Rhapa 16.11.2011 20:03:54 | |
---|
MegaMan: Sehän vaan pienentäisi levyn katetta aivan turhaan, eikö? Holopainen ei oikein vaikuta sellaiselta jannulta, jolle uuden levyn julkaisussa kate on tärkein asia. |
janezki_ 16.11.2011 20:25:28 (muokattu 16.11.2011 20:27:40) | |
---|
MegaMan: Viime levyn jälkeen budjetti kasvoi kuulemma n. 200 000 euroa, Muistaakseni sanoivat että tää levy tehtiin puolella siitä budjetista mikä DPP-levyyn käytettiin... Tai sitten muistan väärin... Elokuvaan sitten uppos rahaa ihan urakalla. EDIT: sori tästä olikin jo yläpuolella. Pitäs aina lukee kaikki viestit ensin... Mie oon vaan basisti... |
Tuomoo 16.11.2011 21:49:55 | |
---|
Kuuntelin äsken tuon uuden sinkun. Ei nappaa sitten yhtään, ei todellakaan. Ensinnäkään mä en tykännyt Dark Passion Playllakaan Aneten äänestä, eikä tämä fakta ole vielä tähänkään hetkeen asti muuttunut. Onhan tuo sinkku vähän enemmän tehty Aneten äänelle mitä aikaisemmat biisit, mutta ei, joku siinä vaan riipii. Dark Passion Playlla oli joitakin hyviä biisejä, mutta aika laihaksi sekin jäi mun korvissa. Odotan tältä levyltä kyllä paljon enemmän, mutta vielä kun pääsis sinuiks tuon Aneten äänen kans. Sääh. "IntriguingMan: Siittimen läpsyttelyn todistajamieeeesss" |
Mohla 16.11.2011 22:27:11 | |
---|
Höh. Missä viipyy räikeät vastaväitteet mun Abba-analyysille? "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
Vesihiisi 16.11.2011 22:27:20 (muokattu 16.11.2011 22:29:22) | |
---|
Hetken tätä ketjua luettuani olen tullut seuraaviin johtopäätöksiin: 1. Uusi sinkkubiisi on paska, koko levy on paska. 2. Levy on aivan liian kallis, ja lisäksi siihen on käytetty omia rahoja. Ihan järjetöntä menoa. Myös edellinen levy oli aivan liian kallis, täysin pösilöä laittaa rahaa moiseen kun samat saundit irtoaisi halvemmallakin. 3. Sinkkubiisi kuulostaa Abbalta, eikä ole metallia eikä oikein mitään muutakaan. 4. Anetten ääni on huonompi kuin Tarjan, ja itse asiassa Tarjan aikana kaikki oli muutenkin paremmin kuin nykyään. 5. Sinkkubiisin videon takia tulisi kokea myötähäpeää, voisi jopa hävetä silmät päästään jos oikein hävettäisi. Nasse menee nyt ottamaan vähän viinaa, jotta ei masentuisi valittajien kirjoituksista. |
Meadow 16.11.2011 22:29:11 (muokattu 16.11.2011 22:29:30) | |
---|
Vesihiisi: Nyt hetken tätä ketjua luettuani olen tullut seuraaviin johtopäätöksiin: 1. Uusi sinkkubiisi on paska, koko levy on paska. 2. Levy on aivan liian kallis, ja lisäksi siihen on käytetty omia rahoja. Ihan järjetöntä menoa. Myös edellinen levy oli aivan liian kallis, täysin pösilöä laittaa rahaa moiseen kun samat saundit irtoaisi halvemmallakin. 3. Sinkkubiisi kuulostaa Abbalta, eikä ole metallia eikä oikein mitään muutakaan. 4. Anetten ääni on huonompi kuin Tarjan, ja itse asiassa Tarjan aikana kaikki oli muutenkin paremmin kuin nykyään. 5. Sinkkubiisin videon takia tulisi kokea myötähäpeää, voisi jopa hävetä silmät päästään jos oikein hävettäisi. Ja pointtisi on? Onko tämä vain toinen tapa sanoa, että meidän muiden mielipiteet on vääriä eikä meiän naitvissiä saa kritisoida? |
Vesihiisi 16.11.2011 22:41:38 | |
---|
|
apropoo 16.11.2011 23:25:58 | |
---|
carnation: Marcolla on myös kaksi partaa. järjetöntä... lahjoittaisi toisen köyhille |
Super-Jari 17.11.2011 06:02:46 | |
---|
Mohla: Höh. Missä viipyy räikeät vastaväitteet mun Abba-analyysille? Kyllä minä siinä kuulen Abbaa, mutta sitä on mahdotonta sanoa huonoksi asiaksi. Abba rules ok. |
Dipsetcityboy: Mitä jos Masse on tyttö? Onko hänen mistään viestistään käynyt varmuudella ilmi, että hän olisi mie... poika? Ite en muista. |
JanneO 17.11.2011 08:16:48 | |
---|
Quru: Siis ei vittu, jätkä on tehny kovaa duunia jokusen kymmentä vuotta ja kehtaa ostaa talon! Ei jumalauta mikä sell-out. joo, siis nyt loppu naitvissien ja tarottien sekä kaikkien muitten kuuntelu missä hietala on, että saatana kehtaakin mennä jonkun talon ostamaan. Kyllä pitäis asua jossain hikisessä 15m2 yksiössä perheineen, ei se muuten ole truu. |
Twinkle 17.11.2011 08:18:35 | |
---|
Quru: Siis ei vittu, jätkä on tehny kovaa duunia jokusen kymmentä vuotta ja kehtaa ostaa talon! Ei jumalauta mikä sell-out. kai pointti oli siinä, että se tämän threadin mukaan asuu herroiksi, sillä on miljardin ökytalo, autotallissa lentokone ja muuta trololoota. Ökytaloksi tuo on kuitenkin aika vaatimaton. |
Tuomoo 17.11.2011 09:47:30 | |
---|
"IntriguingMan: Siittimen läpsyttelyn todistajamieeeesss" |
d3monilaama 17.11.2011 10:22:12 (muokattu 17.11.2011 10:28:08) | |
---|
JanneO: joo, siis nyt loppu naitvissien ja tarottien sekä kaikkien muitten kuuntelu missä hietala on, että saatana kehtaakin mennä jonkun talon ostamaan. Kyllä pitäis asua jossain hikisessä 15m2 yksiössä perheineen, ei se muuten ole truu. Hoho riittääkö tällainen? http://asunnot.oikotie.fi/talon-tiedot/117922/tapiolantie-11-kerava Asui nimittäin vanhan luokkakaverin naapurissa, taitaa olla kuvassa tuo ensimmäinen ovi oikealta. E: Tai sitten se oli keskimmäinen, en muista tarkkaan. No sama se. Naiset on hyviä. Niitä on keskimäärin mukavampi panna kuin miehiä. |
sagarn 17.11.2011 19:37:39 | |
---|
Tuomoo: Aivan normaali. Ei tuossa ole mitään ökyä, ei sinnepäinkään. Itse asiassa kotona vanhemmillakin on suurempi talo mitä tuo, ja porukat on ihan maanviljelijöitä, ja niillä hommilla nyt ei ainakaan rikastu. Melko ruma ite olisin ostannu kunnon kartanon. |
novo 17.11.2011 22:02:53 | |
---|
sagarn: Melko ruma ite olisin ostannu kunnon kartanon. Miten sun ulkonäkö tähän liittyy? voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Vesihiisi 17.11.2011 22:08:23 | |
---|
|
rakula 18.11.2011 01:04:19 | |
---|
Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa. |
Quru 18.11.2011 07:48:56 (muokattu 18.11.2011 07:50:28) | |
---|
Marcon tulot 74000, eli ei tässä nyt mistään Hummerissa hummeria syövästä kermaperseestä voida puhua. Empun tulot 40000, Jukalla 80000, Holopaisella parisataa tonnia. Taitavat nostaa liksaa firmastaan, eli tulot voivat vaihdella paljonkin sen mukaan paljonko sitä käyttisrahaa nyt tarvitsee. Mutta kun katsoo esim. Lauri Tähkää tuolla listalla, voi todeta ettei se, että levyä menee kuuskytviistonnia jenkeissä ei takaa, että yhtyeen jäsenet voisivat syödä pelkkää kaviaaria ja paskoa raakatimantteja, ainakaan ns. "rivimiehet". E: Ennemmin katsis vaikka myydä asuntoja kuin soittaa bändissä jos massia haluaa, Jethro Rostedt 310000. Dipsetcityboy: Mitä jos Masse on tyttö? Onko hänen mistään viestistään käynyt varmuudella ilmi, että hän olisi mie... poika? Ite en muista. |
aivokuolio 18.11.2011 07:57:31 | |
---|
Täytyy myös muistaa tämmönen homma että bändi ei tainnu tehdä keikkaa viime vuonna. |