DGV 11.11.2011 09:38:36 | |
---|
On muuten kamalaa uudelleenlämmittää soittoharrastusta muutaman vuoden bänditauon jälkeen. Kotisoittoon kun riittää periaatteessa 1 kitara ja joku pikkupurkki, kamapuoli köyhtyy jo parissa vuodessa aika paljon. Ja sitten kun ryhtyy perehtymään siihen, mitä kaikkea kivaa markkinoille neljässä-viidessä vuodessa tulee, sitä säntäilee pää kolmantena jalkana joka puolelle aivan hillittömäissä kaasuissa. Juuri nyt pitäisi saada stratoa joko ynkkämikeillä tai hot railseilla (no joo, ollaan rehellisiä: kummallakin vaihtoehdolla), ja sitten toisaalta lespa. Ja yksi aihiokitara tietynlaiseen säätämiseen, mutta sitä ei lasketa. Ja kotisoiton osalta microkuution voisi korvata jollain pienellä putkivermeellä. Ja eräs Martinin akkari on ollut jo monta vuotta tauosta huolimatta hankintalistalla. Bändikäyttöön vahvistin ja kasa efektejä tuli onneksi jo ostettua, eli onneksi järjellä pystyy selittämään itselleen, ettei mitään näistä tarvitse mihinkään. Kamalaa. Hevijuntti #666 "hevi on junttimusaa!!! junteista ei ole idolsiksi!!! " |
Vetehinen 11.11.2011 10:28:32 | |
---|
vvaltsu: Vaakainputit, ei ole tr00. Eipä tuossa munkaan linkittämässä ole kuvaa, mut 80-luvun alun vekottimissa luulis olevan pystyinputit, kun vaakainputit tuli vuonna '83. Tää on just se syy, miksi Koch Powertone II on mun valinta. Siinä on sentään pystyinputit!!1 Music is the best escape. |
Tawsky 13.11.2011 17:32:19 | |
---|
Bluetone-merkkinen vahvistin olis poikaa. Varmaan se Dusty Road tai Bluetone-malli olis mun mieleen. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Artist 15.11.2011 21:00:06 | |
---|
"They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
Kunnallisjäte 15.11.2011 21:40:05 | |
---|
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
Artist 15.11.2011 21:52:40 | |
---|
Kunnallisjäte: Kitarapajalle on just tullut tollanen tarjolle... Jep, siitähän tämä taas tuli mieleeni. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
Jii-Gee 15.11.2011 22:33:41 | |
---|
WHOLE LOTTA 70's
"You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns"
sirdickyj: Tajuuttekste ollenkaan et mitä täällä toiset kirjoittaa? |
Michi 16.11.2011 11:38:52 | |
---|
Ääh...pitkä lista tällä hetkellä GAS-lista on: Joku perusstrato, Les Paul Custom AI tai EB, Ceriatone Yeti, Ceriatone AFD#35, Marshall AFD, Marshall YJM, Ceriatone 2555, Marshall JMP w/ Cali Mod, Fulltone OCD, MXR EVH Phaser, Morley Tremonti, Digitech DigiDelay... tuossa kai nuo kiireisimmät. -Up The Irons!- |
author 16.11.2011 15:57:10 | |
---|
ostakaa kitara. multa. |
Antroid 17.11.2011 11:07:25 | |
---|
Tartteis Diezel Hagenin, Axe-Fx II:n ja Fractalin midilaudan. Pauttiarallaa kuus tonttua tarvisi ylimääräistä noihin, fuuu.... |
Räbbänä 23.11.2011 01:44:50 | |
---|
↑↑↓↓←→←→BA |
Antti1 23.11.2011 07:45:48 | |
---|
"Gradually slide from 12-bar Blues to a more Vivaldi-like cadenza. Intonation!" |
jniska 23.11.2011 07:56:40 | |
---|
ADEHD: Bluetone-merkkinen vahvistin olis poikaa. Varmaan se Dusty Road tai Bluetone-malli olis mun mieleen. Tuu testaamaan Bluetonea. Voin myydäkin ;-) Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
Argh, kimppatilaushuoneessa järkätään Ampmaker-kimppaa. Kaasuttais ostaa taas tuollainen leikkikalu kasattavaks, mutta talous ei kestä tällä hetkellä :/ "IntriguingMan: Siittimen läpsyttelyn todistajamieeeesss" |
novo 23.11.2011 20:21:12 | |
---|
ADEHD: Bluetone-merkkinen vahvistin olis poikaa. Varmaan se Dusty Road tai Bluetone-malli olis mun mieleen. Ihtiä kiinnostais pirusti se Cross Road, varsinkin, kun se ois sit melekeen miun nimikkovahvarim. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Krice 23.11.2011 22:13:56 | |
---|
|
Tawsky 23.11.2011 22:42:30 | |
---|
jniska: Tuu testaamaan Bluetonea. Voin myydäkin ;-) Sulla näkys olevan Plexi, vai onko useampi? Plexiklooni ei ENÄÄ minua kiinnosta. Mut katotaan jos ehkä joskus. novo: Ihtiä kiinnostais pirusti se Cross Road, varsinkin, kun se ois sit melekeen miun nimikkovahvarim. Crossroad olis juu kans varmaan kova. Siinä tais olla kolme kanavaa. Minulle riittäis kaks tai ehkä jopa yks. Kliiniä en niinkään tarvitse, vaan sellaisen särökanavan joka puhdistuu helposti volapotikalla. Jos sellaisen vahvarin sais, jossa toinen kanava ois se JCM800-tyyppinen ja toinen Soldano-tyyppinen. Luulis taipuvan Kolmannesta Naisesta Van Halenin kautta Bettencourt-soundeihin. Täytyy joskus neuvotella Bluetonen äiän kanssa mahdollisuuksista kun taloudellinen tilanne paranee. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
novo 23.11.2011 22:44:37 | |
---|
ADEHD: Crossroad olis juu kans varmaan kova. Siinä tais olla kolme kanavaa. Minulle riittäis kaks tai ehkä jopa yks. Kliiniä en niinkään tarvitse, vaan sellaisen särökanavan joka puhdistuu helposti volapotikalla. Jos sellaisen vahvarin sais, jossa toinen kanava ois se JCM800-tyyppinen ja toinen Soldano-tyyppinen. Luulis taipuvan Kolmannesta Naisesta Van Halenin kautta Bettencourt-soundeihin. Täytyy joskus neuvotella Bluetonen äiän kanssa mahdollisuuksista kun taloudellinen tilanne paranee. Riittäis mullekin kaks kanavaa, mutta sukunimi kun sattuu olemaan Tienhaara, niin ei se Dusty Road ihan yhtä lailla pärise :D Oishan mulla tuossa Carvin ja Lanikka mitkä vois periaatteessa myydä ihan vaan siks, että sais tuon, mutta oikeasti noilla vehkeillä pärjään paremmin kuin hyvin =) voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Tawsky 23.11.2011 22:48:49 | |
---|
novo: Riittäis mullekin kaks kanavaa, mutta sukunimi kun sattuu olemaan Tienhaara, niin ei se Dusty Road ihan yhtä lailla pärise :D Oishan mulla tuossa Carvin ja Lanikka mitkä vois periaatteessa myydä ihan vaan siks, että sais tuon, mutta oikeasti noilla vehkeillä pärjään paremmin kuin hyvin =) Tuollaista mun suunnittelemaa vahvistinta (Marshall+Soldano) ei ole varmaan Bluetone tehnyt vielä kellekkään. Jos mulle joskus tuollanen tulee niin kai se pitää joku korni nimi sille keksiä. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
novo 23.11.2011 22:54:42 | |
---|
ADEHD: Tuollaista mun suunnittelemaa vahvistinta (Marshall+Soldano) ei ole varmaan Bluetone tehnyt vielä kellekkään. Jos mulle joskus tuollanen tulee niin kai se pitää joku korni nimi sille keksiä. Cornflakes? Kornit murot? voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |