Aihe: Muusikko vitsejä:Lisätkää hyviä!
1 2 3 4 531 32 33 34 3560 61 62 63 64
Epämuusikko
09.11.2011 22:43:45
Ei se ole muusikkovitsi, jos sanan "muusikko" voi korvata sanalla X ja tarina ei kärsi!

Asiaan.

Budjetissa on reikä, oi Kreikka, oi Kreikka.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Ukko
10.11.2011 14:12:29

Epämuusikko: Ei se ole muusikkovitsi, jos sanan "muusikko" voi korvata sanalla X ja tarina ei kärsi!

Asiaan.

Budjetissa on reikä, oi Kreikka, oi Kreikka.

No mitäs muusikkoon viittaavaa tuossa on ?
COVS jäsen nro 6
Sax-pappa
10.11.2011 14:20:41
Ukko: No mitäs muusikkoon viittaavaa tuossa on ?

Olihan tuossa viittaus laulajiin Brita ja Eikka.
rintapek
11.11.2011 18:14:48

Epämuusikko:

"Budjetissa on reikä, oi Kreikka, oi Kreikka."

Näin lauloi Gröönin Eikka, oi Eikka, oi Eikka.
Mut täs on pikku seikka, on seikka, yks seikka.
Sen kerron pikku veikka, oi veikka, voi veikka...
rahat on loppu, mutta myydään Volvo.
One kind of music only - the good kind
jon lord
11.11.2011 20:53:46
Ukko: Oltu joskus 60 luvulla samalla keikalla niiden kanssa. JonLordikin oli mutta mahtaako enää muistaa. Ja tää on ihan tosi.

Muistan kyllä, ne oli todella isoja nimiä silloin ja kaikkia jännitti kun odotettiin niitä. Muuta en kyllä siitä muista, oliko jotkut pikkujoulut? Eikös me oltu "tienaripoikia"?
COVS jäsen N.o 3
Ukko
12.11.2011 12:48:47

jon lord: Muistan kyllä, ne oli todella isoja nimiä silloin ja kaikkia jännitti kun odotettiin niitä. Muuta en kyllä siitä muista, oliko jotkut pikkujoulut? Eikös me oltu "tienaripoikia"?

Jotain sellaista. Meikä oli Herodes, Jon oli Knihti ja Paice60 murjaanien kuningas. Useempikin keikka vedettiin tuolla kokoonpanolla.
COVS jäsen nro 6
Epämuusikko
14.11.2011 20:56:02
Chet Atkins maksoi varainsiirtoveron, Alvin Lee.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Kyllikki
15.11.2011 08:15:48
Epämuusikko: Chet Atkins maksoi varainsiirtoveron, Alvin Lee.

Beatles lähti ulkomaankeikalle. Paul, George ja Ringo varasivat laivaliput, John lennon.
Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
arppah8
17.11.2011 00:01:06 (muokattu 17.11.2011 00:01:28)

Piitlesit aloittelivat keikkaansa mutta Johnia ei näkynyt missään, kitarapiuhansa vaan lojui lavalla vailla käyttäjää. Paul tämän huomasi ja loihe lausumaan: "Kappas, lennonjohtohan se siinä!"
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Ukko
19.11.2011 18:25:26

Rumpali oli innokas golfin pelaaja (kuinka ollakaan). Italiassa lomaillessan päätti pelaamisen lomassa käydä bordellissa. Valkkasi mieleisensä tytön ja lähtivät huoneeseen hommiin. Rumpali intoutui jyystämään oikein kunnolla ja yhdessä vaiheessa ilotyttyö alkoi huutamaan isoon ääneen "nel foro sbagliato" ja jatkoi huutamistaan. Rumpali, itserakas kun oli, ajatteli että tyttö se kehuu suoritusta ja lisäsi painetta jyystämiseen. Tyttö huusi kahta kauheammalla äänellä samaa lausetta. Seuraavana päivänä rumpali lähti taas jatkamaan golfin pelaamista ja mukaan lähti suomea välttävästi puhuva italialainen kollega. Tällä luisti peli todella hyvin ja pallon jälleen upotessa koloon päätti rumpali antaa kollegalle kehut ja muisti edellis iltaisen ilotytön sanat. Niinpä rumpali taputti käsiään ja sanoi "nel foro sbagliato". Italian poika katsoi pitkään ja vastasi suomen kielellä. Mitä oikein tarkoitat, eihän pallo mennyt väärään reikään.
COVS jäsen nro 6
rintapek
19.11.2011 18:44:11

Olenko mä tän muistanu kertoa?

Oli niin iso pändi, et siinä oli peräti kaksi basistia. Toinen veti niin, et otelauta sauhusi, mut se toinen otti huomattavasti rauhallisemmin. No, siin soiton edetessä ja nuattilappuja käännellessä kävi sillai, että se nopea basisti putosi kartalta ja kysyi kollegalta et, psst... mis mennään?
Rauhallisempi basista vastas, et ei aavistustakaan... mä olen täs näppäilly vapaata Aata, eikä se on tuntunu häirittevän ketään.
One kind of music only - the good kind
Ukko
20.11.2011 18:00:53

rintapek: Olenko mä tän muistanu kertoa?

Oli niin iso pändi, et siinä oli peräti kaksi basistia. Toinen veti niin, et otelauta sauhusi, mut se toinen otti huomattavasti rauhallisemmin. No, siin soiton edetessä ja nuattilappuja käännellessä kävi sillai, että se nopea basisti putosi kartalta ja kysyi kollegalta et, psst... mis mennään?
Rauhallisempi basista vastas, et ei aavistustakaan... mä olen täs näppäilly vapaata Aata, eikä se on tuntunu häirittevän ketään.

Eihän tämä ole vitsi. Ihan normi basistista on kyse.
COVS jäsen nro 6
KanttoriPiiparinen
20.11.2011 21:18:41 (muokattu 21.11.2011 12:50:35)
Tämäkin juttu on melkein tosi.

Eikka harrasti alttoviulun soittoa ja teki päivätöitänsä huoltoasemalla. Eikan kaveri, Kale, joka sahasi alttoviulua työnään oopperassa pyysi kerran Eikkaa tuuraamaan itseään.

-En ehdi millään, selitti Kale. Tuli toinen keikka. Mene sinä oopperaan puolestani ja ole soittavinasi silloin kun pulttikaverisikin. Kyllä se siitä.

Eikka päätti auttaa kaveriaan hädässä ja suostui.

Konsertti alkoi ja kaksi alton soittajaa vilkuili toisiaan hieman hämmentyneen näköisenä. Tilanne oli hyvin kiusallinen ja Eikka päätti avautua:

-Miten tää oikein menee? Mä oon oikeesti Nesteellä töissä.

-En mä tiä. Mä oon Teboililla.
Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua.
EP
06.12.2011 18:29:16
Ei oo muusikkovitsi, mutta nauratti ihan sikana niin pakko laittaa tännekin:

Luokkaan oli tullut koulutarkastaja englannintunnille,joka istuutui pulpettiin kuuntelemaan opetusta. Opettajatar kirjoitti taululle englanninkielisen lauseen ja kysyi luokalta, mitä se tarkoittaa. Yksikään oppilaista ei viitannut. Hieman hermostuneena opettaja pyöritteli liitua sormissaan, kun se äkkiä tipahti lattialle. Hän kumartui nostamaan sitä.

Silloin Pikku-Kalle viittasi.

- No, Kalle, mi...tä tämä lause on suomeksi, opettaja kysyi.

- "Onpas siinä melkoinen bärse", Pikku-Kalle vastasi tomerasti.

- "Ulos!" opettaja huusi naama punaisena.

Pikku-Kalle nousi pulpetistaan, mutta ennen lähtöään hän sanoi vieressään pulpetissa istuneelle koulutarkastajalle: "Ei pitäis kuiskata jos ei tiedä..."
MrShaft
08.12.2011 06:16:20
jazzbass-73: Pakko saivarrella , mut SM58 on varmaan maailman suosituin laulumikki vieläkin.Kuvassahan on siis SM57 ....

Niin no vituiks meni tämäkin... mutta viesti meni perille, eli 57 olisi pitänyt olla tekstissä....
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
Kumiankka
10.12.2011 08:37:41
tuosta koulutarkastajajutusta vaan että muistaakseni meillä opettaja käski että kaikkien pitää viitata ja jos tietää oikean vastauksen niin oikealla muuten vasemmalla
Kumiankka
10.12.2011 08:44:36
tähän vaihdettu musiikkiaihe

Musiikkikauppias soitti tuohtuneena bändin PA:n omistajalle

- lupasit maksaa rahat tilille, nyt on jo vuosi mennyt eikä rahoja ole näkynyt. Tämä menee nyt ulosottoon

- no nyt en kyllä ymmärrä yhtään. Se teidän myyjä sanoi että tämä maksaa itse itsensä vuodessa, kun on niin helppo roudata eikä tarvi pakua tai peräkärriä
hvinnamo
25.12.2011 17:50:43
Kaksi muusikkoa oli kapakassa ryyppäämässä. Toinen oli huolissaan siitä, että seuraavana aamuna hän ei krapulassa muista, missä on seuraava keikka. Toisella oli kuitenkin ratkaisu pulmaan:
- Kuule, kun aamulla herätessäsi katseesi osuu johonkin, mitä olet illalla hokenut, niin muistat minne olit matkalla. Siis missä on huominen keikka?
- Varkaudessa.
Neuvon antanut muusikko alkoi hokea:
- Var... var... var... varpaat! Kun aamulla herätessäsi näet varpaasi, muistat että keikka on Varkaudessa. Näin muisti toimii.

Parin viikon kuluttua muusikot tapasivat uudelleen Toinen kysyi:
- Auttoiko antamani neuvo muistamaan keikkapaikkakunnan?
- Ei kovin hyvin. Ajoin Kyröskoskelle.
Kyllikki
25.12.2011 19:43:01
hvinnamo: Kaksi muusikkoa oli kapakassa ryyppäämässä. Toinen oli huolissaan siitä, että seuraavana aamuna hän ei krapulassa muista, missä on seuraava keikka. Toisella oli kuitenkin ratkaisu pulmaan:
- Kuule, kun aamulla herätessäsi katseesi osuu johonkin, mitä olet illalla hokenut, niin muistat minne olit matkalla. Siis missä on huominen keikka?
- Varkaudessa.
Neuvon antanut muusikko alkoi hokea:
- Var... var... var... varpaat! Kun aamulla herätessäsi näet varpaasi, muistat että keikka on Varkaudessa. Näin muisti toimii.

Parin viikon kuluttua muusikot tapasivat uudelleen Toinen kysyi:
- Auttoiko antamani neuvo muistamaan keikkapaikkakunnan?
- Ei kovin hyvin. Ajoin Kyröskoskelle.

Tuosta Kyröskoskesta tuli mieleeni, kun melontaurheiluseura Kyröskosken Pärske ja multialainen Multian Kilpa- ja KuntoUrheilijat kisailivat keskenään.

Tulostaululla urheiluseurojen nimet olivat lyhennetyt käytännön syistä:

KyrPä - MulKKU
Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)