En tiedä siitä roudattavuuden helppoudesta, tuo 410HLF painaa kuitenkin n. 50kg, ja tuossa 810:ssä (75 kg) on siirtely tehty kokolailla helpoksi kun on se invavessan kauhukahva siellä takana yhdistettynä käteviin pyöriin. Tietysti fyysinen koko on pienempi, eli pakuun jää enemmän tilaa 410:n kanssa, ja siihenkin saa pyörät kyllä kiinni (vai onko ne oletusarvoisesti siinä kiinni - aivan sama). Ja hinta on valitettavan usein ratkaisevassa osassa hankintoja tehdessä, joten ihan käypä ratkaisu tuo 410:kin on, jos on pakko saada Ampegia. 410HLF:ssä on tuo mainitsemasi kauhukahva ja pyörät alla kuten rantasaunassakin. 410HLF:n saat myös helpommin roudattua henkilöautossa, tosin ei sitä ehkä oikeen mihinkään miniin kuitenkaan tunge :-) Kaikki ovat lisäksi 4-ohmisia, joten laajennettavuutta ei yleisimpien vaffareitten kanssa oikein ole. Tosin esim. yhden rantasaunan luulisi riittävän hieman vaativampaankin tilaisuuteen... Ei sitä laajennettavuutta välttämättä 410HLF:n kanssakaan tartte, riittänee isompiinkin keikkapaikkoihin ja tarvittaessa voi vetää vielä PA:n kautta. Jos haluat yhden hyväsoundisen kohtuullisen kokoisen kaapin ja tarttee olla Ampeg niin 410HLF on loistava valinta. En voi kuin suositella. Don't break the groove. |
410HLF:ssä on tuo mainitsemasi kauhukahva ja pyörät alla kuten rantasaunassakin. 410HLF:n saat myös helpommin roudattua henkilöautossa, tosin ei sitä ehkä oikeen mihinkään miniin kuitenkaan tunge :-) Niinpä näyttää olevan, ehdin vain katsoa PR-410HLF:n läpileikkauskuvan ennen kun tuli kiire studiolle, siinä ei kyseistä loistokapinetta näytä olevan. Oppia ikä kaikki. Ei sitä laajennettavuutta välttämättä 410HLF:n kanssakaan tartte, riittänee isompiinkin keikkapaikkoihin ja tarvittaessa voi vetää vielä PA:n kautta. Se on aina parempi mitä vähemmällä tavaramäärällä pärjää. Itse olen tottunut roudaamaan pinoani mukana - pitää saada kokovartalohierontaa - mutta hyvä homma jos sinulle riittää yksi skobe. Tässä nähdään taas se, että kun ollaan hankkimassa uutta kalustoa, pitäisi jokaisen itse omin kätösin ja korvin testaamalla tarkastaa kyseisten vempeleitten sopivuus omaan käyttöön. Se että kaverilla vehkeet toimii ei takaa sitä että itsellä toimii (heh heh). http://www.helionprog.com |
tuo torilla oleva swr ei varmaan olis paskempi värkki. hinta on tipahtanu tällä hetkellä 850 euroon. itse kävin ko. heebolta juuri ostamassa octabassin pois. Ei oo paha hinta toi kun vertaa et mitä uus maksaa,en nyt muista mut Hellas-piano noita myy uutena et sieltä voip kysästä. Marcus Miller käytti tollasta ennen ku siirty EBS kamoihin. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |