Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Black Sabbath Hartwall Areena 23.5.2012
1 2
Mikke-poika
18.11.2011 10:21:37 (muokattu 18.11.2011 10:22:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tulihan se vahvistus:
 
http://www.livenation.fi/event/267062/black-sabbath-tickets
 
79/75 eur....
 
Ron McGovney
18.11.2011 12:59:38 (muokattu 18.11.2011 13:07:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kellään tietoa tuosta 22. päivän ennakkomyynnistä?
 
E: Taitaa meinata vaan Live Nationin Events Clubin ennakkomyyntiä...
 
HaloOfFlies
18.11.2011 17:01:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuonne ehdottomasti.
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Funkånaut
18.11.2011 17:36:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iommi ja Butler ois kiva nähdä soittokykyisen runpalin ja osaavan laulajan kera, ku kerta tää alkuperäskokoonpano on tullut jo nähtyäkin.
 
God made Me FUNKY, 'cause Baby I'm a Star! Kuuntelen tälläistä
obiwan
19.11.2011 10:08:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pomon ehdotuksesta tehdään duunipaikan virkistysmatka keikalle :) toimii!
 
seppo2
21.11.2011 20:55:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

******* että ottaa päähän, kun olen intissä juuri tuolloin. jää kyllä näkemättä jotain ainutlaatuista mitä ei tulla varmaan enään näkemään KOSKAAN!
 
mrk
23.11.2011 08:03:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.elisasisapiiri.fi ennakkomyynti käynnissä. Permantoliput irtosi helposti.
 
"Short On Long Term Goals"
Loijaa
23.11.2011 10:19:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mrk: www.elisasisapiiri.fi ennakkomyynti käynnissä. Permantoliput irtosi helposti.
 
Enää ei ollut permantopaikkoja saatavilla, kun saunalahden tunnuksilla koetin ostaa. Yläkatsomosta tarjosivat, mutta pitää huomenna koittaa saada parempi paikka.
 
God damn, it's the PUSHER!
MV
23.11.2011 10:51:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mrk: www.elisasisapiiri.fi ennakkomyynti käynnissä. Permantoliput irtosi helposti.
 
Vitun perseestä kaikki ennakkomyynnit. Sama aika kaikille ja reilu peli.
 
Wespa
23.11.2011 15:16:39 (muokattu 23.11.2011 15:18:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Iommi ja Butler ois kiva nähdä soittokykyisen runpalin ja osaavan laulajan kera, ku kerta tää alkuperäskokoonpano on tullut jo nähtyäkin.
 
No et sitten sitä uudemmalla kokoonpanolla ollutta Sabbathia käynyt katsomassa kun viime vuosina pariinkin otteeseen useammankin keikan Suomessa heittivät? Siitä ei oikein enää rumpali ja varsinkaan laulaja paremmaksi tule..
 
Edit. typo, ja itse toki olin molemmilla kerroilla, harmittaa vaan kun Sauna Open Airin vedon missasin, se oli vissiin se kovin, ainakin ko. keikalta taltioitu Die Young on paras koskaan, ihan käsittämätön.
 
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Funkånaut
23.11.2011 17:02:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wespa: No et sitten sitä uudemmalla kokoonpanolla ollutta Sabbathia käynyt katsomassa kun viime vuosina pariinkin otteeseen useammankin keikan Suomessa heittivät? Siitä ei oikein enää rumpali ja varsinkaan laulaja paremmaksi tule..
 
Edit. typo, ja itse toki olin molemmilla kerroilla, harmittaa vaan kun Sauna Open Airin vedon missasin, se oli vissiin se kovin, ainakin ko. keikalta taltioitu Die Young on paras koskaan, ihan käsittämätön.

 
Jaa Heaven and Hell? Kävin mä sitä kattomassa -07 Saunassa, ja oli kyl mahtava veto.
 
God made Me FUNKY, 'cause Baby I'm a Star! Kuuntelen tälläistä
Pajatzo
24.11.2011 10:03:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan mahdollista että järjestävät uuden seuraavalle päivälleh.... ? Meni sen verran vauhdikkaasti nuo liput!
 
Mess with the best, fuck the rest!
Borlag
24.11.2011 10:06:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pajatzo: Onkohan mahdollista että järjestävät uuden seuraavalle päivälleh.... ? Meni sen verran vauhdikkaasti nuo liput!
 
Onhan se aina mahdollista. Tosin huomenna saa lippuja taas, samoin ensiviikolla kun varattuja lippuja pistetään takaisin jakoon. Aivan turha ottaa huonompia paikkoja heti siinä pelossa että jäisi kokonaan ilman. Itse ostan liput vasta kun veronpalautukset tulee, ja aivan varmasti tulee kenttäliput. Kuten aina.
 
Pajatzo
24.11.2011 10:25:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Borlag: Onhan se aina mahdollista. Tosin huomenna saa lippuja taas, samoin ensiviikolla kun varattuja lippuja pistetään takaisin jakoon. Aivan turha ottaa huonompia paikkoja heti siinä pelossa että jäisi kokonaan ilman. Itse ostan liput vasta kun veronpalautukset tulee, ja aivan varmasti tulee kenttäliput. Kuten aina.
 
Itse en uskaltanut kyllä olla ottamatta... Liian monesti jäänyt trokareitten armoille. Tosin jos jostakin nyt permantoliput tarjolle ilmestyvät niin siinä tapauksessa liput tänne sisäänostohintaan myyntiin!
 
Mess with the best, fuck the rest!
Mikke-poika
24.11.2011 10:27:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pajatzo: Onkohan mahdollista että järjestävät uuden seuraavalle päivälleh.... ? Meni sen verran vauhdikkaasti nuo liput!
 
Itse en tuohon usko. Muistaakseni Ozzy kieltäytyy esiintymästä peräkkäisinä päivinä.
 
Eqi
24.11.2011 10:37:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukavasti oli ennakkomyynti toiminut kun 09:05 pääsin läpi netistä ja ei yhtään tikettiä jäljellä.. samaan aikaan yritin päästä läpi kahdella puhelimella.
 
http://www.ekinet.com/
LepakonNahka
24.11.2011 11:06:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viidentenä jonossa lippupisteellä ja vaille kenttälippua jäin, edes jonon ensimmäinen ei saanut kuin katsomolippuja. Ihme hommaa.
 
Silkki
24.11.2011 11:25:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin kymmenentenä jonossa Mikkelin Graanilla, ja vain ensimmäinen sai lipun. Sen jälkeen virkailija ilmoitti, että vain pyörätuolipaikkoja jäljellä. Eipä ole ennen näin käynyt, että olen jäänyt kokonaan ilman lippuja... No pitää kyttäillä noita peruutuspaikkoja.
 
Aion erottua joukosta piponi avulla.
Umas
24.11.2011 11:26:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hattuhyllylle sain liput. Klo 9.00 ei saanu enää netistä kenttälippuja.
 
Möö
Kylyma
24.11.2011 12:07:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kentälle sain liput kuin ihmeen kaupalla ilmeisesti ja kovin kivuttomasti. 8.50 tein tunnarit lippu sivulle ja klikkailin menemään..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «