Weetoz 18.11.2011 16:56:03 | |
---|
Evansin "Real Feel" treenipadi. Vanha Vic Firthin padi kävi yhtäkkiä helisemään perhanan ärsyttävästi, enkä saanut sitä hiljenemään vaikka yritin kaikkia mahdollisia purkkaviritelmiä. Pakko oli ostaa uusi. Lisäksi tuli ostettua todella kriittisen tärkeä ja pakollinen lisäys peltirintamalle, eli Meinl 6" Byzance Brilliant Splash. |
iekku84 18.11.2011 20:54:15 | |
---|
Pearl MLX 12"x10" vahattu mahonki sävyinen Pearl BLX 12"x10" Red mikä lie? runko, vanteet ja muhvi siis lugit puuttuu. Joku 16"x16" 8lug lattiatomi? 2kpl pearl tukevia tellinkien alaosia 2kpl pearl L rautoja Kiitos ja anteeksi |
passe 18.11.2011 21:09:47 | |
---|
Beyerdynamic Opus 99. F:ssä tarjouksessa. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
Bobana 18.11.2011 21:25:52 | |
---|
Speedy: Phonicceihin viisteet, samoiten kierros kalvoja.. Voi persetti että on kallista muovia.. Monta settiä olen omistanut ja monia kalvoja ostanut, mutta eka kerta kun ostin koko settiin kaikki kalvot kerralla.. Ambassador clearit/coatedit tomeihin, basariin Coated emperor ja evans EQ3, toivottavasti pölähtääpi.. Mistäs muuten koppasit noi Jazz-Phonicit...? Aika harvinainen koko joka tapauksessa basarille. Ne on maailmalla hinnoissaan. Ai nyvvai??! |
RstoU 19.11.2011 09:54:25 | |
---|
Bobana: Mistäs muuten koppasit noi Jazz-Phonicit...? Aika harvinainen koko joka tapauksessa basarille. Ne on maailmalla hinnoissaan. Minulta polkuhintaan.. No, oli ne kyllä kokoomaerä ja puutteelliset ja ruotsalaisten raiskaamat (paitsi rungot ja rauta), eli sopiva puuhaprojekti. :) |
Speedy 19.11.2011 11:17:25 | |
---|
RstoU: Minulta polkuhintaan.. Hö, ilon pilaaja..=) No, oli ne kyllä kokoomaerä ja puutteelliset ja ruotsalaisten raiskaamat (paitsi rungot ja rauta), eli sopiva puuhaprojekti. :) Niin tuo kymppinen on ainakin ohuempi, kuuluu kai ollakkin, kun ainakin badget ja leimatkin muistaakseni olivat samanlaiset muitten kanssa.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
ferodoz 19.11.2011 13:45:48 | |
---|
Handmade in Finland. #348 |
Guido 21.11.2011 01:59:44 | |
---|
Tämän vuoden toisella puoliskolla tullut haalittua seuraavaa: 14" new beatit, 20" k-custom ride ja 17" k dark crash. Ja basariin uus kalvo, 20" powerstroke3 coated. En ole varmaan kymmeneen vuoteen ostanut mitään peltejä, tänä vuonna oikein sitten innostunut.... |
majuku 21.11.2011 09:25:24 | |
---|
Toteutin pitkäaikaisen pakkomielteen flatseistä pari vkoa sitten. On kyllä hassut härpäkkeet, rummuiksi niitä ei viitsi sanoa. - It's business in the front and party in the back - |
Sonormies 21.11.2011 17:45:36 | |
---|
DW 9000-spedu. On kyllä ai-van lois-ta-va. Hip hei! Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
markkuliini 21.11.2011 17:47:42 | |
---|
Sonormies: DW 9000-spedu. On kyllä ai-van lois-ta-va. Hip hei! Nopeasti tuli! Hyvä kun tykkäät. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Sonormies 21.11.2011 18:00:16 | |
---|
Tiistaina tilasin ja tänään oli perillä. Kiinnostuin aikoinaan ysitonnisesta nimenomaan Markkuliinin hehkutuksen perusteella. Mietin, että voiko DW:n 5000:sta parempaa spedua ollakaan. Kyllä voi. Kokeilin myös Pearlin Demon Drivea, mutta se ei ollut ollenkaan mun jalalle tehty. Kiitos, Mage, alkuinnostuksesta! Olen aina ollut sitä mieltä, että on hyvä polkea, kun on kunnon vehkeet. Ja nyt on rumpuosastollakin. :-)))) Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
jazzmies 21.11.2011 18:15:57 | |
---|
Yamahan rumpuräkki viidellä klämpillä ja pari 800-sarjan symbaalitelinettä. Räkki on tulevaisuuden juttu! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Tombo 21.11.2011 18:47:26 | |
---|
jazzmies: Yamahan rumpuräkki viidellä klämpillä ja pari 800-sarjan symbaalitelinettä. Räkki on tulevaisuuden juttu! Jess! Popkornit tulelle ;) t "...drums sound like someone shitting on a tin roof..." |
ferodoz 21.11.2011 19:04:28 | |
---|
jazzmies: Yamahan rumpuräkki viidellä klämpillä ja pari 800-sarjan symbaalitelinettä. Räkki on tulevaisuuden juttu! Toivottavasti olet tosissasi. Nimittäin mun mielestä toi Yamahan räkki on oikeasti hyvännäköinen.. Handmade in Finland. #348 |
jazzmies: Yamahan rumpuräkki viidellä klämpillä ja pari 800-sarjan symbaalitelinettä. Räkki on tulevaisuuden juttu! Ei se ainakaan menneisyyden juttu ole ollut. :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
hollmi-5 21.11.2011 20:51:54 | |
---|
markkuliini: Ei se ainakaan menneisyyden juttu ole ollut. :D Ai ei vai ;) 20-luvulla kaikki pantiin räkkiin... Soundit, piuhat ja kajarit. |
hansakemanelius 21.11.2011 22:14:03 | |
---|
Sonormies: Tiistaina tilasin ja tänään oli perillä. Kiinnostuin aikoinaan ysitonnisesta nimenomaan Markkuliinin hehkutuksen perusteella. Mietin, että voiko DW:n 5000:sta parempaa spedua ollakaan. Kyllä voi. Kokeilin myös Pearlin Demon Drivea, mutta se ei ollut ollenkaan mun jalalle tehty. Kiitos, Mage, alkuinnostuksesta! Olen aina ollut sitä mieltä, että on hyvä polkea, kun on kunnon vehkeet. Ja nyt on rumpuosastollakin. :-)))) Demon driven säädöissa on vaihtoehtoja vaikka muille jakaa. Jonkin aikaa ähellettyäni sain kaikki kohdalleen enkä vaihtaisi pois, vaikka sen nimi vähän pelottaakin tällaista ei-metallimiestä...:) Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
markkuliini 21.11.2011 22:53:31 | |
---|
hansakemanelius: Demon driven säädöissa on vaihtoehtoja vaikka muille jakaa. Jonkin aikaa ähellettyäni sain kaikki kohdalleen enkä vaihtaisi pois, vaikka sen nimi vähän pelottaakin tällaista ei-metallimiestä...:) Suoraveto ei ole kaikkia varten. Ne on helposti yliherkkiä seuraamaan ihan jalan joka pikku liikettä. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
hollmi-5 21.11.2011 22:57:21 | |
---|
markkuliini: Suoraveto ei ole kaikkia varten. Ne on helposti yliherkkiä seuraamaan ihan jalan joka pikku liikettä. Mutta se jalan seuraaminen on mulle ihan parasta tuossa Demonissa. Mikään muu kokeileman pedaali ei ole yhtä hyvä seuraamaan jalkaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |