Aihe: Kalliit huippu rummut..
1 2
migi666
30.03.2004 20:56:54

Jeps, nyt on alkanut tää homma vähän horjua väittelyn suuntaan, niin eiköhän pysytä vaan pää ideassa "Huippurumpuja Matti Meikäläiselle".
Speedy
30.03.2004 23:02:17

Niin... Ja jos Speedy olet sitä mieltä, että Nykänen ja Weckl ovat täysin oppineita, eivätkä yhtään treenaa, niin kysyppä herroilta itseltään. Weckl käy opettajalla säännöllisesti ja on kamoistaan aivan hirmuisen tarkka jäbä. Nykäsellä on useita esikuvia ja se ei pidä itseään maapallon parhaana, vaan katselee avoimin mielin ympärilleen ja kehuu muita ihan estoitta.

Tarkotin vain, että Nykänen tahi Wekkeli soittaisi aivan paskasti jos sillä on milleniumi, mutta meikäläinen joka on aivan paska rumpali, soittaisi DW:llä miljoona kertaa paremmin kun kukaan muu, jolla ei ole DW:tä..

Ette te nyt varmaan ymmärtäny pointtiani, mutta kaikkeni annoin, joten...

Ei rummut tee rumpalia, joten tyhmää kuvitella, että ostaessaan kallitt rummut osaa soittaa hyvin..=I

Itse olen tehnyt niin, että olen ostanut jotain parempaa sitten, kun olen oppinut jonkun uuden, ja merkittävän jutun. Näin ollen inspiraatiota olen saanut siitä, että kun sen osaan, niin saan jotain, eikä toisin päin. Mutta kukin tyylillään..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
wille_eemeli
03.04.2004 18:08:58
Ei rummut tee rumpalia, joten tyhmää kuvitella, että ostaessaan kallitt rummut osaa soittaa hyvin..=I

Hyvin puhuttu ja vieläpä totta. Tätä minäkin olen aina säännöllisin väliajoin yrittänyt muistuttaa ihmisille. Syleilläänkö toverini? :D
No ohase varma!
hollmi-5
04.04.2004 09:40:35 (muokattu 04.04.2004 09:41:05)
Oma mielipiteen hyvien rumpujen motivoivasta vaikutuksesta treenimäärän lisääntymisen kautta tapahtuvaan taidon lisääntymiseen on nyt ymmärretty Speedyn toimesta väärin.

Siis: Ei hyvät rummut paremmaksi automaattisesti tee. Paremman kuuloiseksi kyllä ja ajan kanssa taidotkin paranevat, kun viitsii niillä hyvillä kannuilla vedellä useammin sitä treeniä, kuin niillä huonoilla.
Mika Hollström
MoonDog
04.04.2004 12:43:19
Siis: Ei hyvät rummut paremmaksi automaattisesti tee. Paremman kuuloiseksi kyllä ja ajan kanssa taidotkin paranevat, kun viitsii niillä hyvillä kannuilla vedellä useammin sitä treeniä, kuin niillä huonoilla.

Tätä mieltä minäkin olen. Minä ainakin saan itse aina lisää intoa soittamiseen, kun hankin jotakin uutta settiini, ja etenkin uudet pellit pakottavat aina takaisin setin taakse. Jos huippuhyvät rummut eivät tätä tee niin mikä sitten? :)
Shit just doesn't happen, it takes effort.
migi666
04.04.2004 13:39:55

Tätä mieltä minäkin olen. Minä ainakin saan itse aina lisää intoa soittamiseen, kun hankin jotakin uutta settiini, ja etenkin uudet pellit pakottavat aina takaisin setin taakse. Jos huippuhyvät rummut eivät tätä tee niin mikä sitten? :)

Ihan samaa mieltä olen, parempia peltejä/rumpuja lisää
---> lisää treenejä....!!!!
Speedy
04.04.2004 19:19:15

Siis edelleen.. en puhunut mitään siitä treeni innon lisääntymisestä, mikä on kyllä totta.. Vaan tarkotin, että sillä hetkellä kun se rumpali istuu siihen setin taakse, niin sen taidot ei lisäänny potenssiin setin hinnalla.. Ja rumpalin taitoja kai mitataan (jos mitataan) sillä hetkellä kun se soittaa, eikä sillai, miten se soitaa sitten parin vuoden päästä.. Mutta jos pääsette huippu diileille sillai, niin Good for you..=I
MoonDog
04.04.2004 19:34:26
Kyllä kyllä. Ymmärsin yskän jo aiemmin.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
hollmi-5
04.04.2004 19:38:45 (muokattu 04.04.2004 19:39:33)
Nääs miks ostaa viimesen päälle huippu setti, jos soittaa vaan harrastuksena.. rahansa voi tunkia muuhunkin paljon turhempaan..;) Starclassit ei lisää musikaalisuutta, paradiddlejen tai tuplien nopeutta sen enemmän kuin Millenniumitkaan..

Muuten, määritelkää soittotuntuma.. Musta soittotuntuma lähtee kalvoista, niiden kireydestä, ja kapuloista. Itse rummulla musta ei ole niinkään merkitystä, paitse ehkä mielellisesti.. Mutta edelleenkään, hyvä mieli ei tee hyvää rumpalia..*IHMO*

Noita lauseitasi olen kommentoinut.
Mika Hollström
Speedy
04.04.2004 20:33:29

Aha aha.. sorgen..=I
DimensionZ
08.04.2004 23:45:30

Osta Yamahat. Ne on parhaat.
Tottakai se on hyvä, se on Yamaha.
Timi
09.04.2004 20:52:04
Mielen kiinnolla seuraan keskustelua rummuista ja niiden virityksistä sillä usean vuoden keikkailun jälkeen,en vieläkään osaa virittää rumpuja niin kuin haluaisin niiden kuullostavan,ja kuitenkin heitän vain tanssikeikkaa,mutta silti,Asiasta toiseen,olen käyttänyt jo monta vuotta basarissa trikkeriä,ja en vois tulla toimeen ilman sitä,sitä mieltä on myös muut bändin kaverit
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)