Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 591 92 93 94 95112 113 114 115 116
päänahka
19.10.2011 21:55:15
ankkiz: http://www.google.fi/imgres?q=moles … 1t:429,r:4,s:32&tx=87&ty=36

Yllättävän hyvin nuo luomet näyttää tuonne tatuoinnin sekaan naamioituvan, vaikka niitä kierrettäisiin.

Laitahan linkki suoraan siihen kuvaan, tai ainakin sivulle jolla kuva on.
Entropia666
02.11.2011 10:47:37

Huomenna sitä taasen neulan alle. Pelko ja inho jalassa lisääntyy.
Rokkifotoja: H A J E . F I
Entropia666
04.11.2011 11:07:41

Entropia666: Huomenna sitä taasen neulan alle. Pelko ja inho jalassa lisääntyy.

...Ja sieltäpä vähän H.R. Giger -settiä nakuteltiin. Kuvasta kuvaa kunhan paranee.
dinghie
08.11.2011 17:41:21
Kävin tänään näyttämässä suunnitelmaa Firelinessä, Antti Rossi on kyllä hemmetin mukavan olonen jätkä. Paljon muuten muilla on maksanut n. 1/3 kyynärvarresta peittävä tatuointi? Anto hinta-arvion että 500-600 + alv. Toki, on tässä tulevassa aika paljon yksityiskohtia.
"Mun mielestä Kill em' all edustaa just semmosta alkumetallican meininkiä!" -turkulainen hevimedalmies
novo
09.11.2011 02:34:51
dinghie: Kävin tänään näyttämässä suunnitelmaa Firelinessä, Antti Rossi on kyllä hemmetin mukavan olonen jätkä. Paljon muuten muilla on maksanut n. 1/3 kyynärvarresta peittävä tatuointi? Anto hinta-arvion että 500-600 + alv. Toki, on tässä tulevassa aika paljon yksityiskohtia.

Rossi on teheny miulle linnun rintaan. Mukava heppuhan tuo ainakin meikän kohalla oli, mutta ilmeisesti Antillakin joskus vähän kehnompia päiviä. Hintaan en osaa sanoa mitään muuta kuin, että ilmeisen tyytyväisiä suurin osa asiakkaista on ollut.
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
arppah8
09.11.2011 13:07:24

Rossi oli mun vakkariasiakas kun olin Jyväskylässä vielä parturihommissa. Mukava kaveri.

Vieläkin on miettimisasteella tasapainottava kuva oikeaan käsivarteen vasurin kellon kaveriksi. Ei vaan ole tullut mitään kuningasideaa.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
dinghie
10.11.2011 11:04:07
Tajusin juuri tänään, että tatuointihan tulee peittämään ainaki puolet kyynärvarresta, sillä tekstiä tulee niin paljon. Hoho..!
"Mun mielestä Kill em' all edustaa just semmosta alkumetallican meininkiä!" -turkulainen hevimedalmies
Dominaattori
10.11.2011 12:15:22
Itellä on helvetin kova tatuointikuume. Pitäs vaan keksiä edes suurinpiirtein jokin idea minkä esittää tekijälle. Ei viitsisi ihan randomilla mennä kuitenkaan ottamaan.
Örp
Entropia666
11.11.2011 11:54:15

Dominaattori:Ei viitsisi ihan randomilla mennä kuitenkaan ottamaan.

Do it. Silleen ne parhaat tulee!
Migo
11.11.2011 13:12:20
Entropia666: Do it. Silleen ne parhaat tulee!

Juur näin. Mitä niitä miettimään, kuhan jotain kuvaa saa iholle.
Jos haluu olla oikein raju, niin ottaa mallikirjasta suoraan jotain.
"Miekiin oon monta kertaa omaa emäntää lyönyt. Vahingossa. Tosin, se ei oo ikuna ollunna blondi." -vvaltsu
teukka
11.11.2011 14:07:17
No jospa nyt ainakin jonkun aiheen keksii ensin, niin loput menee sitten lonkalta.
Valitsee tyylisuunnan tms. ainakin.
Niin mun hihakin vähitellen syntyy. Pari omaa juttua keksii yleisen biomechanical kuvion sekaan ja lopputuloksen näkee sitten valmiina.
Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa.
Migo
11.11.2011 14:33:43
teukka: No jospa nyt ainakin jonkun aiheen keksii ensin, niin loput menee sitten lonkalta.
Valitsee tyylisuunnan tms. ainakin.
Niin mun hihakin vähitellen syntyy. Pari omaa juttua keksii yleisen biomechanical kuvion sekaan ja lopputuloksen näkee sitten valmiina.

Kyl. Mä oon aina antanut tatuoijalle suunnittelutyön, mut idea on aina ollu hanskassa.
Siitä sit lähdetty rakentamaan ja aina olen tyytyväinen asiakas ollut.

Maaliskuussa alkais sit toisen käden täyttely. Toisen käden kun on nyt saanut valmiiksi, niin on ihan jees kaiken sen rasvashown yms. jälkeen. Nyt sitten kuitenkin sama taas edessä. :D
Mut eipä tuo haittaa, niin monasti jo homman tehnyt, et menee jo rutiinilla.
"Miekiin oon monta kertaa omaa emäntää lyönyt. Vahingossa. Tosin, se ei oo ikuna ollunna blondi." -vvaltsu
teukka
12.11.2011 14:33:34
Niin ja vaikka olikin viimeisen kuvan kanssa visioita jo päätettynä niin eikös ne menny uusiksi. Piti tulla kaunofontilla tekstiä "hauikseen" mutta Timppa oli eri mieltä. Ei olis ollut hyvän näköinen kun muu matsku ympärillä on tuota biomechanical tyyliä. Sitten etsittiin uutta fonttia ja jumalauta siitä tuli parempi kuin hyvä! Niin ja ei tule enempää skebojakaan nahkaan, käsivarteen. Näyttäs hassulta kun alue on kapea. Vaihdetaan siis nuottiavaimeen. Saa hienosti ympättyä sekaan.
Hyvin pitkälle kannattaa siis luottaa ammattilaisen visioon että mikä toimii ja mikä ei.
Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa.
BoNey
16.11.2011 14:37:13

Noniin sainpahan itekin ekan tatuoinnin otettua tuossa viikko sitten. Tehtiin half sleeveen ääriviivat ja varjostuksia, ja ens viikolla ois värityksen vuoro. Kuvituksena klassista (kliseistä) purjelaivaa, pääskyä ja kompassia. Koukkuunhan tähän jää samantien!
mipi
25.11.2011 20:09:49
Jes, viimeinkin uutta kuvaa ensi maanantaina Legacy Tattoossa!
G# maj Ab
Entropia666
30.11.2011 16:45:00

Tuommosta sitten tuli viime kerralla: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne … 1047905764_32757974_509641264_n.jpg

H.R. Gigerin piirros alunperin, Takomon Make printtas jalkaan. Huomenna sitten tuleekin jo uutta settiä...
Vainaja
30.11.2011 21:24:07
Komeeta on. Mutta Giger on kyllä loistava taiteilija ja tatskoina kuvat toimii loistavasti.

Mullakin on kuva ollu valittuna pitkän aikaa jo. Pitäs vaan sitä aikaa saada varailtua. Mietin vaan et mistä? Onkos kellään haisua esim. aiemmissa viesteissä mainitun Rossin Antin jonoista? Entäs millasta nakuttajaa löytyis Mikkelistä?
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
Entropia666
01.12.2011 12:35:37

Vainaja: Komeeta on. Mutta Giger on kyllä loistava taiteilija ja tatskoina kuvat toimii loistavasti.

Mullakin on kuva ollu valittuna pitkän aikaa jo. Pitäs vaan sitä aikaa saada varailtua. Mietin vaan et mistä? Onkos kellään haisua esim. aiemmissa viesteissä mainitun Rossin Antin jonoista? Entäs millasta nakuttajaa löytyis Mikkelistä?

Kolmisen kuukautta vissii on jonoja ko. puljuun. Soita ja kysy?

Eipä muuten nakuteltukkaan tänään kun aika peruuntui. Damn son.
-Lassi-
02.12.2011 13:25:22
Nyt on puolikas sleeve tehty. Kuvaa kunhan paranee, komia on. Putkassa tunkilla kävin ottaa. Taitava ja mukava kaveri eikä hintakaan ollut yhtään mahdoton.
-It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)