Mika Kangas 18.11.2011 20:59:39 | |
---|
Täytyy kokeilla jos kävisi tuuri lippujen kanssa. Kuitenkin kuunnellut bändiä kasarilta saakka, välillä vähemmän ja välillä enemmän. |
rheinone 18.11.2011 21:25:18 | |
---|
Mika Kangas: Täytyy kokeilla jos kävisi tuuri lippujen kanssa = kentälle? Joo, tai no piippuhyllylle ei ainakaan kantsu lähteä. Mä en ainakaan enää lähde. |
Mika Kangas 18.11.2011 21:28:43 | |
---|
rheinone: = kentälle? Joo, tai no piippuhyllylle ei ainakaan kantsu lähteä. Mä en ainakaan enää lähde. Kenttä minullakin automaattisesti tähtäimessä. Katsomopaikka on ollut hyvä ainoastaan kerran kun näin Metallican areenalla. Mutta niillähän on lava keskellä kenttää. Ja kyllähän keikalla pitää vähintään seistä, istuminen on jotenkin allekirjoittaneelle epäluonnollista. |
MV 19.11.2011 13:53:15 | |
---|
Pakko se on lähteä saatana. Mukavasti menee keikkoihin taas rahnaa, Macca, Chili peppers ja Sabbath. |
yellow 19.11.2011 15:30:34 | |
---|
Turhan suolaiset lippuhinnat, enpä tiedä viittiikö tonne mennä |
yellow: Turhan suolaiset lippuhinnat, enpä tiedä viittiikö tonne mennä Ihan samaa osastoa ne on ollut viime vuosina kaikki, Metallicat ja Kissit ja Maidenit. |
Supertzar 23.11.2011 11:10:37 | |
---|
Jaahas, näköjään olivat liput ennakkomyynnissä www.eventclub.fi :n kautta ja hyvin on kauppa käynyt: Kenttä, seisova Loppuunmyyty Alakatsomot, pitkät sivut Loppuunmyyty Alakatsomot, pääty Loppuunmyyty Missasin tämän mahdollisuuden täysin. Tietääkö kukaan tästä eventclubista sen tarkemmin? Ilmeisesti lippuja on ollut myynnissä rajoitettu määrä ja huomenna tulee julkisen myynnin kautta lisää? Pakko tulla... |
Supertzar 23.11.2011 11:12:36 | |
---|
...ja näköjään joku sankari jo kauppaa kenttälippuja huuto.net:ssä 150 euron "osta heti" kappalehintaan. S..tanan trokarit. |
mrk 23.11.2011 11:13:50 (muokattu 23.11.2011 11:17:10) | |
---|
Supertzar: Jaahas, näköjään olivat liput ennakkomyynnissä www.eventclub.fi :n kautta ja hyvin on kauppa käynyt: Kenttä, seisova Loppuunmyyty Alakatsomot, pitkät sivut Loppuunmyyty Alakatsomot, pääty Loppuunmyyty Missasin tämän mahdollisuuden täysin. Tietääkö kukaan tästä eventclubista sen tarkemmin? Ilmeisesti lippuja on ollut myynnissä rajoitettu määrä ja huomenna tulee julkisen myynnin kautta lisää? Pakko tulla... Ei noilla mitään järin suuria kiintiöitä ole myynnissä. Huomenna saa lisää, tosin ostajiakin on liikkeellä enemmän kuin tarpeeksi. Eventsclubiin voi liittyä jollakin vuosimaksulla yksityishenkilöt tai sitten yritysten kautta. Elisan/Saunalahden asiakkaille oli myös oma ennakkomyynti tänä aamuna. Kenttäliput sai helposti. Eipähän tarvitse huomenna stressata. "Short On Long Term Goals" |
Supertzar 23.11.2011 11:16:51 | |
---|
Voitko kertoa tarkemmmin tästä Elisan ennakkomyynnistä? (olen meinaan itsekin asiakas, mutta ei mitään tietoa tällaisesta tullut) Vai menikö nekin jo? |
mrk 23.11.2011 11:18:11 | |
---|
Supertzar: Voitko kertoa tarkemmmin tästä Elisan ennakkomyynnistä? (olen meinaan itsekin asiakas, mutta ei mitään tietoa tällaisesta tullut) Vai menikö nekin jo? www.elisasisapiiri.fi . Yläkatsomoon saisi vielä muutamia paikkoja. "Short On Long Term Goals" |
Supertzar 23.11.2011 11:20:45 | |
---|
Jaa, no ei siitä sitten sen enempää. Täytyy yrittää kenttälippuja huomenna. Tänks anyway. |
Guitaristi 23.11.2011 14:48:05 | |
---|
Vitun ennakkomyynnit. Huomenna pari tuntia ennen myynnin alkua jonottamaan ja kenttäliput on pakko saada. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Topa- 23.11.2011 16:05:57 | |
---|
Vois kytätä netistä lippuja ja myydä ne huuto.netissä. Mitä nuista kannattais pyytää siellä? |
Lancelot 23.11.2011 18:03:21 | |
---|
Topa-: Vois kytätä netistä lippuja ja myydä ne huuto.netissä. Mitä nuista kannattais pyytää siellä? Kehtaat vielä sanoa ääneen tommosia. |
Bald Anus 23.11.2011 21:10:04 | |
---|
Tuolla lippu.fi -sivustolla lukee tuo R-kioskin tapahtumanumero, saisiko niitä sieltäkin ostettua? Monet kerrat keikkalippuja ostaessa olen miettinyt samaa, mutten ole vielä uskaltanut mennä ärrällä käymään lippujen menettämisen toivossa. |
Borlag 23.11.2011 21:11:34 | |
---|
Bald Anus: Tuolla lippu.fi -sivustolla lukee tuo R-kioskin tapahtumanumero, saisiko niitä sieltäkin ostettua? Monet kerrat keikkalippuja ostaessa olen miettinyt samaa, mutten ole vielä uskaltanut mennä ärrällä käymään lippujen menettämisen toivossa. Hyvällä tuurilla voi, eli jos osuu kohdalleen myyjä joka osaa systeemiä käyttää. Kaikki eivät tosiaan osaa, kun on matkakorttien lataaminen tai leffojen vuokraaminenkin ylivoimaista. |
mrk 23.11.2011 21:15:06 | |
---|
Borlag: Hyvällä tuurilla voi, eli jos osuu kohdalleen myyjä joka osaa systeemiä käyttää. Kaikki eivät tosiaan osaa, kun on matkakorttien lataaminen tai leffojen vuokraaminenkin ylivoimaista. Ja sen ainoan kerran kun olen ärrälle tyhmyyksissäni mennyt, oli yhteyden täysin jumissa. Paras luottaa omaan tietokoneen käyttötaitoon, eikä ärrän tai lähimarketin tädin. "Short On Long Term Goals" |
Bald Anus 23.11.2011 21:15:07 | |
---|
Borlag: Hyvällä tuurilla voi, eli jos osuu kohdalleen myyjä joka osaa systeemiä käyttää. Kaikki eivät tosiaan osaa, kun on matkakorttien lataaminen tai leffojen vuokraaminenkin ylivoimaista. Sääh. Arvon, että menisikö sitä Oulun Stockmannin eteen jonottamaan helvetin aikaisin (6-7 välillä), yrittäisikö saada netistä vai menisikö tuohon 100 metrin päähän siihen ärrälle... Jaksaisi nyt edes katsoa moneltako se aukeaa. |
Borlag 23.11.2011 21:18:14 | |
---|
mrk: Ja sen ainoan kerran kun olen ärrälle tyhmyyksissäni mennyt, oli yhteyden täysin jumissa. Paras luottaa omaan tietokoneen käyttötaitoon, eikä ärrän tai lähimarketin tädin. Tätä suosin itsekin. Useimmiten homma hoituu kätevimmin ruuhkabussissa duunimatkalla puhelimella nettiä selaillen. Tarvitse mitään jonotuksista välittää, taikka ajoista milloin paikat aukeaa. |