Aihe: Nightwish
1 2 3 4 575 76 77 78 79207 208 209 210 211
kiriminni
15.11.2011 11:58:54
Ja rahastusta yritetään:
YLE,"Kunnianloukkausjutun oikeudenkäynti Nightwish-kirjasta alkaa"...

Ihmisen peruspaskamaisuus eli kosto käyttöön,kun saadaan potkut.
Wradlin
15.11.2011 12:46:57
kiriminni: Ja rahastusta yritetään:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111514759239_uu.shtml

Onkos tuo Marcelo saanut joskus potkut Nightwishistä?
kiriminni
15.11.2011 14:10:31
Wradlin: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111514759239_uu.shtml

Onkos tuo Marcelo saanut joskus potkut Nightwishistä?

Ei,mutta Tarja Turunen on saanut potkut.
Siis yhteinen kostoretki.
Wradlin
15.11.2011 14:20:11
kiriminni: Ei,mutta Tarja Turunen on saanut potkut.
Siis yhteinen kostoretki.

Juu no ihan miten vain.
Quru
15.11.2011 15:31:12 (muokattu 15.11.2011 15:32:01)
kiriminni: Ja rahastusta yritetään:

Käsittääkseni Turusella itsellään ei ole mitään tekemistä oikeudenkäynnin kanssa eikä ollut potkujen jälkeen vihamielinen entisiä yhtyetovereitaan kohtaan.
Dipsetcityboy: Mitä jos Masse on tyttö? Onko hänen mistään viestistään käynyt varmuudella ilmi, että hän olisi mie... poika? Ite en muista.
Rhapa
15.11.2011 17:14:42
novo: Mistä minä tiiän, en minä harrasta tätä lajia sen kummemmin. Ilmeisesti silti sohasin jonnekin, harvassa ketjussa kukaan näin innokkaasti juttujani noteeraa.

En nyt ihan noilla ansioilla alkais henkseleitä paukuttelemaan. Ei se sohiminen nyt niin vaikeata ole.
sagarn
15.11.2011 22:28:37
Vaikka kova nightwish fani olen, en ymmärrä miksi nightwish on muka metallia. IMO ainakaa nämä kaksi uusimpaa albumia.
Mohla
16.11.2011 00:22:09

Pitää nyt tästä ihmetystä herättäneestä Abba-vertauksesta sanoa sen verran, että kun kuulin ton biisin radiosta ekan kerran (sattui olemaan se ensiesitys), niin kyllä tosta kertsistä tuli heti Abba-fiilikset.

Miksikö? Olen kuunnellut lapsena Abbaa mun porukoiden takia paljon. Abbahan aikoinaan voitti Euroviisut ja tuli muutenkin ilmiöksi nimenomaan tietyn soundinsa ja tietyntyylisten sointu- ja melodiakulkujensa takia. Nämä on edelleen niin helposti tunnistettavat jutut, että yhä 2010 -luvulla voidaan joistain biiseistä sanoa niiden olevan "Abbamaisia". Eikä siinä oo mitään pahaa tai väärää. Abban juttu vaan on niin voimakas ja omintakeinen, että ihmisille jotka ovat joskus Abbaa kuulleet, tulee tietyista jutuista heti voimakas Abba -assosiaatio.

Tästä ihan samasta on kyse tässä Nightwishin biisissä. Ei siinä oo mitään sen ihmeellisempää. Ei se tee biisistä mitenkään parempaa tai huonompaa. Siinä on vaan Abbamainen kertsi. Ja mikäs siinä, on niitä paskempiakin kertsejä kuultu.

Mä en oo koskaan kuunnellu Nightwishiä, vaikken nyt oo sitä mitenkään vihannutkaan. Tää on vaan mun huomioni tähän asiaan. Mä en ymmärrä miks tästä pitää vaan vouhottaa niin hirveesti.

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
novo
16.11.2011 00:24:49
sagarn: Vaikka kova nightwish fani olen, en ymmärrä miksi nightwish on muka metallia. IMO ainakaa nämä kaksi uusimpaa albumia.

Heviä, metallia, jotain. Kelle mitäkin.
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Rhapa
16.11.2011 09:49:09
novo: Tuskin sääkään kovin montaa MM-mitalia oot pokannu, vaikka oot joskus hiihtäny!!!111 Nii! Älä tuu tänne aukoo!

Olin aina puhdas urheilija enkä koskaan käyttänyt kiellettyjä aineita. Ehkä se selittää huonon menestykseni hiihdon saralla.
laakeri
16.11.2011 15:55:28
Hieman koomisia nuo mahtipontiset jousisovitukset tuossa sinkkubiisissä, kun ottaa huomioon että kyseessä on kevyt pop-kappale. En tiedä onko tämä yleinenkin ilmiö NW:n musiikissa, mutta tuossa se ainakin kuulosti omaan korvaan melko teennäiseltä. Tosin saattaa toimia albumilla paremmin.
janezki_
16.11.2011 17:24:36
sagarn: Vaikka kova nightwish fani olen, en ymmärrä miksi nightwish on muka metallia. IMO ainakaa nämä kaksi uusimpaa albumia.

Olet nightwish fani ja sinun mielestä ei ole metallia... (huokaus syvään)... Mitäköhän helvettiä olet mahtanut kuunnella?
Mie oon vaan basisti...
janezki_
16.11.2011 18:16:27
En voinut vastustaa kiusausta kun nuo Amazonin samplet uudesta lätystä löysin.

http://anetteolzon-nightwish.blogspot.com/

Ja tuo ei ole mikään Anetten virallinen blogi juttu (jos joku luulee). Kuunnelkoon ken kerkeää ennenkuin Nuclear Blast ehtii poistaa. Linkit löytyy tuon ylläolevan linkin oikeeta laitaa vähän alas.

Kuulostaa kyllä hyvältä vaikka 30sek. pätkistä nyt vaikee mitään analyysia repiä. Marcoa kuuluu paljon ja se on hyvä.
Mie oon vaan basisti...
sagarn
16.11.2011 18:57:29
janezki_: Olet nightwish fani ja sinun mielestä ei ole metallia... (huokaus syvään)... Mitäköhän helvettiä olet mahtanut kuunnella?

Ehkä sinä voit valaista mitä esim. tämä storytime on? särö ei minun mielestä tee metallia musiikista.
MegaMan
16.11.2011 19:09:19
Tuota uutta Nightwishin biisiä kun kuuntelin, niin ei voi taas muuta ku ihmetellä että miks ihmeessä jätkät työntää satoja tuhansia euroja levyn tekoon kun se loppujen lopuksi kuulostaa saundillisesti ihan samalta kuin miltä Nightwish on viimeset 7 vuotta kuulostanu?!?!?!?! Viime levyn jälkeen budjetti kasvoi kuulemma n. 200 000 euroa, mutta saundissa se ei ainakaan kuulu mitenkään huomattavasti. Aivan älytöntä rahan haaskausta, varsinkin kun nykypäivänä yhä useampi bändi tekee ihan pro-saundia omissa kotistudiossa puoli-ilmaiseksi.
Minä juon kossua!!!
TheMurno
16.11.2011 19:29:50
Meadow: kill me now

Äläs nyt. Hän on 70/80-luvulla syntynyt. Hän tietää mistä puhuu.
Fake and gay
kärsä
16.11.2011 19:41:22

Kieltämättä kuulostaa soundien puolesta liian samalta kuin edellinen, en ole vertaillut peräkkäin kuunnellen, mutta liian sama fiilis tuli. En pitänyt kauheasti. Mutta eipä ole kyllä mikään musiikki aikoihin sytyttänyt kunnolla, ei soundien eikä muunkaan puolesta. Kyllästynyt varmaan kaikkeen metallilta haiskahtavaan.
Lego
16.11.2011 19:45:40
Kumma kun uuden levyn kynnyksellä alkoi taas joku mediarumba tuon Kapulan korvausvaatimusten myötä, liekö pojilla pikku diili..

Uutta levyä ei jaksa kyllä tuon sinkun perusteella odottaa mutta mielenkiinnosta pakko katsastaa että mitä sieltä tulee.
Me gusta. SWOLLEN EYE VIEW Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan.
MegaMan
16.11.2011 19:53:10
En tiedä mistä olet moista kuullut, mutta toiseksi uusimassa Soundissa Jukka Nevalainen sanoi, että Imagenaerum syntyi huokeammin, kuin Dark Passion Play ja lopulliseksi hinnaksi jäi 400000e.
Sitten taas Imagenaerum leffa on asia erikseen ja Nevalainen epäili sen kokonaisbujetin jäävän 3-4 miljoonan euron välille.

No en tunne Nightwishin jätkiä henk.koht. eli täytynee luottaa haastatteluihin joita bändi lehtiin antaa. Jossain toisessa julkaisussa pojat ilmoittivat, että Dark Passion Play maksoi 300 000 € ja että uusi levy maksoi n. 500 000 €. Tiedä häntä sitten.......

luulen että sen takia, koska on ylimääräistä rahaa, ei oo muutamista kymppitonneista kiinni

Käsittääkseni ei ole ollut mitään ylimäärästä rahaa kun on jouduttu nimenomaan omia rahoja levyyn investoimaan (Dark Passion Play). Sitäpaitsi olisi äärimmäisen huonoa bisnestä laittaa vaan rahaa palamaan levynteossa kun nyt sitä vaan sattuu olemaan. Sehän vaan pienentäisi levyn katetta aivan turhaan, eikö?
Minä juon kossua!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)