Basso-Aslak 30.10.2011 21:38:30 | |
---|
BassoSisko: Kohta maksetaan kulkulupia ja suojelumaksuja varmaan, jos sama meno saa jatkua. Sot sot, hys hys, kohta Suomen suvaitsevaisisto älähtää Mnetille kun täällä tällaista vihapuhetta suolletaan. Tässähän on vain kysymys heidän erilaisesta ja rikkaasta kulttuurista... Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä... |
Qsine 30.10.2011 22:41:14 | |
---|
Basso-Aslak: Sot sot, hys hys, kohta Suomen suvaitsevaisisto älähtää Mnetille kun täällä tällaista vihapuhetta suolletaan. Tässähän on vain kysymys heidän erilaisesta ja rikkaasta kulttuurista... Kommentti syyllistyy kahteenkin argumentaatiovirheeseen. Sekä kukkahattutädit sekä Astrid Thors puuttuvat, miksi? "Intercourse the penguin!" |
BassoSisko 31.10.2011 08:13:55 | |
---|
Basso-Aslak: Sot sot, hys hys, kohta Suomen suvaitsevaisisto älähtää Mnetille kun täällä tällaista vihapuhetta suolletaan. Tässähän on vain kysymys heidän erilaisesta ja rikkaasta kulttuurista... Niin totta, pyydän anteeksi ja suoritan katumusharjoitukset kymmenkertaisina. Hax pax max deus adimax. AAH |
isojussi 31.10.2011 10:15:55 (muokattu 31.10.2011 10:16:08) | |
---|
Qsine: Kommentti syyllistyy kahteenkin argumentaatiovirheeseen. Sekä kukkahattutädit sekä Astrid Thors puuttuvat, miksi? En tiä, mutta kyllä mulla on heille yks viesti: Kotio päin. Siinä vaiheessa kun noi perkele ruppee määrään kuka täällä saa kerjätä ja missä, niin äkkiä menolippu taskuun ja laivaan. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Tankero 31.10.2011 11:07:43 (muokattu 31.10.2011 11:07:53) | |
---|
HOHO Humppajyrä |
EP 31.10.2011 11:19:45 | |
---|
isojussi: En tiä, mutta kyllä mulla on heille yks viesti: Kotio päin. Siinä vaiheessa kun noi perkele ruppee määrään kuka täällä saa kerjätä ja missä, niin äkkiä menolippu taskuun ja laivaan. Taitaa olla myöhäistä, kyllä ne on tullu jäädäkseen, kiitos päättäjien. |
Qsine 31.10.2011 11:28:49 | |
---|
isojussi: En tiä, mutta kyllä mulla on heille yks viesti: Kotio päin. Siinä vaiheessa kun noi perkele ruppee määrään kuka täällä saa kerjätä ja missä, niin äkkiä menolippu taskuun ja laivaan. Kerran St.Urho's Pubissa Helsingissä kävi niin, että joku kattokaamäoonboheemi juoppo taiteilijantapainen oli ottanut hieman liikaa ja kun 120 desibelin jatkuva käninä alkoi ottaa porukkaa tarpeeksi hermoille, sanoi baarimestari, että ystävä, menepä kotiin. Äijä lähti vastarintaa tekemättä, mutta kääntyi vielä oviaukossa ja huudahti: "Minun kotini on siellä missä minä olen!!" "Intercourse the penguin!" |
EP 31.10.2011 11:38:53 | |
---|
Qsine: Kerran St.Urho's Pubissa Helsingissä kävi niin, että joku kattokaamäoonboheemi juoppo taiteilijantapainen oli ottanut hieman liikaa ja kun 120 desibelin jatkuva käninä alkoi ottaa porukkaa tarpeeksi hermoille, sanoi baarimestari, että ystävä, menepä kotiin. Äijä lähti vastarintaa tekemättä, mutta kääntyi vielä oviaukossa ja huudahti: "Minun kotini on siellä missä minä olen!!" Jäikö se siähen oviaukkoon sitten? |
Tankero 31.10.2011 12:54:40 | |
---|
Vievät suomalaisten kerjääjien työpaikat. Prkl. Humppajyrä |
pte57 12.11.2011 19:14:41 | |
---|
Basso-Aslak: Sot sot, hys hys, kohta Suomen suvaitsevaisisto älähtää Mnetille kun täällä tällaista vihapuhetta suolletaan. Tässähän on vain kysymys heidän erilaisesta ja rikkaasta kulttuurista... Niin kai. Jospa pitää noudattaa sen entisen basistin neuvoa, kun uskalsin arvostella hänen eiku-haitaristikokelastaan :" Joo, kato sä kuuntelet sitä niinku väärin!" "Vaikein asia soitonopettelussa on oppia olemaan soittamatta" - Mä |
EP 12.11.2011 19:39:11 (muokattu 12.11.2011 19:40:24) | |
---|
Se mikä vit*ttaa yleensäkin on kun "soittamisesta" kuulee, että sillä on joko täysin tai suurimmaksi osaksi jokin muu tarkoitus ..ja sitten se välinpitämättömyys! :/ |
pte57 12.11.2011 20:09:31 | |
---|
EP: Se mikä vit*ttaa yleensäkin on kun "soittamisesta" kuulee, että sillä on joko täysin tai suurimmaksi osaksi jokin muu tarkoitus ..ja sitten se välinpitämättömyys! :/ Kerjuuhanuristin pinnallinen tarkoitus on viihdyttää ja syvempi juttu on rahankeruu. Eipä ole meitsin eteen tullut yhtään viihdyttävää kerjuuhanuristia joten kannatan äänetöntä rahankeruuta. Muki kourassa napottavat äänettömät kerjäläiset toimivat nekin ikäänkuin kurjuuden näyteikkunoina joita ohikulkija voi mielessään huvikseen vertailla. Muuten, ajattelin joku kerta ottaa tallentimen mukaan ja äänittää kerjuuhanurointia riittävän pitkän ajan. Kotona voisi sitten etsiä mahdollisia kappalerakenteita, kertosäkeitä, toistoja yms. musiikillista ihan vaan tarkistaakseni tuleeko soitto suoraan rangasta sormiin vai onko kuultavat kappaleet oikein sävellettyjä jonkun toimesta. "Vaikein asia soitonopettelussa on oppia olemaan soittamatta" - Mä |
Timi 12.11.2011 22:15:02 | |
---|
pte57: Kerjuuhanuristin pinnallinen tarkoitus on viihdyttää ja syvempi juttu on rahankeruu. Eipä ole meitsin eteen tullut yhtään viihdyttävää kerjuuhanuristia joten kannatan äänetöntä rahankeruuta. Muki kourassa napottavat äänettömät kerjäläiset toimivat nekin ikäänkuin kurjuuden näyteikkunoina joita ohikulkija voi mielessään huvikseen vertailla. Muuten, ajattelin joku kerta ottaa tallentimen mukaan ja äänittää kerjuuhanurointia riittävän pitkän ajan. Kotona voisi sitten etsiä mahdollisia kappalerakenteita, kertosäkeitä, toistoja yms. musiikillista ihan vaan tarkistaakseni tuleeko soitto suoraan rangasta sormiin vai onko kuultavat kappaleet oikein sävellettyjä jonkun toimesta. En voi tietää.Toisaalta voin aavistaa jotta myös nuo äänettömät "Kerjäläiset"On valjastettu ja ohjattu tiukan käskyn mukaan?Luulen että takana on kuitenkin joku rikollisjärjestö?Mistä tulee rahat autoihin,matkalippuihin,Valtio maksaa lennot heille "Kotiin" ja kohta ovat täällä takaisin.Asiasta kolmanteen.Ei suurensuuri juttu.Mutta kuitenkin.Olin aikoinaan Kaisaniemessä keikalla ja vedin Dodgen parkkiin.Huomioin aluella olevan ulkomaan kilvissä olevan pakun,jossa näytti olevan asutusta.Heille näkyjään kelpasi kromatut pölykapselit ja paku oli lähtenyt. Vaikea.Mutta varma! |
manjaana 12.11.2011 23:11:54 | |
---|
Ukko: Tänään Tapiolan keskustassa soitti haitaria ihan osaava tyttö. Meillä soitti töissä suuta kolme osaavaa ja kun vältti silmä niin läks aula emännän kapula niien matkaan ja jostain Romanian suunnalta olivat.. =o( Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
pte57: Muuten, ajattelin joku kerta ottaa tallentimen mukaan ja äänittää kerjuuhanurointia riittävän pitkän ajan. Kotona voisi sitten etsiä mahdollisia kappalerakenteita, kertosäkeitä, toistoja yms. musiikillista ihan vaan tarkistaakseni tuleeko soitto suoraan rangasta sormiin vai onko kuultavat kappaleet oikein sävellettyjä jonkun toimesta. Ei tarvitse kuin vähän hitaammin kulkea ohi, niin jo huomaa että on opetettu "soittajalle" muutama sointukuvio joita sitten toistellaan. Hax pax max deus adimax. AAH |
EP 13.11.2011 13:07:49 (muokattu 13.11.2011 13:08:43) | |
---|
BassoSisko: Ei tarvitse kuin vähän hitaammin kulkea ohi, niin jo huomaa että on opetettu "soittajalle" muutama sointukuvio joita sitten toistellaan. Saattaa olla, mutta mä en oo kyllä noissa kuullu minkäänlaista toistuvaa sävelaihetta, edes muunneltuna, heh! :D E: Kyllä se on niin että hanurit pois. |
BassoSisko 13.11.2011 13:20:49 | |
---|
EP: Saattaa olla, mutta mä en oo kyllä noissa kuullu minkäänlaista toistuvaa sävelaihetta, edes muunneltuna, heh! :D E: Kyllä se on niin että hanurit pois. Mä olen kuullut melodianpätkiä sieltä täältä sitten jotain ihmeellistä siinä välissä. Sitä siis tarkoitin, mitä ikinä aiemmin kirjoitinkaan. Hax pax max deus adimax. AAH |
Klezberg 13.11.2011 13:22:38 | |
---|
EP: Saattaa olla, mutta mä en oo kyllä noissa kuullu minkäänlaista toistuvaa sävelaihetta, edes muunneltuna, heh! :D E: Kyllä se on niin että hanurit pois. En mä tiedä, kyllä minusta noita on niitäkin jotka soittavat ihan kelvollista ja hyvän fiiliksen herättävää musiikkia. Helsingin rautatieaseman nurkilla usein kuulee. Ja sitten on niitä jotka vetelevät paljetta ja painelevat nappeja. Enimmäkseen näitä jälkimmäisiä. Mutta nuo ensinmainitut taitaakin olla jo katusoittajia? huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta |
Ukko 13.11.2011 13:26:08 | |
---|
BassoSisko: Ei tarvitse kuin vähän hitaammin kulkea ohi, niin jo huomaa että on opetettu "soittajalle" muutama sointukuvio joita sitten toistellaan. Mutta kun ne vähätkin menevät ihan persiilleen. COVS jäsen nro 6 |
poppamies 13.11.2011 20:58:25 (muokattu 13.11.2011 20:58:56) | |
---|
Ukko: Mutta kun ne vähätkin menevät ihan persiilleen. Useimmilla menee. Varsinkin mummoilta villasormikkailla. En oo tavannut kuin sen yhden joka osas ihan oikeesti sittaa. Piti varsin käydä jututtamassa. Oli hyvin tarkka siitä että oli entisestä jugoslaviasta eikä mistään muualta. G strings are for strippers |