Aihe: Pääsykoekappaleita
1
camppu
18.08.2011 11:45:04
Moi!

En löytänyt laulajilta tällaista keskustelua ja se on mielestäni aika olennainen, eli mitä hyviä pääsykoekappaleita tiedätte? On niin vaikeaa yhen kappaleen perusteella todistaa koko osaamisensa. Olen itsekin käynyt monissa pääsykokeissa ja laulanut niin jazzia kuin poppiakin, välillä säestänyt itse itseäni välillä joku toinen säestänyt, välillä ilman säestystä. Joten mielipiteitä ja kokemuksia kehiin! :)
freeze
03.11.2011 15:45:22
http://www.youtube.com/watch?v=wmWL73k11NA

tuossahan niitä on pitkä pätkä =))
wewwie
03.11.2011 23:20:39
camppu: Moi!

En löytänyt laulajilta tällaista keskustelua ja se on mielestäni aika olennainen, eli mitä hyviä pääsykoekappaleita tiedätte? On niin vaikeaa yhen kappaleen perusteella todistaa koko osaamisensa. Olen itsekin käynyt monissa pääsykokeissa ja laulanut niin jazzia kuin poppiakin, välillä säestänyt itse itseäni välillä joku toinen säestänyt, välillä ilman säestystä. Joten mielipiteitä ja kokemuksia kehiin! :)

Ehkä hieman voisi raottaa että minkähänlaisista pääsykokeista mahtaa olla kyse. Musiikkiopistoon? Idolsiin? Sibelius-Akatemiaan? Kaikenkaikkiaan hyviin pääsykoekappaleisiin menee ihan kohteesta ja laulajasta riippuen aika paljon laulumusiikkia Karjalan kunnaista beboppiin.
It is difficult to trust anyone whose instrument changes shape as he plays it!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)