Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ltd MH-1000 vai KH-602
1
Sampsuli
14.11.2011 13:32:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees elikkä nyt olisin kahden välillä. Kumpaa porukka kannattaa enemmän? Kokemuksia? Molemmissa original floydrose. ja molemmilla hintaaa rapiat 500e. Tosin MH-1000 kanssa saisi casen mukaan. Kertokaa mielipiteenne. kiitos
 
Surut pois ja kukka rintaan
ibnz
14.11.2011 15:04:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IMO on kivempi virittää kitaraa, jonka lapa on ns. oikein päin :) Onhan noissa tietysti erona vielä MH:n kaareva kansi. Itse tykkään sellaisesta aavistuksen enemmän.
 
markkuilari
15.11.2011 00:53:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä noissa juurikaan eroja soiton kannalta ole, KH:ssa on vähän litteämpi ja leveämpi kaula, joka on mulle ainakin parempi vaihtoehto. Muuten tossa MH:ssa on enemmän silmäkarkkia, jos sillä on merkitystä. Ei noihin virittimiin tarvii ton FR:n kans hirveen useasti koskea, jos ei virettä vaihtele.
 
machinehead72
15.11.2011 12:02:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Signature mallit on faneille, muut muusikoille (= Päätä itse kumpi oot.
 
http://maihinnousu.net/a/2404 Den of the lion --> Meininkiä Punkin ja Hard rockin välimaastosta
Wradlin
15.11.2011 14:22:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

machinehead72: Signature mallit on faneille, muut muusikoille (= Päätä itse kumpi oot.
 
Onks Les Paulien yms. soittajat siis vain faneja? :)
 
machinehead72
15.11.2011 23:43:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wradlin: Onks Les Paulien yms. soittajat siis vain faneja? :)
 
En tarkota itse kitaran muotoa, vaan että se on nimetty jonkun signatureksi. Esim. nimmari lavassa jne..
 
http://maihinnousu.net/a/2404 Den of the lion --> Meininkiä Punkin ja Hard rockin välimaastosta
markkuilari
15.11.2011 23:59:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tarkota itse kitaran muotoa, vaan että se on nimetty jonkun signatureksi. Esim. nimmari lavassa jne.
 
No, ei kai sen takia kannata mitään kitaraa hylätä, että siinä on joku nimi lavassa, jos se muuten on itelle sopivin ratkaisu. On saattanu muutama Les Paul lähteä kaupasta ihan pelkästään sen takia ku Slash on soittanu semmosella. Eli ei kannata vissiin semmostakaan hankkia. Onhan toi KH aika klisee.
 
Wradlin
16.11.2011 00:20:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

machinehead72: En tarkota itse kitaran muotoa, vaan että se on nimetty jonkun signatureksi. Esim. nimmari lavassa jne..
 
http://www.toogoodstudios.ca/files/gib1.jpg
 
No mutta sitähän tässä juuri hainkin, Lesterin nimmari lavassa tekee siitä jonkinlaisen 'signaturemallin' vaikkei se sitä tavallaan enää nykyään ole.
 
Jyrken
16.11.2011 06:34:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

machinehead72: En tarkota itse kitaran muotoa, vaan että se on nimetty jonkun signatureksi. Esim. nimmari lavassa jne..
 
Kyllähän noilla toistensa 'varsinaisilla' signatureilla useampikin tunnettu rokkistara vetää.
 
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Toums
16.11.2011 12:23:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MH-1000.
 
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
 
Stradlin: Toums on The Chosen One
-HP-
16.11.2011 14:53:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Signaturekitaroissa on myös aina nimilisä. Itse valitsisin ton mh-1000.
 
Immature asshole
Toums
17.11.2011 12:31:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli ehottomasti MH-1000, ellet halua olla kirk hammer ja sitte sun pitäs ostaa myös wah wah pedaali.
 
Stradlin: Toums on The Chosen One
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «