thaapala 28.10.2011 21:00:13 | |
---|
Suomennoksen helmi luvassa: Kiehuva tulva pyyhkäisee maan Kuohuvat vedet kohisevat Tyylikkäät tuhon aallot Rakentuvat ja syöksyvät vastaan elämää Varjelemme tätä mahtavaa tulvan yötä Pelokkaat ovat heidän pulssinsa Nousemme, palaamme läpi helvetin porttien tyranneina pakenemme näkyvistä Riistetty ilma, vapiseva maa murtavat vuoret korkeat Lentävät demonit peittävät taivaan Kauhealla harhaoppisella ylpeydellään Musta ja laaja muodoltaan, olemukseltaan Kurjuuden järjestäjä sisältään Pyhyys kuihtuu kun enkelit päällystävät tietä syntiin Pakenemme tätä mahtavaa tulvan yötä pakanalliset pulssimme siunattuina Hyväilemme sisäistä, ohutta iloa Sulavan maan Mieltemme saastat sinua odottavat Vainoten taivaan helvetissä Ihmisen ylistys kääntynyt on kaudeksi Legioonien pimeyden. "Paljonkohan kätilöt näkee unia venyneistä pi**uista" -(nimi sensuroitu) |
thaapala 29.10.2011 18:49:23 | |
---|
Norjalaista rässäävää "bläkkiä" (laitan lainausmerkkeihin, ettei tule kategoriavirheitä riittämättömästä aineistosta johtuen) kyseessä. "Paljonkohan kätilöt näkee unia venyneistä pi**uista" -(nimi sensuroitu) |
thaapala 02.11.2011 17:22:16 | |
---|
Noh. Mustaa energiaa, kolmannelta täyspitkältä. "Paljonkohan kätilöt näkee unia venyneistä pi**uista" -(nimi sensuroitu) |
jerepih 06.11.2011 21:01:13 | |
---|
yrittäkääs joku ny arvata ku ei tää näytä oikeen etenevän... Nobody is perfect... my name is nobody |
thaapala 06.11.2011 23:01:07 | |
---|
Laitetaan vielä albumin nimi: Armoton. "Paljonkohan kätilöt näkee unia venyneistä pi**uista" -(nimi sensuroitu) |
eikö olis uuden paikka ku ei tuota näytä kukaan arvaavan Nobody is perfect... my name is nobody |
thaapala 11.11.2011 09:41:31 | |
---|
Tää on ihan paska peli... Aura Noir - Black Deluge Night oli siis kyseessä. :) "Paljonkohan kätilöt näkee unia venyneistä pi**uista" -(nimi sensuroitu) |
jerepih 11.11.2011 17:30:51 | |
---|
Mä voin pistää seuraavan... Vihreästä punaiseen päivät menevät ohi Odotamme merkkiä joka kertoisi miksi Tanssimmeko aivan yksin? Kerään tähtiä loistamaan sinulle Tänään niitä on vain vähän Aikojen merkki ystäväni Ei mikään hyvä suomennos mutta kelvatkoon... Nobody is perfect... my name is nobody |
Spirocore 12.11.2011 20:14:48 | |
---|
jerepih: Mä voin pistää seuraavan... Vihreästä punaiseen päivät menevät ohi Odotamme merkkiä joka kertoisi miksi Tanssimmeko aivan yksin? Kerään tähtiä loistamaan sinulle Tänään niitä on vain vähän Aikojen merkki ystäväni Ei mikään hyvä suomennos mutta kelvatkoon... In Flamesin "Trigger" You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose! |
jerepih 12.11.2011 20:54:25 | |
---|
Spirocore: In Flamesin "Trigger" Oikein! Nää mun lyriikat taitaa olla vähä liian helppoja ku heti arvataan... Nobody is perfect... my name is nobody |
Spirocore 12.11.2011 22:09:47 (muokattu 18.11.2011 09:56:22) | |
---|
jerepih: Oikein! Nää mun lyriikat taitaa olla vähä liian helppoja ku heti arvataan... Todellista unelmaa etsiessä hävinneet hetket Sydämestäni Antaisin kaiken vain tietääkseni Ajelehdin kauas Paljastuneessa totuudessa Täydellisessä järjestyksessä, elämä toistuu ikuisesti uudestaan Valo virtaa sisään altapäin Tämä elämä on jälleensyntynyt! Varjoista valoon Liikkuu halki ajan Toistuvassa kiertokulussa!
Edit: tätä musiikkia soittavat mm. djentelemannit. Edit 2: myös eräs Misha joka on joskus sanonut jotain jostain paristojen kuulumisesta taskulamppuihin Edit 3: oh come on, Bulb-miehen bändi? You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose! |
dinghie 18.11.2011 21:13:31 | |
---|
Spirocore: Varjoista valoon Liikkuu halki ajan Toistuvassa kiertokulussa! Pakko olla, Peripheryn All New Material? Ronttimus: Reikä se on massellakin. |
Spirocore 19.11.2011 01:35:08 | |
---|
dinghie: Pakko olla, Peripheryn All New Material? *dingdingding* Teidän vuoronne, arvon herra. You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose! |
jerepih 15.12.2011 15:12:30 | |
---|
Arvon herra on teidän vuoronne... tämä ei nyt etene! Nobody is perfect... my name is nobody |
Friedmanman 17.12.2011 11:08:02 | |
---|
Tämä ei nyt tunnu etenevän joten pistän tällaisen helpon että saatas homma käyntiin taas... "Jos puristat liskoani Pistän käärmeeni sinuun Olen romanttinen seikkailu Ja olen matelija myös" No niin kyllä pitäs tunnistaa, ja sori kun en nyt noudattanu sääntöjä mutta kun ei näyttäny menevän homma yhtään eteenpäin. |
spinningthingintheceiling 17.12.2011 11:44:25 | |
---|
"Jos puristat liskoani Pistän käärmeeni sinuun Olen romanttinen seikkailu Ja olen matelija myös" Juu ihan hyvin teit! Motörheadin Killed by Death on tämä. :) Ole nöyrä, älä nöyristele. |
spinningthingintheceiling 17.12.2011 11:58:01 | |
---|
Koska olen tuosta edellisestä aivan varma, niin laitan uuden samantien, jotta meininki olisi jouhevaa. :) Olemme syntyneet hallitsemaan valtiaina tuhkaksi poltamme laitumet torjumme heidän tapansa tyhjyyteen kaaos symmetriassa tämä kunniakas voitto pimeydessä vain me voimme nähdä Nimemme on nähnyt tulevaisuuden päälaukauksen kohde nyt jumala suoralta kädeltä ammuttu purppura aamunkoitto syösten esiin huomisen poikueen Ylitämme kaikki eliitin raivolla uusi järjestys on nouseva ja loistava kirjoitamme uutta historiaa samalla kun pyyhimme pois ja poistamme halu hävittää tästä maailmasta ihmissaasta heikot sivuun Ole nöyrä, älä nöyristele. |
Mad-Mike 17.12.2011 20:47:14 | |
---|
spinningthingintheceiling: Koska olen tuosta edellisestä aivan varma, niin laitan uuden samantien, jotta meininki olisi jouhevaa. :) Olemme syntyneet hallitsemaan valtiaina tuhkaksi poltamme laitumet torjumme heidän tapansa tyhjyyteen kaaos symmetriassa tämä kunniakas voitto pimeydessä vain me voimme nähdä Nimemme on nähnyt tulevaisuuden päälaukauksen kohde nyt jumala suoralta kädeltä ammuttu purppura aamunkoitto syösten esiin huomisen poikueen Ylitämme kaikki eliitin raivolla uusi järjestys on nouseva ja loistava kirjoitamme uutta historiaa samalla kun pyyhimme pois ja poistamme halu hävittää tästä maailmasta ihmissaasta heikot sivuun Pelkkä veikkaus mutta Testament-The New Order Dreadmonboogaloo |
spinningthingintheceiling 17.12.2011 22:45:03 | |
---|
Eb-tuning: Pelkkä veikkaus mutta Testament-The New Order Sorry, eipä ole se. Annetaan jo pientä vinkkiä, jottei jumita turhaan pitkiä aikoja. Tässä yhtyeessä laulaa herrasmies, jonka ulkonäössä on piirre, joka aiheuttaa suurta tuhinaa miesssssssssten keskuudessa. Jotenkin erityisesti juuri tämän hlön kohdalla. :) Ole nöyrä, älä nöyristele. |
Spirocore 18.12.2011 15:25:30 | |
---|
spinningthingintheceiling: Sorry, eipä ole se. Annetaan jo pientä vinkkiä, jottei jumita turhaan pitkiä aikoja. Tässä yhtyeessä laulaa herrasmies, jonka ulkonäössä on piirre, joka aiheuttaa suurta tuhinaa miesssssssssten keskuudessa. Jotenkin erityisesti juuri tämän hlön kohdalla. :) Hmm, ihan tuntematonta kauraa tämä. Tuhinamiehistä tulee jostain syystä ekana mieleen Rob Zombie...... jotain Rob/White Zombieta? You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose! |