Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Line 6 Pocket Pod pimeni..
1
NikoK
11.11.2011 12:12:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko jollaki kokemuksia kyseisestä vempeleestä? Itellä meni äkkiväkkiä pimeeksi tuo laite.. vielä eilen rämpyttelin menee ja tänään ku olisin jatkanut siitä mihin eilen jäin, ei kyseinen rakkine enää käynnistynyt..
 
Käytän mukana tullutta AC/DC-virta-adapteria, adapterissa ei mittarin mukaan vikaa, paristoillakaan ei eloa tullut..
 
Jakakaa kokemuksia laitteesta ja jos tuohon en elämää enää saa niin vastaavanlaisista ehdotuksia
 
TY!
 
rize88-
11.11.2011 12:40:04 (muokattu 11.11.2011 12:42:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NikoK: Onko jollaki kokemuksia kyseisestä vempeleestä? Itellä meni äkkiväkkiä pimeeksi tuo laite.. vielä eilen rämpyttelin menee ja tänään ku olisin jatkanut siitä mihin eilen jäin, ei kyseinen rakkine enää käynnistynyt..
 
Käytän mukana tullutta AC/DC-virta-adapteria, adapterissa ei mittarin mukaan vikaa, paristoillakaan ei eloa tullut..
 
Jakakaa kokemuksia laitteesta ja jos tuohon en elämää enää saa niin vastaavanlaisista ehdotuksia
 
TY!

 
Ettei olisi kitaran in tai out liitännästä juotos murtunut? Muistaakseni tuohon ei tule virtaa, jos molemmat ei ole kytkettynä.
 
lonelyplayer
11.11.2011 21:40:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rize88-: Ettei olisi kitaran in tai out liitännästä juotos murtunut? Muistaakseni tuohon ei tule virtaa, jos molemmat ei ole kytkettynä.
 
Osta multa POD 300
 
NikoK
12.11.2011 17:13:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osta multa POD 300
Onko se tuo HD300 vai mimmosesta vimpaimesta kyse?
 
Onko tuolle Pocket Podille jotain vastaavia vimpaimia olemassa vai joutaako ostaa samanlaisen uuden? Sain kyllä juuri sellaiset saundit kuin olin halunnutkin tuosta vempeleestä... Ja se koko, hohoiiii ku kulki näppärästi mukana
 
lonelyplayer
12.11.2011 17:17:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NikoK: Onko se tuo HD300 vai mimmosesta vimpaimesta kyse?
 
Onko tuolle Pocket Podille jotain vastaavia vimpaimia olemassa vai joutaako ostaa samanlaisen uuden? Sain kyllä juuri sellaiset saundit kuin olin halunnutkin tuosta vempeleestä... Ja se koko, hohoiiii ku kulki näppärästi mukana

 
On kyseessä HD300 mutta ei POD vaan lattiamalli.
 
NikoK
12.11.2011 23:42:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerro vähä kokemuksia...
 
lonelyplayer
13.11.2011 20:43:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=194309&o=0
 
Tossahan sitä asiaa on...turha alkaa enään uudestaan kelaamaan :)
 
Muuki
16.11.2011 12:55:46 (muokattu 16.11.2011 12:57:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla kävi samaten pocket podille tuossa yks kuukausi. Ei vaan enää tullut laitteeseen eloa, yritin kaikkea; useita paristoja, räplätä inputteja/outputteja, plugeja, vähän jopa nyrkillä kopautin.

Ratkaisu: käytin muutaman kerran USB-johdon kanssa kiinni tietokoneessa (josta vehe sai luonnolisesti virtaa), muutaman kerran jälkeen jostain syystä taas käynnistyi paristoilla kun iskin kitaran kiinni.

En tiiä mikä bugi tuo oli, mutta herättely vaihtoehtoisen virtalähteen kanssa tuntui minulla auttavan.

EDIT: Mulla siis semmonen tilanne että virtalähdettä ei ole ollut ollenkaan.
 
M4ss3 m/: "Myytti: Kitarankielien paksuuden sopivuus on makukysymys."
NikoK
18.11.2011 11:52:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuki: Mulla kävi samaten pocket podille tuossa yks kuukausi. Ei vaan enää tullut laitteeseen eloa, yritin kaikkea; useita paristoja, räplätä inputteja/outputteja, plugeja, vähän jopa nyrkillä kopautin.
 
Ratkaisu: käytin muutaman kerran USB-johdon kanssa kiinni tietokoneessa (josta vehe sai luonnolisesti virtaa), muutaman kerran jälkeen jostain syystä taas käynnistyi paristoilla kun iskin kitaran kiinni.
 
En tiiä mikä bugi tuo oli, mutta herättely vaihtoehtoisen virtalähteen kanssa tuntui minulla auttavan.
 
EDIT: Mulla siis semmonen tilanne että virtalähdettä ei ole ollut ollenkaan.

 
pittääpä kokeilla, taisin samantapasta fixiä lukia joltai foorumilta, eipä muuta ku räpläämään ->
 
Muuki
21.12.2011 18:50:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei hele... Historia toistaa ihteään, nyt pimeni mullaki, eikä saa virtaa muka edes USB:stä. Oliko tähän kellään ratkaisua, vai onko nämä niin onnettomia vehkeitä että simahtavat itekseen?
 
M4ss3 m/: "Myytti: Kitarankielien paksuuden sopivuus on makukysymys."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «