ylä- ja alamikit kaks'kertaset. Kiinteä Ibanezin oma talla. Ja keskimikkiä tässä siis ei. Jammun RGX-312:ssa oli kyllä, lie olleet osin miksailtuja, kun tuntui ettei mikin suhde koteloon ollutkaan aivan jeez. Bodi tuntuu sopevan köykäseltä, ja alhaalta voi soittaa, jolloin skeba heiluu noin lantion tasalla. Hieman kankea soittaa, kun otelauta on leveänpuoleista mallia -joten aivan ultranopeet soolot eivät taitu. Mutta otelauta hyvin selkeä, käy komppaamiseen todella hyvin. Minä komppaan yleensä kolmen bassokielen voimasoinnuilla. ::)) Tää peli on Koreassa tehty, valm. nro: C04022807. Mukana on pehmustettu pussi, ja ehkä otetaan peli mukaan keikalle Manseen. Ja se ei ole mikään soittokeikka se. ;-D MSG + Menta, Shokolat, Mastik (isr. tyttötrio) + Shocking Blue ||=> -no siinäpäs net wiritykzet tähän käyttäjänimeen ;-D |
Vetehinen 17.11.2011 12:26:21 (muokattu 17.11.2011 12:53:19) | |
---|
En vienyt kanikonttoriin vaan myin torilla pari seiskakielistä, ja tilalle on tullut/tulossa vahvistimia: AMT Tube Cake 3W pedaalinkokoinen päätevahvistin AMT M-1 Marshall-mallinnus etuastepedaali AMT S-1 Soldano-mallinnus etuastepedaali VHT Special 6 Ultra 1,5-6 W nuppi Orange Dark Terror 7/15 W nuppi ja vielä DJ-1 kaapeli Koch Powertone II:n ja G-Lab GSC:n väliin käytettynä Tyrehtyi gasitukset ainakin hetkeksi. Nyt kun olis vielä aikaa leikkiä noilla kaikilla. VHT tuntuu olevan harmillisesti liian äänekäs kerrostaloon. Jospa sitä ostais vaikka omakotitalon seuraavaksi. Music is the best escape. |
McNulty 17.11.2011 21:57:26 | |
---|
Pitkästä aikaa jotain... kun kieliä ja muuta pikkukamaa ei lasketa. Maxon OD808 tuli hankittua... kiitos kitaradada :) Jokohan miulla nyt olis säristimiä sopivasti? Oikea vastaus lienee "ei", mutta mennään näillä nyt taas tovi. If you ain't first, you're last! |
juikkipuikki 23.11.2011 23:58:03 | |
---|
McNulty: Pitkästä aikaa jotain... Sanos muuta! Rigtalkin foorumilta sulo vileeni iski ja toi RJM Music mastermind ja TC:n flashback delay. Sitten RJM musicilta suoraan hyvän tarjouksen saattelemana Rack Gizmo! Tulee kiva kompakti setuppi, kunnes axe jyrää joskus ens jussina pakan taas sekasin :D Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden, koska DTm... |
markkuilari 24.11.2011 00:49:27 | |
---|
Mesan Roadster T-kaupasta. 2070e jäi maksamaan. Ei ollu käytettynä tarjolla yhtään halvemmalla, ni joutu ostaa uuden. Täytyy sanoa, että ei toi vanha Powertone II jää paljoakaan tolle, muussa kun monipuolisuudessa. Tosin saattaa olla, että korva on vaan tottunu tohon Koch:iin. |
Morri 24.11.2011 18:46:14 | |
---|
Tompalta lähti tiistaina tulemaan Bugeran V22 (toisen kerran), MXR:n Custom Badass 78 Distortion ja pari settiä kieliä. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Minushuman 24.11.2011 20:26:12 (muokattu 24.11.2011 20:27:01) | |
---|
Bare Knuckle Pickups Miracle Man Gibson Les Paulin tallaan. E: Kromi kuorilla. "It's beer o'clock. Where's my riot?" |
juikkipuikki 24.11.2011 21:09:22 | |
---|
Morri: Tompalta lähti tiistaina tulemaan Bugeran V22 (toisen kerran), MXR:n Custom Badass 78 Distortion ja pari settiä kieliä. Mites noi bugerat tykkää spedaaleista? Onko kuin kaikkiruokainen? Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden, koska DTm... |
mattim 24.11.2011 21:22:28 | |
---|
Novation Remote SL Compact 25, M-Audio Oxygen 48, M-Audio Profire 610, Mackie Onyx Satellite, Win7, Reaper, Pro Tools 9, Ableton Live, 11R, Gibson, Tokai, Epiphone, Landola, Bugera, Cort, Fender, Johnson, Ibanez, Korg, Behringer ... |
Morri 24.11.2011 21:47:29 | |
---|
juikkipuikki: Mites noi bugerat tykkää spedaaleista? Onko kuin kaikkiruokainen? Ensimmäinen mikä minulla kävi tykkäsi muistaakseni ainakin Pahasta Apinasta, silloin ei ollut muita valitettavasti. Cleanithan olivat kyllä hyvät omasta takaa, "särö" ei niinkään ja siitä viisastuneena tilasin nyt tämän toisen kanssa suoraan tuon Badassin eli luotto on kova siihen, että se pelittäisi kivasti pedaalien kanssa. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Laulava Kylätohtori 24.11.2011 22:14:51 | |
---|
juikkipuikki: Mites noi bugerat tykkää spedaaleista? Onko kuin kaikkiruokainen? Itse olen tuossa kokeillut bosseja, tubescreameria ja Blues Prota ja kaikki ovat pelanneet hienosti. Eli uskallan väittää, että ainakin v22 tykkää pedaaleista. Kliinin päälle pääasiassa soitellut, mutta myös koemielellä buustannut Bugeran omaa säröä - ja toimii myös siinä. Kun lahjat ja taito loppuvat, alkaa tilutus |
Numbie 25.11.2011 17:16:37 | |
---|
Ihastuin nauhoituksia varten lainaamaani Gibson SG '61 Reissueen sen verran kovasti että pitihän siitä maksusuunnitelma neuvotella. Torilta nappasin viime viikolla TC:n Flashbackin ja MojoMojon. |
maxillaris 25.11.2011 20:26:12 (muokattu 25.11.2011 20:29:41) | |
---|
Muutaman vuoden etsimisen jälkeen lopulta onnisti. Mesan Strategy 500 päätevahvistin. |
artal 25.11.2011 22:08:35 (muokattu 25.11.2011 22:09:24) | |
---|
Dynacord Rex lähti, suomalaisen soitinvalmistajan Tom Anderson -henkinen kahden humpparin tele saapui pienellä välirahalla ja lisäksi hommasin vaihteeksi wahin. Saa nähdä tuleeko musta vieläkään wahittajaa, aiemmin ei ole tullut. |
Tässä viime aikoina on tullut hankittua Strymon El Capistan, CV tele ja Skreddy Lunar Module. Tele lähti jo etiäppäin ja lunar tuloillaan eli (epä)terve kierto päällänsä. War... war never changes. |
jkourula 25.11.2011 22:35:41 | |
---|
Poimin torilta Danelectron DC59:n. Hauska vehjes ja pitkään on ollut hankintalistalla. Saapa nähdä jääkö tuo kuitenkaan mulle. Huomenna tsekkaamaan yhtä lespakopiota. Sitten ois kaasutus taas tyynnytetty vähäksi aikaa. |
elon arska 25.11.2011 22:46:58 | |
---|
Cortin elektroakustinen. 244 euron kamppeeksi jotenkin liian hyvä. Miksi halvalla saa nykyään ihan salonkikelpoista roinaa? |
jyrkalt 26.11.2011 02:31:52 | |
---|
Olikin muutama viikko mulla melko rauhallista ennen kun taas lähti homma lapasesta. Pari aika mielenkiintoista pedaalia tuli haalittua. Analogman Sun Face germanium ja small box. Hillitön kermaani fuzz jonka saundiin vaan rakastui heti. J. Evermann G2 Fuzz Drive. Himppa monipuolisempi fuzz jossa voi sekoittaa overdriveä ja futsia keskenään. Tää pedaali on mulla nyt kolmatta kertaa laudassa ja kiellän teitä ostamaan tätä jos joskus laitan tuon mielenhäiriössä torille! Wampler PlexiDrive. Instant vanha White Snake ja ACDC saundi. Huikee purkki joka imitoi sitä saundia jolta pleximarsu mun päässäkin kuulostaa ;) Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
Minushuman 26.11.2011 09:44:01 | |
---|
artal: Dynacord Rex lähti, suomalaisen soitinvalmistajan Tom Anderson -henkinen kahden humpparin tele saapui pienellä välirahalla ja lisäksi hommasin vaihteeksi wahin. Saa nähdä tuleeko musta vieläkään wahittajaa, aiemmin ei ole tullut. Mulla on ollut wah muiden spedujen joukossa 15-vuotta. Ei ole tullut musta siltikään wahittajaa. "It's beer o'clock. Where's my riot?" |
Klapp 26.11.2011 12:45:01 | |
---|
Mad Professor Sweet Honey Overdrive. Vähän pelko persiissä luovuin torilla OCD:stä SHOD:n vuoksi (OCD oli vaan ihan liian rokkenroll mulle, sittenkin), mutta on tuo professori kyllä kaiken hehkutuksensa arvoinen. Ja koko drive-namiskan skaalalla, vieläpä, vaikka omat sointimieltymykseni ovat kovin hillityt. Lisäksi heräteostoksena orgasmo-gizmo: http://www.thomann.de/fi/planet_waves_ct03_pro_winder_tuner.htm Kivin lelu ikinä. "Tahdikkuus ja pidättyväisyys ovat aivan paikallaan ihmisten kanssa rupatellessa, mutta ei pidä kierrellä ja kaarrella, kun on kysymys musiikista."
-David Mitchell: Pilvikartasto |